10 rész 🩸

86 11 1
                                    

(Nincs át olvasva!!)

Tae pov:

Reggel elég kipihenten keltem fel. Nem fájt a hasam se ami igazán meglepő volt. Nem tudom hogy a gyógyszer miatt vagy a tea miatt de örülök hogy nem fáj. Fel álltam az ágyból és be mentem a fürdő be fogat most.

Ahogy kész lettem le mentem a konyhába hogy készítsek magamnak egy teát.

Mikor meg idtam a teat úgy döntöttem hogy el megyek a közeli parkba sétálni egy kicsit,mivel már nem fáj semmim.

Föl vettem a cipőm és el indultam a park felé. Már fél úton járhatam mikor is meg éreztem egy ismerős illatot.

Hmm.... kellemes meg nyugtat. De nem látom sehol se az illat tulajdonosát.

Mindegy.

Végül fel adtam a személy keresését körülöttem és folytattam az utamat.

Mikor a parkba értem le akartam ülni egy padra mikor is megén meg éreztem azt az illatot.

Hmm.......Mente

De miért ilyen intenzív?
Vajon ideges?
Vagy esetleg közeledik a Rut ja?
Vagy veszekszik valakivel?
Egyáltalán miért gondolok rá?
És miért érzem ilyen erősen az illatát?
Esetleg bajban van?

Azt kétlem mivel alfa. Akkor vajon mi lehet ez?

Egy idő után mikor a kiváncsiságom nyert el indultam az illat irányába.

Ahogy sétáltam észre vettem hogy ez a park egyik eldugotabb hej e.
Vajon mit csinálhat it?

Folytattam az utamat mikor is meg pillantottam a kereset személyt de nem magába. Mellette ült egy másik fiú.
Csoki illata volt szóval alfa. Mint látom beszélgetnek.

- Héj te. Mit keresel itt?

-....

- Válaszolj ha kérdeznek és fordulj hozzám ha veled beszélek.

Meg ilyedtem a mély hangjáról. Nem mertem elenszegülni szóval meg fordultam hogy lásson.

Mikor meg fordultam láttam rajta hogy meg lepődött hogy megént találkoztunk.

- Na mint látom újra találkozunk omega.

- Igen újra- nem hiszem. Nem dadogtam!!.

- Kook ő ki?- kérdezte a barna hajú fiú.

- Ő az az omega akiről meséltem. Az eper illatú.

- Komolyan?. De hisz nem is érzem az illatát.

- Mond csak megént szedel szagelnyomot?- kérdését felém szánta. Most mondjam hogy igen vagy hazudjak?. Nem hiszem hogy jó ötlet lenne hazudnom egy alfának.

- Igen- válaszom után le szegeztem a fejem. Nem akarom hogy lássa hogy el pirultam.

- Szagelnyomo?. Miért szedel te olyat?. Hisz látszik rajtad hogy nagyon gyenge vagy.- mondta a barna hajú.

- Az alfák miatt és a szüleim akarják hogy szedjem- válaszoltam őszintén. Persze az nem igaz hogy a szüleim akarják mivel rám erölteték hogy szedjem mert undorító illatom van.

- Értem

- Gyere ülj ide. Beszélgessünk- hívott oda Jungkook. Félve néztem rá.

- Ne aggódj nekem van párom. Ja és Suga vagyok.

- Kim Taehyung- nyújtottam a kezem. Kezet ráztunk és utána le ültem meléjük.

Már egy ideje beszélgetünk mikor is hirtelen olyanyira el kezdett görcsölni a hasam hogy le estem a pad rol.
Jungkook egyből utánam kapott és meg fogot.

- Taehyung mi a baj?- kérdezte Suga.

- Fáj a hasam. Nagyon.

Láttam a fiúk on hogy egymásra néznek de Jungkook szólalt meg először.

- Tae neked volt már lázad?- kérdezte.

- Nem. Még nem.

- És mióta fáj a hasad?- folytat.

- Mióta utoljára találkoztunk.- válaszoltam.

- Értem.

Ezután a fiúk egymásra néztek és bólintottak. Mintha gondolatban beszélgetnének. Jungkook hirtelen a karjaiba kapott és el ált velem együtt. Majd oda fordult a barna hajú hoz.

- Én haza viszem őt. Te meny haza és nemsokára én is megyek.

- Rendben. De óvatosan.

- Jó

- El mondod merre lakol?

Miután el mondtam hogy merre kell menni el indultunk haza felé.

Így történt hogy Jungkook a karjaiba vitt haza.

Ami nem volt olyan jó ötlet.


Tüzes Kapcsolat  Taekook [ Átírás Alatt]Where stories live. Discover now