3.

7 0 0
                                    

Rojda: Gök burası Akrep sesim geliyor mu?

Bir kaç cızırtıdan sonra ses geldi.

Gök: Burası Gök dinlemedeyim Akrep.

Rojda: Konum bilgisi aldım. Gidip kolaçan etmek için izin istiyorum.

Gök: Beklemede kal Akrep.

Dakika sürmeden cızırtılı ses geri geldi.

Gök: İzin verildi Akrep.

Telsizi aynı yerine geri sokup kaldığ8mız viraneye doğru ilerlemeye başladım.

...

Ertesi gün erkence kalkıp böcekleri uyandırmadan yola çıktım.

Kadının tarif ettiği yere geldiğimde uzaktaki mağarayı izlemeye başladım.

Etrafı dağla çevrili sadece giriş kısmı düzlüktü.

Sütyenimden telsizi çıkardım.

Rojda: Gök burası Akrep.

Gök: Dinlemedeyim Akrep

Rojda: Halit köyü dar boğazdan sağa dönüp 700 m sonra çataltepe adı verilen dağların dibi. Acil intikal edilmesi lazım.
Mağara önünde patlayıcı yapıyorlar dahası asker kıyafetleri giyiyorlar.

Gök: Anlaşıldı Akrep hemen ekip gönderiyoruz.

Rojda: Anlaşıldı Gök.

Telsizi sütyenimin arasına sıkıştırıp mağaraya biraz daha bakındım.

Tam o esnada ensemde hissettiğim soğuklukla hemen arkamı dönüp silahı almaya çalıştiğımda adam silahı düşürdü ve hemen üstüme çullandı.

Bir yandan da bağırıp mağaradakileri çağırdığında onu hızla iteleyip arkama bakmadan kaçmaya başladım. Etrafımdan kurşunlar geçerken hızla elimi sütyenime attım.

Rojda: Gök deşifre oldum. Kayıtları ve belgeleri Dar boğazın o tarafa kayanın altına bırakacağim.

Gök: Akrep anlaşılmadı. Tekrar et.

Rojda: Yakalandım. Kayıtlar-

...

Bölümler kısa çünkü keyfim ve kahyasi öyle istiyormuş arkadaşlar özür dilerim MDKSNSOSSNSONSD

GÖREVHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin