_-6-_

1 1 0
                                    

Yaklaşık 1 haftadır yoktum. Çünkü öyle şeyler çıktı ki ortaya çıkmaza girmiş durumdayım. En başından anlatayım.

Size dediğim gibi tekrar oraya gittim. Önce bizim eve girdim. Benim odam olan oda da en köşedeki bir parke var. Tam parke denir mi bilmiyorum ama öyle bisiydi iste. Kare şeklindeydi. Altına ufak bir bölme yapılmıştı ve parkeyi kaldırınca açığa çıkıyordu. Odamda eşyalarım varken yatağımın altina denk geliyordu. Bu yüzden muhtemelen görmediler. Ve bu sayede altındaki deftere ulasamadilar. Günlük tarzı bir defterdi. O çocuk gibi bu defterinde hatırlamıyordum. Bazı sayfalarina o çocukla olan bir kaç fotoğrafım yapistirilmisti. Ve fotograf olmayan sayfalarda da hep o çocukla ilgili yazmışım. Görünüşünü, kişiliğini, sevdiğim yönlerini, onunla yaşadıklarımı ve daha bir çok şeyi. O defter bisiler hatirlamamda yardımcı oldu. Ruyamda gördüğüm ani gibi bir kaç anınızı hatırladım. İçlerinde önemli bişi yok ama. Hepsi onunla oyun oynadığımız anılar.

Daha sonra yan eve yani o çocuğun evine geçtim. Orada oturanlar ile konuştum. Evi aldıklarından veri bir daha konusmamislar onlarla. Ama numaraları varmış. Belki kapatmış olabilirlerdi ama yine de aldım onlardan numarayı. Ve iyi ki almışım. Evet, onlara ulaşmayı başardım. Aradiimda çocuğun babası açtı. Bana bu işin peisni bırakmamı ve olayın sadece normal bı aileler arası anlasmazlik olduğunu söyledi ve telefonu kapattı. Bu dediğine inanmadım. Hem zaten emindim herşeyin normal bı anlaşmazlık olmadigindan hem de adamın sesindeki titreme ve endişeli ses tonu ele veriyordu herşeyi. Bir kaç defa daha aradım. Ama açmadı hatta engelledi. Aradan bir gün kadar bir süre geçti. Ben nasıl ulasacabilecegimi ve ikna edicegimi düşünürken telefonum çaldı. Bilinmeyen bir numara arıyordu. Telefonu açtım hemen. Ariyan o çocuktu. Herşeyi bildiğini bana anlatmak istediğini çünkü saklanmaktan yorulduğunu ve herkesin hakkettigini bulmasını istediğini söyledi. Ve aynı zamanda benimle görüşmek istediğini çok özlediğini.

Tam herşey açığa cikicak derken yeni bir engelim oldu. Ailem gerçi ailem demek şuan ne kadar doğru bilmiyorum. Benden şüphelenmeye başladılar. Nereden ogrenmisler bilmiyorum ama eski evimize gittigimi öğrenmişler. Tabi onlara bir kaç gün önce bahsettiğim rüyam daha digrusu anım akıllarına gelince bejim gerçekleri aradığımda şüphelenmeye başlamışlar. Tabi bana caktirmamaya çalışıyorlar suphelendiklerini. Ama hareketleri çok net belli ediyor. Onlara sadece rüyamda evimizi görünce onu özlediğimi farkettigimi ve evi görmek istediğimi o yüzden gittigimi söyledim. Pek inanmadılar ilk başta. Ama tamam deyip kapattılar konuyu. Tabi sürekli beni takip etmeye ve hareketlerini izlemeye başladılar. Bu yüzden 2 gün boyunca ne onunla konusabildim ne de bulusabildik. 2 günün sknunda şüpheleri son buldu ve yalanına inandılar. Bende onunla buluşmaya gittim.

