-1-

231 17 57
                                    

"Üzülme anne, iyileşmen için ne gerekiyorsa yapacağım." Bachira annesinin elini tutarken konuşuyordu. Annesi çok hastaydı ve iyileşebilmesi için büyük miktarda para gerekiyordu.

Bir şekilde parayı karşılayabilmek için işe giderdi hep. Maaşı yüksekti ancak o bile yetmiyordu. Bu gidişle ne yapacağı konusunda bir fikri yoktu.

Her zaman ki gibi yine işe gitmiş ve arkadaşlarına el sallayıp odasına adımlamıştı. Ancak arkadaşı Reo'nun kolunu tutmasıyla durmuştu. "Efendim Reo, bir şey mi oldu?"

Reo nefes nefese kalmıştı. Koşarken olsa gerek diye düşündü Bachira ve Reo'nun düzenli nefes almasını bekledi.

"Patron seni çağırıyor." Bachira tek kaşını kaldırmış ve anlam verememişti. Patron onu bir konuda azarlayacak mıydı? Kötü bir şey yaptığınıda düşünmüyordu oysaki. "Tamam, gidiyorum."

Bachira kendi odasına olan adımları patronu İtoshi Rin'in odasına doğru çevirmişti. Yavaş adımlarla gitmiş ve kapıda durmuştu. Vücudu titriyordu. Kovulmaktan korkuyordu.

En sonunda kapıyı çaldı, "Girin." sesini duymasıyla içeriye girdi. "Beni çağırmışsınız."

Rin ellerini birbirine kenetleyip masaya koyduğunda kafasıyla onaylamış ve konuşmuştu. "Evet seni çağırdım, gel otur şöyle."

Bachira kafasıyla onaylamış ve dediği yere geçmişti. Bir şey demesini bekliyordu. "Seni neden çağırdığımı merak etmişsindir diye düşünüyorum."

İşe gelir gelmez beni odana çağır ve bende merak etmeyeyim zaten diye düşündü Bachira.

"Evet, ettim." Rin bunu demesiyle gülümsemiş ve boğazını temizleyip uzun bir konuşmaya hazırlanmıştı.

"Şimdi, bir gemi gezisi var ve herkes çiftleriyle beraber gidiyor." Bachira içten içe şaşırsada tepki vermemeye çalışıyordu. Sevgilisi olmamı mı isteyecek yoksa?

"Ancak benim bir sevgilim yok biliyorsun. Abimlede pek anlaşamıyoruz ve bana biriyle gelmem gerektiğini söylüyor. Bunun için bana sevgilimmiş gibi rol yapacak biri lazım."

Bachira bu sefer şaşırdığını dışardan da belli etmişti. Onca kişi arasından neden onu seçmişti ki?

"B-ben mi sevgiliniz rolünü oynayacağım?" Rin kafasıyla onaylamış ve tekrardan konuşmuştu. "Seni seçtim çünkü oyunculuk yeteneği olan bir kişisin. Merak etme boş beleş yere yapmayacaksın bunu."

Bachira neyin karşılığında yapması gerektiğini merak ediyordu. "İstediğin kadar para vereceğim. Yeter ki 1 hafta boyunca sevgilimmiş gibi davran. Ancak bu süreçte ne dersem yapacaksın ve yaptığım şeylere şaşırmadan karşılık vereceksin."

"Ne kadar istersem mi vereceksiniz?" Bachira hala şaşkınlıkla patronuna bakıyordu. Annesini iyileştirmek adına gereken parayı alabilirdi.

"İstediğin kadar vereceğim dediğim gibi. Yeter ki rolünü iyi oyna." Bachira kalbinin hızlandığını hissetmişti. Çok mutluydu. Sonunda annesini iyileştirebilecekti. "Tamam, ben bir süre düşüneceğim."

