~karşılaşma~

10 3 2
                                    

Sonunda saha görevlerine dönüş yapıyordum mutluydum Bir yıllık gizli görevde dönünce albay zorunlu izine çıkartmıştı helikopterde ineceğim yeri  belirlemiştim.

İneceğim yere varınca halatla aşağı sarktım yere inince helikopter ortadan kayboldu örgüt başının olduğu kampa girme yolunu bulmam gerekiyor.

Biraz ilerleyince bir köy fark ettim içine doğru ilerleyince teröristlerin olduğunu ev ev kadınları topladığını gördüm gizlice kapısı açık eve girip odaları gezdim giyebileceğim bir fistan buldum .

Evin önünden sesler gelmeye başlayınca hemen dolaba girdim içlerinden biri odaları kontrol ediyordu beni fark etmesi için sesli bir şekilde nefes alıp vermeye başladım.

"Yahalandın cici kız çık lan ordan " diyerek saçlarımdan tutup çekiştirmeye başladı dışarı çıkınca beni diğer kızların olduğu yere fırlattı.

başları güzel bulduğu kızları seçip diğerlerinden ayrı bir yere koyuyordu sıra bana gelince bir an duraksayıp yanındakine birşeyler dedikten sonra beni diğerlerinden ayrı bir arabaya aldı.

Gözlerimi bağladılar bir süre sonra araba durdu yanımdaki saçımdan tutarak dışarı çıkardı ulan senin o elini kırmak vardı da neyse "geldiniz mi?" Dedi biri yok yoldayız mal heralde "reis çadırında mı hediyemiz vardır" dedi biri ulan bendim o hediye ite bak beni üstüne hediye edicek.

Yürümeye başladık bir yere girdik  "reisim hamdi bu karıyı size hediye getirmiş" dedi karı sana derler it herif  "tamam sen çık roja"

Elini gözümdeki bezde hissedince gözlerimu doldurdum hemen unutma lal naif kızı oyna ki inansın birden bezi çekince iki adım geriye gidip korku dolu gözlerle ona baktım bir teröriste göre fazla bakamlı olmasını düne kadar amerikada olmasına bağlıyordum.

"ismin ne senin?" Sanane bee allah allah neyse role devam "lâl" dedim titrek bir ses ile "bana bak lâl eğer istediklerimi yaparsan sana zarar vermem ve zarar gelmesinede izin vermem anladın mı?"

Ay götüm fazla mı havalı lan bu "tamam" gözümün derinleriklerine bakıyordu sanki rol yapıp yapmadığımı anlamak istermiş gibi çok beklersin karşında yılların oyuncusu var.

"Anlaşmamıza sevindim lâl bu odadan brn istemedikce çıkmak yok şimdi işlerim var uslu bir kız ol ki canın yanmasın" diyerek çadırdan çıktı suan dediği gibi uslu olup bana güvenmesini sağlayacaktım bu kadar kolay olmasını beklemiyordum.

Telsizden karargaha sızdığımı bildirdim ardından yatağa uzanıp o gelene kadar uyuma kararı aldım iki saat sonra ayak sesleri gelmeye başladı kapalı gözlerimi açmadan gelmesini bekledim.

Ağır parfüm kokusundan geldiğini anladım adım sesleri yatağa yaklaşıyordu elini yüzüme yaklaştırmaya başladı hayır hayır dokunma yüzüme sanırım dönünce yüzümü keselemeliyim yüzümdeki saçlarımı iterken bir yandanda bana sesleniyordu.

Biraz bekledikten sonra yavaş bir şekilde gözlerimi açtım bir iki saniye sonra korku dolu gözlerle uzaklaştım ondan "şştt birşey yapmayacağım sakin ol yemek getirdim ye dahi"

Bu neden bu kadar iyi davranıyor lan bilmiyordum ama burnuma fena bir şekilde bok kokusu geliyordu umarım altından birşey çıkmazdı yemek yedikten sonra yatağın ucuna oturdum o bana bakarken utanıyormuş gibi gözlerimi kaçırarak bakıyordum 

"Hadi uyu saat geç oldu" dur ne yani ben bununla mı yatacaktım lan olmaz
"Birlikte mi uyuyacağız" dedim çekingen bir şekilde "evet merak etme seni yemem" yiyemezsin zaten dilini lime lime ederim neyse en iyisi dönüştr ben bi hamama gideyim "peki" dedim ve gözlerimi uyuyamayacağımı bildiğim halde kapattım.
Saat tahminimce sekize geliyordu yanımda kıpırdanma hissedince gözlerimi yavaş bir şekilde açtım bir eli yanağında bir şekilde beni izleyen onu beklemiyordum.

