ben ibne değilim

2.8K 237 411
                                    

Birlikte alışveriş yaparak eve geldiler. Felix dün gece sex yapmak için geldiği bu eve, bu gece misafir olarak gelmişti. Biraz garip hissetse de çok fazla çekingen bir yapıya sahip değildi, ayrıca Chan'ın davranışlarını Hyunjin'in aksine oldukça arkadaş canlısı bulmuştu. Chan tatlı ve konuşkan bir adamdı, eve varana kadar sürekli sorular sormuş Felix ise her sorusuna bıkmadan cevap vermişti. Hyunjin ise sadece evet hayır gibi kısa cevaplar vermiş yolun geri kalanını susarak geçirmişti.

Chan: gel bakalım Felix sakın çekinme kendi evin gibi hisset

Hyunjin: ben odamdayım duş alıp geliyorum

Chan: Felix sende duş almak ister misin?

Hyunjin duş almak için odasına doğru ilerlerken chanın Felix'e yönelttiği soruyla durup ikiliye bak.

Chan: Hyunjin Felix'e kyafetlerinden ver misafir odasında duş alabilir

Felix: şey gerek yok ben istemiyorum

Chan: bence istemelisin

Felix: hey neden, yoksa kokuyor muyum? Daha dün gece duş almıştım

Chan Felix'in sözlerine sesli bir kahkaha atarken Hyunjin göz devirmekle meşguldü.

Chan: hayır kokmuyorsun öyle demek istemedim, sadece bu akşam burada kalıcaksın duş almak istersin diye düşündüm

Felix: şey tamam olabilir aslında

Hyunjin: beni takip et sana kyafet ayarlıyım

Felix Hyunjin'i takip ederek zaten bildiği yatak odasına girdi. Dün gece bu odada oldukça rahattı ama şu an geriliyordu. Hyunjin eline aldığı kıyafetleri Felix'e uzatmış Felix tam alacakken geri çekmişti.

Felix: ne?

Hyunjin: tesadüf müydü? Yani ev tutmak için benim iş yerimi seçmen

Hyunjin felixe biraz daha yaklaştı ve yüzüne eğildi.

Hyunjin: yoksa beni mi takip ediyorsun?

Felix: saçmalama seni takip ettiğim falan yok sadece tesadüf

Hyunjin: hm öyle olsun al biraz büyük gelirler ama idare et, yan taraftaki kapı misafir odası girip rahatına bak

Felix: teşekkür ederim

Felix hızlı adımlarla odadan çıktı ve hyunjin'in odasının yanındaki odaya girdi. Eşyaları yatağın üzerine bırakıp kendi de oturdu, aklından "burada olmamam gerekiyordu" diye geçirirken derin bir of çekip kalktı ve banyoya girdi..

Hyunjin'in evi büyük ve lükstü. Geniş banyodaki küveti görünce bian doldurup saatlerce içinde yatmak istedi ama şimdi olmazdı, belki gecenin ilerleyen saatlerinde yapabilirim diyerek kyafetlerini çıkarttı ve suyu açıp altına girdi. Gözünü banyoda gezdirdiğinde her hangi bi duş jeli veya şampuan olmadığını gördü "kimse kalmadığı için koymamışlar sanırım" diye geçirdi aklından. yanındaki havluyu alıp beline doladı ve odadan çıkıp tekrar Hyunjin'in odasına geldi..

Hyunjin odada yoktu, ama banyodan gelen sesler duşta olduğunu gösteriyordu. Hiç çekinmeden kapıyı çaldı, duymayınca tekrar tekrar çaldı. Kapıyı birden açan hyunjin sinirli bir şekilde konuştu, "amına koyayım Chan ne var?" karşısında felixi görmeyi beklemiyordu tabi, öylece donmuş bakarken birden çıplak olduğu aklına geldi ve yan taraftaki havluyu alıp beline doladı.

SEVECEK SANDIM||hyunlixHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin