Awk telefonu yaptırmiyolar çok büyük aile sorunum var neyse no depression iphonedan yazmayı deniyorum cok özür dilerim ama kimse okumuyo zaten.
Çete hiç korkmuş gibi görünmüyordu. Minho'yu da dövebilirlerdi. Ama Minho Jisung'u arkada bırakarak bir adım daha atıp..
"Gelsenize."
Diyip sırıttı.Adamlardan biri diğerinin kulağına fısıldar,
Ve minhoya yaklaşır.Jisung arkada gariban bi şekilde izlerken Minho hepsine yumruk atıp itiyordu.
"Neyse çok uğraşmayacağım." Derken adamın özel bölgesine vurmuştu.
"Şimdi acıyı çeker o. Gel buraya sincabım!!"
Diyerek Jisung'un elini tuttu. Ve boş bir sınıfa koştular.
~Minho'nun ağzından~
Hemen Jisung'u alıp götürdüm çünkü ona zarar gelmesini asla istemezdim.
Jisung karşımda endişeleli bir şekilde ve bana ışıldayan gözlerle bakıyordu.
"Hey.. ben.. özür dileri-"
"Han Jisung. Sadece bu tür şeylerde dikkatli olmalısın ya ben olmasaydım?"
Dediğimde sessiz kalmıştı...Yanına gittim ve elimi Jisung'un yanağına koydum. Gözlerinin içine bakıyordum. Jisung bunu farkedip bana bakmaya başladı ve dudaklarıma baktığını farkettim.. sanki.. öpmek istiyormuş gibi gözleri dudaklarımdaydı.
Saçlarını okşadım ve ona sarıldım.
Geri çekildiğimde Jisung 'un dudakları gerçekten de çok şirin duruyordu. Onun durumunu anlamıştım ama dudaklarına bakacak olan kişi benim gibi gözüküyor. Beni farketti ve hemen bakışını başka yöne çevirdi."Başıma bir bela gelmeyeceğinden emin olacağım Minho. K-kendimi koruyabileceğim."
"Sana güvenemiyorum.."
Derken bir anda Jisung'un telefonu çaldı. Kim? Diye sordum ama beni takmadı ve uzaklaşıp başka yerde konuşmaya çalıştı.
Ah.. onu kim arayabilir cidden?
Bir süre sonra yanıma geldi ve ona sordum.
"Neden kimin aradığını benden sakladın?"
"Hiç.."
"Bakmak istiyorum."
Diyip elindeki telefonu alıp son aramalara baktım ve..
"Lixie 🐤" adlı kişi görüyordu.
"Lixie mi? Kim bu sikik??"
"Hey hey!! Ona küfür etme.. o.. o sana bahsettiğim çocukluk arkadaşım Felix."
"Ne istemiş senden? Ne için aramış? Velet falan mı bu?"
"Hayır Minho hayır! İstersen seni onunla tanıştırabilirim kendisi melek gibidir lütfen bak sende anlayışla karşılarsın."
"Ne istiyor dedim?"
"Buluşmak..."
"Bende geliyorum. Numaranı ver Jisung."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Only Dear | Minsung SİLİNECEKTİR
Fanfiction"İlk ve tek aşkımın fotoğrafını çekiyorum.. ki seni sonsuz uykuya daldığımda bile unutmayacağım." Zengin bir ailenin oğlu olsada psikolojik sorunları ve aile baskısı çok olan Minho, bir gün sınıfına Jisung adında öğrenci gelmiştir. Minho Jisung'a aş...