1 rész🩸

313 14 14
                                    

Tae pov

A nevem Kim Taehyung 17 éves omega.
Mióta meg tudtam hogy omega vagyok azóta úgy élek mint egy kutya.A szüleimel eddig se volt olyan nagyon jó kapcsolatunk de mióta el mondtam nekik hogy mi vagyok azóta utálnak.
Emlékszem amikor eléjük álltam és el mondtam nekik hogy a saját nememhez vonzodom.

Vissza emlékezés

Végül nagyon sok gondolkozás után ki léptem a szobám ajtaján hogy meg keresem a szüleimet.
Milyelött meg tutam volna hogy omega vagyok akkor is éreztem hogy valami nincs rendben velem.
Ezt úgy értem hogy sose néztem meg egyetlen egy lányt se és hogy sose gondoltam úgy a jövőmre hogy egy nő legyen az oldalamon és hogy egy nőtől legyen gyermekem.
És ma ezt akarom el mondani a szüleimnek, igazából tartok attól hogy mi lesz a szüleim reakciója hogy ha meg tudják hogy meleg vagyok. De hisz ez várható volt mert omega vagyok és ha lázam lesz akkor csak egy alfa tud segíteni rajtam.Őszintén már nem is érdekel annyira ha még jobban meg utálnának. Fél éve mondtam el nekik a identitásom miszerint omega vagyok,és azóta mindig bántanak lelkileg.De félek hogy ha el mondom nekik akkor nem csak lelkileg de még fizikailag is.

Ahogy be léptem a napaliban meg is látam a szüleimet ahogy apa a kanapén ülve nézet valami sorozatot anya pedig melette olvasót. Kezdjünk bele

- Anya Apa szeretnék mondani valamit-ahogy meg halotál hogy mit mondtam apa ki kapcsolta a tévét anya pedig le rakta a könyvét és rám figyeltek.

- Mond- mondta apa lenéző tekintettel. Mindig így néz rám mikor meg lát.

- Ezt eddig nem mertem el mondani de végül arra jutottam hogy el mondom- sóhajtottam egy nagyot és fojtatam- Meleg vagyok- ahogy ezt ki mondtam anya a kezét a szája elé kapta apa pedig kikerekedett szemekkel nézett rám.

- Mit mondtál?- kérdeszte apa mindtha nem is halota volna hogy mit mondtam.Pedig tisztán halota.

- Meleg vagyok

- Hah ez hihetetlen- horkantott fel apa- nem elég hogy egy semmi haszna omegának születtél de még van pofád elibünk állni azzal a hírrel hogy BUZI VAGY?- mondta malyd fel pofozot.

- Neked nem ég le a pofád nem elég hogy egy szánalmas omega vagy még emellé buzi is. Takarodj fel most rögtön a szobádba és egy ideig meg se lássalak.

Azonnal úgy tettem ahogy apám mondta és amilyen gyorsan csak lehetett fel is mentem a szobámba és magamra zártam az ajtót . Tudnom kellett volna hogy ez lesz de mégis megtettem.
Most már szinte biztos hogy nem csak szavakkal fognak bántani. Ahogy ezekre gondoltam el kezdtem sírni. Eszembe jutott a már jól ismert pengém ezért fel álltam és a fürdőbe indultam.
Amint be értem ki nyitottam a kis szekrényt és kivettem a pengét. Nem is kellett sok rögtön el kezdtem vágdosni magam.
Őszintén nem is érdekelt hogy mennyi sebet elytek magamon csak csináltam.
A tudatom alatt már átvette az irányítást a fájdalom. Könyeim csak úgy hullottak.
Elkezdtem szédülni ezért szépen lassan abba hagytam az ő bántalmazásom és vissza mentem a szobámba.

Vissza emlékezés vége

Azon az estén sírva alutam el és úgy éreztem hogy majd szét szakad a szívem.
Sose gondoltam hogy valaha is bántalmazni fogom magam vagy esetleg ocsárolni.
De sajnos ennek a napnak is eljött az ideje.
Mióta a szüleim így bánnak velem azóta vágdosom magam és őszintén nem is érdekel.
Én mindig úgy gondoltam hogy boldog leszek.
Kurvára tévetem!

Most épen a szobámban ülök.
El végesztem minden házi munkát és ki is főztem mielőtt a szüleim haza nem értek volna.

Rá nésztem az órára és csak akkor látam hogy már este 10:34 van.
Huh ideje lene hogy le felügyek mert még ezért is szolnának a szüleim.
Remélem hogy egyszer egy boldog jövőm lesz.
Ezekkel a gondolatokkal derültem álomra.



Még akkor nem tutam hogy az álmok valóra tudnak válni.






















Sziasztok bocsi hogy ennyi ideig tartott míg ki rajtuk az első részt de igyekeztünk.

Remélem tetszik puszi😘








Tüzes Kapcsolat  Taekook [ Átírás Alatt]Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt