⋆ ˚。⋆୨♡୧⋆ ˚。⋆
gecenin karanlığında yurdun ışıkları sayesinde önünü görebilen taehyung, jungkook'un odasının önüne geldi aceleyle. tam jungkook'a mesaj atacaktı ve odada olduğunu haber verecekti ki telefonuna gelen bildirim sesiyle etrafını kontrol ederek kameraların görmediği kör bir noktaya geçti.
mesajda dışarıdayım ben, sen neredesin şu an yazıyordu. taehyung, jungkook'tan gelen mesajı okur okumaz gözlerini devirdi. biliyordu, onu dışarıda beklemesi gerekiyordu ama dayanamayıp yurda girmişti bile. oflayarak telefona yeniden odaklandı ve sizin odadayım yazdı. jungkook mesajı anında gördükten sonra koşar adımlarla yurda girerek odasına ilerledi.
taehyung sessiz odada etrafa bakınırken birtakım sesler duymasıyla banyoya saklandı hemen. bir grup erkek, odaya girmiş ve aralarında anlamadığı bir konudan konuşmaya başlamıştı. taehyung tüm bunlara anlam veremerek başını banyonun kapısından çıkardı ve yeniden gözlerini gezdirdi odada.
daha önce geldiği odada jungkook'un yatağının olduğu yerde şu an başka biri uzanıyordu. kaşlarını çattığı sırada az önce bildirim sesini kıstığı telefon titredi. taehyung biraz panik olurken telefonu çıkardı ve jungkook'tan gelen mesajın bildirimi açtı.
ben odadayım şu an, sen neredesin taehyung yazıyordu mesajda. bıkkınlıkla gözlerini ovuşturdu taehyung. heyecanla başka birinin odasına girmişti anlaşılan. bu sıradaysa jungkook'tan gelen sesli aramayı reddetti taehyung, şu an telefonu açarsa içerideki oğlanlara yakalanırdı ve bunun olması şu an isteyeceği son şey bile değildi. yakalanarak jungkook'u zor bir durumda bırakmak istemiyordu.
taehyung ne yapacağını düşünürken jungkook odanın içinde volta atıyor, taehyung'un yanlış odaya girmiş olabileceğini düşünerek dudaklarına işkence ediyordu. gerçi yakalanırlarsa fazla sorun olur muydu bilmiyordu çünkü daha önce hiç sorun çıkarmamıştı, yakalanırlarsa bu ilk suçu olacaktı.
daha doğrusu yakalanırlarsa ilk ve son başarısız suç girişimi olurdu bu.
//
ŞİMDİ OKUDUĞUN
evanesce
Fanfictionve rastgele bir gecede her şey değişir; senin beni hatırlayasın gelmez, tanışmamış gibi oluruz.