Bu fic nerelere gelecek bakalim kim bilir ne halt olcak bu fice ama neyse ayrica yorum yapın lutfeen
Ficin angst olduğunu hatırlatayım
O... O kişi de kimdi?
Bir psikopat katil mi?
Takıntılı aşık falan mı? Jisung'a aşık olabilir miydi?
Ayrıca.. elindekinin fotoğraf olduğundan emin de değilim belki kağıttır..?
Ama o sarı şey de neydi?
Ah.. rüya görüyorum sanırım ya da kafayı sıyırdım diyerekten olayı boşverdim. Jisung bizi masaya oturtturup bize tatlı vermişti.
Jisung'a takılıp konuşmaya başladım..
"Jisung-ah... bize tatlı vermene gerek yoktu ki ben asıl tatlıyı şu an görüyorum zaten..."
Hayır hayır.. ne dedim ben??!
Bunu dediğimde tombul yanakları kızarmıştı. Yavru sincap gibiydi.Bişey diyememişti.. bende özür diledim ve başka tarafa baktım. Tatlıyı yerken o gizemli kişi yeniden ortaya çıktı. En sonunda yakalayacağım yeter be diyordum.
Gözü Felix'teydi.
Katil mi bu?
Felix'i her ne kadar da sevmesemde ona seslendim.
"Hey Felix.. Daha önce biriyle çıkıyor muydun ya da seni takip eden bir sevgilin mi var? Birisi sana abayı yakmış gibi bakı-"
Hyunjin lafa atladı.
"Kim o pislik????"
Diyip yan yan baktı. Side eye"Abi sen bi sus."
Gitmişti yine o gizemli adam.
——-
Hep birlikte yiyecek ve tatlıları bitirip sohbet edip biraz geç olmaya başlamıştı. Ama yinede o Felix denen çocuk beni fazlasıyla sinir ediyordu. Gözüm ondaydı. Nedense abimin de gözü ondaydı?Felix bizi farketti ve..
"Siz ikiniz niye beni bıçaklayacakmış öcü gibi bir ucube gibi bakıyorsunuz bana?"
Aynı anda hiiiç dedik.
Jisung'a baktığımda gözlerini kapatmış uykusu gelmiş bir sincap gibiydi.. Anlaşılan uyumuştu. Felix arkadaşını farketti ve onun omzuna dokunacakken,
"Hayır.. uyandırma. Bırak uyusun. Ben taşırım onu."
"Hm..? Ben Jisung'u evine bırakırdım."
"Hep sen yanındasın zaten nasıl bir ucubeysen... Jisung'u bana bırak."
Dedim ve anlık kafasını sallamaktan başka bişeu yapmadı.
"Felix'i de bana bıraksan? Belki arkadaş oluruz. Hyunjin ben."
Ne diyordu bu birden..?
"Hyunjin mi.. wow.. ne olağanüstü bir isim!"
"Senin ismin kadar güzel olamaz bence."
"Cidden mii?"
"Tamam yeter!" Diyerek sözlerini kestim.
....
Jisung'u kucağıma alıp onu evime götürmeye karar verdim. Arkadaşımı nasıl o pislik Felix'e bırakabilirdim ki yapışık ikiz gibi resmen.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Only Dear | Minsung SİLİNECEKTİR
Fanfic"İlk ve tek aşkımın fotoğrafını çekiyorum.. ki seni sonsuz uykuya daldığımda bile unutmayacağım." Zengin bir ailenin oğlu olsada psikolojik sorunları ve aile baskısı çok olan Minho, bir gün sınıfına Jisung adında öğrenci gelmiştir. Minho Jisung'a aş...