6 - Nereden çıktı bu kız

9 2 49
                                    

Ne demek başım belada?

Felix garip bir şekilde bakıyordu.
"Changbin seni arıyor ve istiyor. Jisung'un yanından ayrı- hayır yani ayrıl bırak onu."

"Ne diyorsun sen.. Minho hyung..?"

"Başlıyacağım hyunguna-"

Hyunjin'in sesi duyuldu.

"Vurma çocuğa!!"

Hay bide bu eksikti.

"Yine mi öpüşeceksin yoksa?"

Bana saçmalama diyerek Felix'i elinden tutup abim kendine çekti.

"Felix daha çocuk gibi. İlgiye ihtiyacı var. Ona kızma."

Demişti. Herneyse demiştim ama ayak sesleri duydum gelen Jisung'tu.

"Ne yapıyorlardı? Bir sorun mu var?"

Hepimiz Jisung'a tuhaf tuhaf bakarak bişey yok gibisinden kafamızı salladık.

Felix'i orda bırakarak "Ben hava alacağım. Şimdilik burada durun." Dedim ve anlayışla onayladılar.

Adımlarımı attım ve dışarıya doğru yol aldım. Önümden hızlıca biri geçti. Ah yine o Changbin değil mi?

"Merhaba kedi çocuk."

"Ne sikim..-"

"Şşhh.. küfretmemelisin."
Dedi ve arkamda olduğunu hissettim.

"Ne istiyorsun?!"
Diye bağırdım ve kulağıma fısıldadı.

"Meleğe benzeyen çocuğu. Belki de meleğimin arkadaşını da alırım."

Hay... Neydi bunun amacı? Kimdi bu Changbin adlı pislik??

"Jisung mu..? Ne istiyorsun.. Ne istiyorsun?! Onları rahat bırak."

"Ben istediğimi alırım."

O tam kaçıcakken onun kolunu tuttum.
"Bizi rahat bırak."

Dedim ve yüzüne yumruk attım. Dudağı patlamış gibiydi ve kanlar süzülüyordu.

"Seni lanet.. küçük.. ugh.." diyerek hızlı koştu ve uzaklaştı.

Jisung ani sesle hemen aşağıya inip bana hal hatır sorarmış gibi "Ne oldu Minho??" Dedi. Ona nasıl söyleyecektim..? Söyleyemedim ve bişey yok gibisinden omuz silktim.

Tekrar Changbin delisiyle karşılacağımdan emindim.

~1 gün sonra, okul günü.~

Şu okul da bir bitmedi artık. Bahçede yürürken Jisung'u gördüm beni görmüş ve bana doğru gelmişti. Bende ona gülümsedim.

(Aklınızda canlansın diye)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Aklınızda canlansın diye)

Çok da güzel bakıyordu..

Sınıfa doğru yol aldık ve dersle ilgilendik.
Jisung sınıftan çıkmıştı ve okulda telefonlar serbest olduğundan bende telefonumla ilgilenmiştim.

Dur bir dakika... ah ben Felix'i yine abimin evinde unuttum. Aman banane o çocuktan yetti artık. Abim ne yaparsa yapar emanet ona.

~Jisung'un ağzından~

Koridorda yürürken birden birine çarptım.
"Özür dileri-"

Hayır... bu bana saldıran çeteydi. Yine karşılaşmıştım.

"L-lütfen bana bişey yapmayın!" Diyerek korkuyla titriyordum. Aralarında... bir kız vardı.

"Ah merhaba sincap çocuk. Minho'nun arkadaşısın öyle mi? Gay falan mısın sen iğrenç. Sana bir sır vereyim mi? Minho çok çekici değil mi? Eminim ki tişortünün altındaki vücudu da görmemişsindir sen."

Diyerek güldü. Bu kız... Neyden bahsediyordu?

"Vücudu umrumda değil ki.. Ayrıca-"

Sözümü bitirmeden kafama vurmuştu.

"Sus sincap çocuk. Şimdi seninle uğraşamayacağız hem liderimiz şu an burda değil o olsaydı bitmiştin. Ben gideyim görüşmek üzere sincap çocuk!"

Dedi ve ben hiçbir şey yapamadan çaresiz kaldım.. çete ayrılmıştı. Ne istiyorlardı benden? Para mı..? Minho'ya.. söylemeli miyim?

~Minho'nun ağzından~

Lavaboya ihtiyacımı gidermek üzere lavaboya doğru adım attım. Tam yürürken birisi beni duvara sıkıştırmıştı. Ah tanrım..!

Gördüğüm bir kızdı.

"Minho-ah.. beni özledin mi?? Tatlışın geldi."

Evet bu kız Lia idi. Nereden çıktı bu kız??

"Yürü git şurdan Lia."

"Hadi ama.." diyerek parmaklarını dudaklarıma bastırarak eli aşağılara doğru gitmişti.

"Lia.. yakalatacak mısın bizi? Benimle uğraşmayı bırak. Seni sevmiyorum."

Bunu dediğimde bir kaşını kaldırdı.

"Gay misin yoksa..? Olmadı bu." Dedi ve eli pantolonumda geziyordu. "Bakmak istiyorum.."

Daha fazla dayanamayıp onun elini üstümden çektim.

"Yapma şunu."

Laf dinlemeyerek bana dokunmaya devam etti. Ve bende,

"Madem dilimden anlamıyorsun başka bir dille söyleyeyim. Keep your dirty hands off me."

Kendisini tamamen itip lavaboya gitmiştim ihtiyacımı karşıladıktan sonra karşımdaydı.

"Yeter artık git burdan!"

Dediğimde tam da Jisung karşımda duruyordu.

———-

Evett biraz kısa oldu gerçi

Karışık ve garip ilerlerse söyleyin lütfen bana öyle geliyor

Kaoss

Umarım kötü fic olmaz bu.. aklımda bazı fikirler var ama bakicaz

Yine dediğim gibi oy verip yorum yapın valla gece sizi basicam cik cik diye.

I love you <3

My Only Dear | Minsung SİLİNECEKTİRHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin