9.Haber

100 3 0
                                    

3 gün sonra..

2 gün önce adilin evinden çıkıp bi otobüse binip istanbula gelmiştim.inglizce ve ispanyolcam çok iyi olduğu için oralara gitme kararı aldım.

Adilin yanına dönme isteği bende kabul edilemez bir duygu uyandırıyordu,ama yapamam gidemem,ve dönemem..

Artık istanbuldayım ve onların beni bulacağını sanmıyorum artık bulurlarsada yuh yani.
Telefondan sosyal medyada bakarken gelen 150 bildirimi gördüm.

Bilinmeyen numara: selam bebeğimm
Bilinmeyen numara:duydum ki istanbula gitmişsin
Bilinmeyen numara:benim elim kolum baya uzundur söyliyim
Bilinmeyen numara:ama bi boynunu öpsem tüm dünya benim olur🤍
Bilinmeyen numara:seni istiyorum yavrumm

Bilinmeyen numara'dan 37 cevapsız arama📣

Ve bu mesajlardan yüzlerce.
Benim istanbula geldiğimi nereden biliyorduki?
Diye düşünürken kafedeki işlerimi bitirdim,bu arada söylemeyi unuttum.ben 2 gün önce geldiğimde bu kafeyi gördüm ve işçi aradıklarını gördüm ve beni işe aldılar.

Kendime bir ufak pansiyondan yer ayırttım. İş çıkış saati akşam 10:30 olduğu için sokaklarda yürürken çok tedirgin oluyorum, ister istemez bir kadın olarak sokaklarda tek başımıza bir de kadın olarak yürümek neredeyse imkansızlaştı.

Eve yürürken midem ağzıma geldi ve tam ağacın kenarına bütün midemi boşalttım neden böyle olmuştu? Herhalde yediğim bir şey dokundu.

Pansiyona kulakligimi takmış yürürken aklıma bir seçenek geldi ya hamileysem?

Kafamdaki tilkiler bir sağ sola değil cirit atıyorlardı kafamın içinde, nasıl yani? Tamam ilkim atlasa vermiş olabilirim tabi istemeyerekten ama bir vampir onun nasıl bir çocuğu olabilir ki? Bir de adille beraber oldum. Kafamdaki tek bir soru hamile olup olmadığımdı

Hemen pansiyona yürümekten vazgeçip en yakın nöbetçi eczane doğru koşmaya başladım.ve zor olsada nöbetçi eczane'yi buldum.

Orada bi kadın vardı ve beni görünce gülümsedi"merhabalar buyrun ne istemiştiniz?"dedi nazikçe
"İyi akşamlar,ben bi hamilelik testi alacağım"dedim.kadın bu yaştamı ders gibi baktı ama umursamadım çünkü şuan umrumda olan tek şey,hamile olup olmadığımdı.

Pansiyona girdiğim gibi testi yaptım,biraz bekleme süreci olduğundan,biraz kendime bakım yaptım yüzüme saçlarıma,en sonunda test için banyoya gittim ve testin sonucuna baktım.

Baktığım için kendime lanetler ettim.
Baktığım için kendime binlerce kez özür diledim.

Çünkü hamileydim.

BIRAK BENİ (+18)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin