"Gidiyor muyuz bara?"
Bachira hazırlanmış bir şekilde Nagi'nin kapısına gelmişti. Nagi'de hazır görünüyordu.
"Gidiyoruz."
Beraber bara doğru giderken Nagi Rin'i görmüş ama çaktırmamıştı. Mutsuz görünüyordu. Biraz da ruh hastası gibi.
Bara geldiklerinde boş bir yere geçerek sohbet etmeye başladı ikili. "Barmen nerede ya."
"Sen abayı yaktın herhalde." Nagi sırıtarak söylendi. Arkadaşı kıpkırmızı olmuştu. Onu kışkırtmayı seviyordu.
"Sadece ilgimi çekti." Eliyle oynarken söyleniyordu Bachira. Nagi buna tabiki inanmadı.
"Sevişelim dese üstüne atlar-"
"Merhaba efendim." Barmenin gelmesiyle Nagi'nin sözü kesilmişti. Gerçektende hoş biriydi.
İlk Nagi'ye bakarak söylenmiş ve daha sonrada Bachira'ya dönmüştü.
"Söz verdiğim gibi Bachira, geldim." Bachira'ya bakarken adeta gözleri parlıyordu. "İsmim İsagi Yoichi. İstediğin gibi seslenebilirsin."
Gülümseyerek ilgisini çeken adama baktı Bachira. Daha sonra oturması için eliyle yanını patpatladı."İsmin çok hoş."
"Teşekkür ederim, sende çok hoşsun."
Nagi ikisinin arasını yapmayı düşünüyordu ancak gerek yok gibiydi. Çünkü önünde flörtleşiyorlardı bile.
Reo'm nerde benim ya.
Nagi sıkıla sıkıla etrafa göz gezdirirken gözüne biri çarpmıştı. Bu adam niye bize bakıyor?
Adam Nagi'yi fark ettiğinde Nagi aceleyle yüzünü dönmüştü. Rin'i andırıyordu niyeyse.
Tam Bachira'ya söyleyecekti ki İsagi'yle ne kadar mutlu mutlu sohbet ettiğini gördü. Gülümsedi Nagi. Söyleyerek huzurlarını bozmak istemedi. Arkadaşını yaşadıklarından sonra ilk defa böyle görüyordu.
"Beyler ben kaçayım siz düzüşün isterseniz." Bachira hızla kafasını dönmüş ve kıpkırmızı olmuş yüzüyle Nagi'ye bakıyordu. İsagi ise sırıtmış ve Bachira'ya daha çok yakınlaşmıştı.
"Bencede git sen."
Nagi masadaki adamın tuvalete gittiğini görüp peşinden gitmek istedi. Bu yüzden çaktırmamak adına ikiliye gülümsedi. "Ben lavaboya gidip geliyorum."
Ardından masadan hızla kalkıp adamın peşinden gitti. Bir şeyler yolunda gitmiyor gibiydi.
"Nagi bizi yalnız bırakmak için mi gitti?" Bachira masumlukla sordu İsagi'ye.
İsagi ise Bachira'ya yakınlaştı ve koltuğa ittirdi. Üzerine çıkıp yüzlerini aynı hizaya getirdi. "Bencede."
"H-hey napıyorsun?" Bachira utançla elini yüzüne koymuş ve suratını yana dönmüştü.
İsagi kendisine bakması için elini çenesine koymuş ve kendine döndürmüştü. Çok tatlı gözüküyordu. "Çok güzelsin."
"Burada olmaz." Bachira İsagi'yi ittirmişti ancak İsagi umursamamış ve Bachira'yı kucağına almıştı. "Tamam odama gidelim o zaman."
"Ol-" çalan telefon sesiyle duraksamıştı Bachira. "Kim arıyor ya?"
Telefonu eline alıp kimin aradığına bakmış ve gördüğü isimle korkmuştu Bachira. "B-bekle bırak beni."
İsagi ne olduğuna anlam veremesede Bachira'yı bırakmış ve yanından uzaklaşmasını izlemişti. Bir kaç dakika sonra Nagi yanına gelmişti.
"Bachira nereye gitti?" İsagi nefes nefese kalmış çocuğa baktıktan sonra etrafı incelemiş ve aradığı kişiyi bulamadıktan sonra cevap vermişti.
"Bilmiyorum telefonla konuşmaya gitti ve kayboldu." Sesi üzgün çıkmıştı mavi saçlının. Bachira'ya karşı gerçekten bir şeyler hissetmişti ve onu istiyordu.
Omuzunda hissettiği elle irkilip beyaz saçlıya döndü tekrardan. "Merak etme, Bachira'da cidden seni sevmiş gibiydi. Gitmesinin bir sebebi var. Sıkma canını." Rahatlatmak adına omzunu sıvazlamış ve elini çekmişti.
İsagi'nin gülümsediğini gördüğünde masadan kalkarak elini salladı Nagi. "Kendine iyi bak ben kaçtım."
İsagi'de el sallamış ve Nagi gözden kaybolduğunda işine dönmüştü.
---
"Of niye aradı ki beni?" Bachira telaşla telefona bakıyor ve odasına doğru adımlıyordu. Rin şuan sözde sevgilisiydi ve İsagi'yle takılarak onu aldatmış oluyordu. Tek isteği Rin'in bundan haberinin olmamasıydı.
"Niye açmıyor ki telefonu?"
En sonunda odaya geldiğinde eli kapı koluna gitmiyordu. Vücudu titriyordu. En son sabah kavga etmişlerdi ve şimdi ne kadar sinirli olduğunu bile bilemiyordu.
Bir kaç dakika öyle durduktan sonra kapıyı çaldı ve ses gelmeyince açtı. Ancak Rin'i böyle görmeyi beklemiyordu.
"N-napıyorsun?"
Odanın her yeri dağınıktı ve içki şişeleri yayılmıştı. Rin ise kıpkırmızı olmuş yüzüyle sarhoş olduğunu her haliyle belli ediyordu. "Nwrsdesin?"
Gülümseyerek Bachira'ya bakıyordu. Biraz korkunç bir gülümsemeydi bu. Sarhoşluğun verdiği etki yüzündende korkunç duruyor olabilirdi tabii.
Bachira ona bakan Rin'i aldırış etmeden şişeleri toplamaya başladı. Ancak Rin devamlı Bachira'yı istediğini sayıklıyordu.
Sarhoş olduğu için böyle herhalde.
Etrafı temizlerken duyduğu şeyle irkilmişti birden. "Nwfen o mavi saçmlıyla eğlwnniyprdun? Nrden bqnşmle bnyle eğlwnmiyprsun?"
Şokla açılmış gözleriyle Rin'e baktı Bachira. Yanına gitti yavaş yavaş. "Sen bunu nereden biliyorsun?"
"Swnni isytwyen bwnim. Bsşkası olşmaz. Srn benimsşn." Sarhoş olduğu için ne dediğini pek anlayamıyordu. Ama kendince bazı gerçekleri söylüyor gibi bir hali vardı.
Bachira yatakta oturan Rin'in yanına oturdu. Üstünü çıkarmış ve altındaki pantolonuyla duruyordu. Neden bu hale geldiğini anlayamamıştı. "Duş al had-"
Rin'in bir anda üstüne çıkmasıyla şok olmuştu Bachira. Ne tepki vereceğini bilmiyordu. Rin alt tarafına baskı yapıyordu.
"Tsmamwn brnimsşin sen."
Tam dudağından öpmek için yaklaşmışken yüzünü döndü Bachira. Onunla yapmayı istemiyordu. Sarhoştu zaten.
Rin ona baskı uyguladıkça güçsüzleşiyordu sanki. İttirmeyi denedi son gücüyle. Ancak Rin kalkacak gibi görünmüyordu.
"R-Rin istemiyorum. Duş al lütfen."
Rin, Bachira'nın gözünün dolduğunu farl ettiğinde içinden bir parça kopmuş gibiydi. Üzerinden kalktı ve duş almak adına banyoya gitti. Bachira ise şaşırmıştı.
"Hiç kalkacak gibi görünmüyordu."
Bachira rahat kıyafetler giyindikten sonra yatağa yatıp yorganı üzerine örttü. Oda sıcaktı ancak yorgansız yatamıyordu işte.
Banyodan Rin'in inleme sesleri geliyor...
Hiçbir şey olmamış ve duymuyormuş gibi gözlerini kapattı ancak uyuyamıyordu yinede.
Çok geçmeden Rin hiçbir şey giyinmeden Bachira'nın yanına gelmişti. Uyuduğunu sandığı için rahattı. Zaten sabah erken kalkıp gideceğim diye düşündüğü için yatağa öylece girmiş ve Bachira'ya sarılmıştı arkadan. Kulağına yaklaşıp söylendi.
"Bir gün benim olacaksın. Başkasına gitmene izin vermeyeceğim."
Bachira duyduğuyla korkmuştu. İşte şimdi sıçtığının farkına varıyordu.
----------------
Sicmayin agzima lutfen
Nasil devam etsem bilmiyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Barmen || Bachisagi
FanfictionParaya ihtiyacı olan Bachira'ya patronu İtoshi Rin tarafından teklif gelir ve gelen teklifi kabul eder. Gittikleri gemide 1 haftalığına sevgili rolünü oynarlar. Bachira ise o bir haftada gerçek aşkı olacak olan barmen İsagi Yoichi ile tanışır.