"Düşün ve cevabını bugün içinde bana söyle. Çünkü yarın gideceğiz." Bachira onaylamış ve odadan çıkmıştı. Gidip bunu diğerlerine anlatacaktı.

"Ve bana para teklif etti, sizce kabul etmeli miyim?" Arkadaşları Chigiri ve Reo'nun gözlerinin parıldadığını görebiliyordu. "Şimdi patron sana sevgili olmayı teklif etti yani?" Reo heyecanla konuşmuştu. Bachira bunu duymasıyla kızarmıştı.

"Sadece iş için, başka bir sebebi yok." Reo "Tamam tamam, inandım." dermişçesine ona bakıyordu ancak Bachira buna aldırış etmemişti. Sadece para için kabul edecekti. Chigiri ise onu anlayışla karşılamış ve desteklemişti.

Bachira patronunu bilgilendirmek amacıyla tekrardan yanına gitmiş ve konuşmuştu. Şimdi yapması gereken tek şey yarını beklemekti.

Yarın çoktan olmuştu. Bachira oldukça şık giyinmiş ve patronu Rin ile beraber gideceği gemiye gitmişti. Hayatında hiç bu kadar lüks bir gemi gördüğünü hatırlamıyordu.

Beraber kalacakları odaya gitmişlerdi. Tek yatak görünce şaşırmıştı Bachira. "Beraber mi uyuyacağız?" Rin eşyaları yerleştirirken konuşmuştu. "Evet, abim emin olmak adına gece de gelebilir. Bu yüzden bana sarılarak uyuyacaksın."

Bachira şaşırmış ama tepki vermemişti. Ne de olsa dediği her şeyi yapacağını söylemişti. Çokta itelemedi o yüzden.

Eşyaları yerleştirdikten sonra Bachira yorgunlukla oturmuştu yatağa. 1-2 saattir hiç oturmamıştı. "Dinlen ve yanıma gel. Ortak alanda olacağım."

Bachira kafasıyla onaylamış ve bir süreliğine dinlenmişti. Daha sonrasında dağılan saçına şekil vermiş ve Rin'in yanına gitmişti. Gülümseyerek diğer insanlarla konuşuyordu.

"Merhabalar." Bachira gülümseyerek aralarına girmişti. Rin'de Bachira'yı görmesiyle gülümsemiş ve elini beline koymuştu. "Size bahsettiğim sevgilim, Bachira Meguru."

Karşısında ki turuncu saçlı adam gülümseyerek elini Bachira'ya uzatmıştı tanışmak amacıyla. "Bende Kunigami Rensuke. Tanıştığıma memnun oldum."

Bachira'da aynı ifadeyle elini sıkmıştı. Diğer insanlarla bir şekilde kaynaşmıştı ancak sabahtan akşama kadar insan içinde olmak onu yormuştu.

Akşama doğru gizlice insanların yanından uzaklaşmış ve gemide ki ufak bara uğramıştı. Biraz içip gitmeyi planlıyordu.

Hızlıca gidip tabureye oturmuş ve barmeni çağırmıştı. Barmen hızla geldiğinde gözlerini ondan alamamıştı bir süre.

Çok yakışıklı görünüyor.

Süzmüştü bir süre onu. Mavi saçları ve mavi gözleriyle çok havalı görünüyordu. Üzerine giydiği dar kıyafetle kasları hafiften belli oluyordu. Boyu ortalamaydı ama kendisine göre uzundu. Kalbi hızlanmıştı onu gördüğünde.

"Efendim, orada mısınız?" Bachira daldığının farkına vararak özür dilemiş ve sipariş vermişti.

Biraz içtikten sonra parayı masaya bırakıp kalkmıştı. "Yarın tekrar geleceğim." demişti gülümseyerek.

"Beklerim efendim."

–––––––––

Yeni ficle karsinizdayimm bence hos bir kurgu olacak gibi bilemiyorum

İyi gunlerr<33

Barmen || BachisagiHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin