11 rész 🩸

150 7 0
                                    

Tae pov
Nincs át olvasva!

Mikor a házunk  elé értünk Jungkook meg szólalt.

- Van kulcsod ?

- A far zsebem ben van

Ki vette a kulcsom a zsebem ből maid ki nyitotta az ajtót. Mikor be léptünk az ajtón nem várt meglepetés fogadott. A szüleim.

De nem úgy volt hogy jövő héten jönnek?
Ahogy meg láttam őket jobban össze húztam magam Jungkook karjaiban.
Nem hiszem el ezért biztos hogy kapni fogok.

- Ömm maga ki? - kérdezte anyám. Jungkook elsőnek meg szepent de utána válaszolt.

- A nevem Jeon Jungkook

- Értem és mitt keres itt a fiam al a karjaiban? - kérdezte anya megént.

- A park ban beszélgetünk és hirtelen rosszul lett és haza hoztam - mondta Jungkook

Ezután a szüleim már nem mondtak semmit.

- Merre van a szobád?- kérdezte tőlem Kook. Várjunk miért is becézem?

- Az emeleten bara az első ajtó - igazítottam el. El indult velem fel az emeletre és be vitt a szobám ba. Le rakot az ágyra és már ment volna ki ha nem nyúlok a karja után.

- Hm?. Mi a baj?

- Maragy itt - mondtam már fél álom ban.

- De hisz a szüleid

- Nem érdekelnek a szüleim. Nagyon kellemes az illatod.

- De Tae nem maradhatok itt

- Kérlek maragy.

- Ah. Rendben de reggel el megyek

- Jó

- Nem baj ha le veszem a nadrágom? Nem olyan kellemes farmer be aludni

- Nem baj

Le vedte a farmerját és be feküdt mellém hátal nekem. Nem tudom miért de a Lunám arra késztetett hogy öleljem meg. Ezért hozzá fordultam majd meg öleltem a hátát. Elsőnek meg lepődött de utána felém fordult maid át karolta a derekam. A fejem a melkhasára raktam mai így aludtunk el mind a ketten.



Ez egy rövid rész lett mivel ezt a részt is két hét be telt meg írnom. Sajnálom hogy így el tüntem de nem volt inspirációm. De a kövi rész hosszabb lesz és jövő héten kint is lesz

Tüzes Kapcsolat  Taekook [ Átírás Alatt]Where stories live. Discover now