Sahi sürekli o diyip duruyordum biran önce adını öğrensem iyi olacaktı şaşkın yüz ifademi takınıp ondan uzaklaştım "günaydın uyuyabildin mi" nah uyudum ulan şu görev bitsin seni 10 gece uyutmayacağım uykuya aşık bir insan olarak söylüyorum uyuyamamak kadar berbat bir his yok.

"Günaydın uyuyabildim teşekkür ederim" yüzünde anlık bir tebessüm oluştu hemen sildi ay götüm bende çok meraklıydım senin tebessümüne.

Tam konuşacağı sırada biri ona seslenmeye başladı "gir roja" içeri bir kız girdi bana kötü kötü bakmasının ardından ona dönerek cilveli bir şekilde " reis toplantı vardı hatırlatmak için geldim" ahaa her kampta yaşadığım klasik olay reise aşık terörist kız ulan kıza acımam normal mi?

Biraz kıza baktıktan sonra "sen çık ben gelirim birazdan" dedi anlaşılan reis bozuntusu bu kızı sevmiyor kız bozulsada ses etmeden çıktı ona doğru dönerek "bende seninle gelebilirmiyim lütfen hiç ses çıkarmam burada tek başıma korkuyorum"

gözlerimde oyalanınca hemen doldurdum nefesini dışarı verip "peki yanlız konuşursan o dilini keserim ona göre" he he kesersin yalancı gülümsememi taktıktan sonra "tamam" dedim çadırın dışına doğru ilerlerken bir anda dönüp "hadisene ne bekliyorsun" keyfim ve kahyasını demek istesemde sustum.

Arkasandan kafam önüme eğik bir şekilde yürümeye başladım dışarı çıkınca bütün itler düzeltmeye başladı kendini anlaşılan korkuyorlar izbanduttan evet izbandut arkasından yürüyünce fark ettim hulk gibi lakabı izbandut olmalı.

Açık bir alanda masanın etrafına toplanmış yaklaşık beş kişi vardı izbandut oturunca sırasıyla bende dahil herkes oturdu roja beni görür görmez izbanduta dönerek "bu kızın burada ne işi vardır başkan kafasına sıkman gerekmezmiydi?"

Rojanın konuşmasıyla bütün bakışlar bana döndü korkuyormuş gibi davranarak izbanduta dahada sırnaştım "roja benim işlerime burnunu sokup durma ben lâlin benimle kalmasını istiyorum konu kapanmıştır itrazı olan?"

Herkes bir ağızdan yok deyince konu benden uzaklaştı "başkan uyuşturucu tuzağına düşerler mi?" Tuzak mı? ulan askerlere tuzak mı kurdu şeref yoksunları "düşmemek için sebepleri yok bu plan tutar bana bırakın"

Bo plon totor bok tutar "bombaları ne zaman aktif ediyoruz başkan" heeh yavaştan istediğim bilgilere geliyorduk
"Henüz zamanı var bombanın olduğu bölgede askerler pek yok toplu katliam istiyorsan sabret"

Adam kılıklı hayvan toplu katliamı kendine yapacağım haberi yok üzüldüm mü bir bakayım gram üzülmemişim bee "sen nasıl istersen başkan"  izbandut arada dönüp bana bakıyordu fark edilmemek için korkarak etrafı izliyordum.

"Bu toplantı burada bitmiştir roja belgeleri ver" belgelerin yerini öğrenmem gerek umarım kaldığımız çadıra koyar "hadi lâl düş önüme çadıra gidiyoruz" ismimi değiştirme kararı aldım çadıra girdikten sonra bana döndü.

"Bana bak sakın bu belgeleri karıştırayım deme bir yörük kızına göre fazla ağır şeyler var" yörük kızından daha fazlasıyım burayı başına yıkınca çok pişman olacaksın izbandut ;)

☆NASILDIIIIIII AYAUAUAUAUAUAUA İLK HİKAYEM UMARIM BEĞENİRSİNİZ OTURURKEN AKLIMA BİR ANDA BÖYLE BİRŞEY GELDİ UMARIM TUTAR

Oxalis triangularis.  Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin