9 rész 🩸

105 10 0
                                    

Tae pov

Reggel újra hasfájásra ébredtem. Már megént. El telt pár nap mióta találkoztam Jungkook al és azóta minden reggel fáj a hasam és alig bírok fel állni az ágyból. Nem tudom hogy ez mi lehet de nagyon rossz. A szüleimet nem nagyon érdeklik hogy megyek e iskolába vagy sem. Ami most kapóra jön mert nem kell magyarázkodnom hogy miért nem megyek iskolába. És nincsenek is olyan sokat ithon mert mindig dolgoznak és sokszor üzleti úton vannak. Ahogy most is. Aminek most nagyon örülök.

Nagy nehezen el tántorgtam a konyháig hogy vegyek be egy fájdalom csillapítot. Nagyon remélem hogy most fog segíteni és este jobban leszek mert ha nem akkor megént be kellesz vegyek egy altatót.

Ahogy mondtam mostanság nagyon sokszor görcsöl a hasam. És ez miatt nem is nagyon tudok esténként pihenni. Ezért veszek be altatót. Az segít egy kicsit nem nem olyannyira hogy úgy aludjak mint a bunda.

De annak is nagyon örülök hogy egy kicsit tudok pihenni és hogy nem esek össze a fáradtságtól.

Pár órával később se lett jobb. Inkább rosszabb. Már nem csak a hasam de ott lent is fáj. Nem tudom hogy mi ez de nagyon meg rémiszt.
Khm el felejtettem meg említeni mikor be mutatkoztam hogy még szűz vagyok. Mármint minden téren. Jó egyszer le szóptam apámat de nem önszántából, kényszerített. De azon kívül semmit se tudok a szex ről. Még csókolózni se csókolóztam sose.

Tudom másoknak és már túlzás de nekem nem. Én büszke vagyok arra hogy tiszta vagyok minden téren és nem mocskoltak be.

És lehet ezért a szende viselkedésem miatt nem is fogok kelenni senkinek se de én nem is nagyon bánom. Persze szeretnék majd családot de egy olyas valakivel ki meg becsül és szeret. De úgy hogy a szüleim " el adtak" mivel Omega vagyok ezért álmodozhatok tovább hogy egyszer valaki szeretni fog. 

Tudatlan vagyok. Ez tény és való mivel még nem volt kapcsolatom.

Olyan két óra múlva mikor már úgy éreztem hogy jobban vagyok ki mentem a konyhába hogy csinálják magamnak vacsorát.

Mikor kész lettem le ültem és meg vacsoráztam. Miután kész lettem fel mentem a szobámba elő vetem magamnak új pizsomát és el mentem zuhanyozni.

Nagyon jól esett a meleg a megyőtört testemnek. Hála az égnek már nem fáj a hasam.

Egy hét után végre altató nélkül is sikerült álomra hajtanom a fejem.

Tüzes Kapcsolat  Taekook [ Átírás Alatt]Donde viven las historias. Descúbrelo ahora