Onlar gerçek ailem degillermis. Beni gerçek ailemden almışlar. Ve almakla kalmayıp ikisini de öldürmüşler. Evet, yıllardır anne baba dediğim ve öyle bildiğim insanlar birer katil. Hemde gerçek ailemin jatililer. O çocuk ve ailesinin bununla ilgisine gelirsek. Size baştan anlatayım. Ailem dediğim indanlar ve o çocuğun anne ve babasi hırsızlık yapan bir ceteymis. Çocukluktan beri beraberlermis. Küçükken ufak tefek yaptıkları hırsızlıklar büyüdükçe büyük soygunlara dönmüş. Gzolerine kestirdikleri zenginlerin evlerine girip soyuyorlarmis. Ve ne kadar çok hırsızlık yapsalarda hiç kanıt birakmamislar ve hiç bir zaman yakalanmamislar. Yine bir gün bri eve hırsızlığa gidiyorlar. Tabi bu çocuğun ailesinin sandığı. Diğerlerinin planı bambaşka. Evdeki yeni dogmus bebeği kaçırmak. Evet o bebek benim. Giriyorlar eve çocuğun ailesi her zamanki gibi eşyaları alıyorlar her şeyden habersiz. O sırada anne ve babam okucak insanlar benim odama giriyorlar ve yattigim besigimden alıyorlar beni. Tam bu sırada öz annem odaya giriyor. Tabi beni kacirdiklarini görünce çığlık atmaya başlıyor. Karşılarında öz annemi görmeye beklemedikleri için bir süre duraksiyor onlarda. Sonra ona doğru atak yapıyorlar. Bu sırada da  annemin cigligina uyanan babam daloyro odaya. Bu sırada da çocuğun aileside seslere gelmiş ve beklemedikleri bu olay karşısında ne yapicaklarini şaşırmış şekilde izliyrolar yasananlari. Öz anne ve babam ile o insanlar arasında geçen bir kaç dklik bogusmanin ardından iki silah sesi duyuluyor. Ve öz ailem yere yigiliyor. Çocuğun ailesi iyice şoka giriyor. Diğerleri de benimde alıp onları kolundan tutup evden kaçıyorlar. Çocuğun ailesi polise gidip teslim olmalarını söylüyor. Hatta yapmazlarsa kendilerinin gidip herşeyi anlaticaklarini soykuyor. Anne ve babam olucak kisiler lk başta sakın bri şekilde konuşup ikna etmeye çalışıyorlar. Olmayınca tehdit ediyorlar. O zamanlar daha 2-3 yaşlarında olan çocukları ile. Onlarda çocukları için pes ediyorlar. Ve ben onlar ailem olarak bilip büyüyorum. Bu sirada o çocukla çok yakın oluyoruz. Bu yakinligimiz sözde ailemi rahatsız ediyor. Bana gerçeği anlaticagini düşündükleri için. Ve sürekli bizi ağrımaya çalışıyorlar. Ama biz inatla devam ediyoruz konuşmaya. 10 yaşında odlugum siralarsa çocuk tesadüfen ailesinden gerçeği ogrenihor. Ailesi bana asla soylememesi gerektiğini söylüyorlar. Çocuğu zorla ikna ediyorlar. Bana zarar gelevilecegini soyluyerek. Komşuların bahsettiği tartismalarda işte bu çocuğun ailesinin sürekli teslim olmalarını gerektiğini söylemelerinden cikiyormus. 13 yaşına geldigim de komşularım bahsettigi o kavga oluyor. Ben bu sırada orada olmadigim için duymamisim hiç bir şeyi. Aradan bir kaç gün geçiyor ve bu sefer tartışmaları bizim evde oluyor. Artık bunları saklamaya dayanamayan çocuğun ailesi itiraf ediceklerini ve tehditlerinin bir işe yaramayachini soykuyorlat. O sırada kavga buyuyor. Ve birbirlerine giriyorlar. Bu sırada tabi bende duyuyorum ne dediklerini ve herşeyi öğreniyorum. Duyduklarım etkisi ile evden firliyorum ve o kaza gerçekleşiyor. Basım sertçe yere çarpmış ve bu bende hafıza kaybı oluşturmuş. Gecici ve etkilendigim olayı kapsayan bir hafıza kaybı. Bu yüzden unutmuşum o çocuğu da. Geçici olsa da 10 yıl sürmüş ve o rüyam ile hatırlamaya başladım işte. Çocuğun ailesi ne kadar teslim olmak herşeyi anlatmak istesemde bh son olay ile korkuları artimis ve bizim ardimizdan taşınıp gitmişler. Onlar içinde olay kapanmış ne kadar icleir rahat etmesede. Takı ben onları arayana kadar. Çocuğun ailesi ne kadar karşı ciksada çocuk herşeyi anlaticagini ve bu olayın artık son bulması gerektiğini söyleyip beni aramış.

Yapicagimiz şey belli o katilleri yakalatmak. Ama once kanıt bulmalıyız. Onların yakalanması çocuğun ailesini de yakalaticak ve hapse girmelerine sebep olucak. Yine de çocuk da bunu yapmak istiyro. Ailesi de olsa suçlu olduklarını ve cezalarını çekmeleri gerektiğine inanıyor. Şimdilik son durum bu. Kanıt bulmanın peşindeyiz. Bir gelişme olursa geri donucem.

HatıraHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin