2 rész 🩸

281 11 14
                                    

Tae pov

Épen tanultam mikor is a szobám ajtaja kivágodott.
Édesapám lépet be rajta hot részegen , gondolom megént ősze veszet anyával.

Azóta hogy tudják hogy omega vagyok azóta mindig veszekednek. Apa mindig azt mondja anyának hogy ez az ő hibája mert nem tudott egy rendes gyereket világra hozni.
Anya persze ki ált magáért és mindig vissza szólt.

Lehet még nem említettem de apa alfa anya meg omega . Sose tutam hogy miért bának így velem ha édesanyám is omega pont úgy mint én. Mikor össze vesznek akkor apa a legközelebbi kocsmába megyen és az italban vezeti le a tühét , anya pedig a legjobb barátnőjeéhez megyen hogy ott ki sírja magát.

Mindig ez van ilyenkor, apa haza jön hot részegen és ha itthon van anya akkor kezdik újra de után egyikük se megyén el hanem anya be vonul a közös szobájukba apa bedig be jön hozám és addig ocsárol míg meg nem unja. És miután meg unja vissza megyen a szobába anyához és alszik.
Mindig ez van.

Remélem most is így lesz és nem katan el az agya ahhoz hogy megüsön.
Az őszintét meg valva félek apámtol.
Azota a pofon óta amit kaptam tőle 2 hónapja nagyon félek hogy mégegyszer megtörténik.

A gondolataimból apám zökentett ki aval hogy pofon vért újra.
És ezt mind semmi ok nélkül.
De tényleg semmit sem csináltam csak ültem és néztem őt.

El kezdet még jobban közeledni felém. El kezdtem reszketni és az illatom is fel erősödött. Ahogy meg éreszte az illatom még gyorsabban kezdet közeledni felém.
Féltem
Nagyon
Nem tudtam hogy mit akarhat és ez meg rémisztett.
Ő is fel erősitette a kapor illatát amitől jött hogy hányan.
Ne ércsétek fére nem mondom azt hogy nem szeretem a kaprot de ez így túl sok.
A Lunám bömbölt hogy menyek el a közeléből de én nem halgatam rá.

Bárcsak halgatam volna rá és akkor nem tortént volna meg az amitől még mai napig is félek.

Mikor már a székem előt állt akkor meg szólalt.

- Miért kelet egy ilyen mocskos kurvának születned? - kérdeszte de mielőtt válaszolhatam volna folytata - de egy kurvának az a dolga hogy ki elégicsen bárkit- mondta - nem?

-......- nem tutam semmit sem mondani. Hiába vagyok omega ha én még nem tapasztaltam olyas fajta dolgokat. Még lázam se volt.

- Válaszolj!- kiáltott rám.

- De- mondtam.

- Ügyes- meg fogta az állam és fell emelte hogy a szemébe nézek- Akkor kezdheted is- majd el engedett és lassan el kezte ki csatolni az övét.

- Mi?- kérdesztem hüledezve.

- Jól halotad egy kurva dolga hogy ki elégicsen mindenkit bele értve engem is- mondta és miután be fejeszte  a mondatát le lökött a földre- És most szépen dérdre- mondta.
Nem mondtam semmit se de még mozdulni se mertem a sok hatása miatt .

- Süket vagy?- kiáltott rám újra- azt mondtam hogy DÉRDRE- végül úgy tetem ahogy mondta.
Elibe térdeltem.
Le húzta a nadrágját boxerel együtt majd megfogta férfiasságát és el kezte rajta húzni a bőrt.

- Fogd meg és csináld azt amit mondok- parancsolt rám. Nem mertem ellenkezni mert mégis egy alfa van előttem ráadásul az apám.
Úgy tettem ahogy mondta.
Meg fogtam a férfiasságát és vártam hogy mit fog mondani.

- Kezd el mozgatni a kezed rajta fel és le úgy ahogy én csináltam- monta mély hangon. Úgy tettem ahogy mondta. El keztem munkálkodni rajta. Egy morgásal jelezte hogy jól csinálom.

Tüzes Kapcsolat  Taekook [ Átírás Alatt]Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang