☆⋆。𖦹°‧★
THE MENZZwnsdudqo
tasindik :")y0onghoon
AAA SONUNDA
rahat misin oralardawnsdudqo
evimiz oncekinden daha buyuksnwoo
ne guzel iste
kobi icin oynuycak yer bolwnsdudqo
ben de onun icin sevindimkwinmoon
YA JACOBUM
GERI DONEBILIR MISIN
COK OZLEDIM SENIwnsdudqo
(tasinali 1 hafta anca oluyor)kwinmoon
yuzunu gormeden 1 hafta cekilmiyorsangyeonn
ay jacob cidden
geri don ya
bu cocuklara tek basima
bakamiyorumeric00
HYUNG
BEN SANIRIM BI ISE KARISTIMsangyeonn
YERINDE DUR DEMEDIM MIeric00
bu SEFER JUYEON HYUNGUN SUCUsangyeonn
O DA SENDEN BETER OLMAYA BASLADIwnsdudqo
sangyeoncum sakin ol
😓😓🙏🏼sangyeonn
YA KARICIM
ERICI NEDEN DOGURDUNwnsdudqo
cocuklarin kim olacagina dogmadan
once karar verilseydi dogurmazdimeric00
HYUNG😤😤😤
COK KOTUSUNwnsdudqo
sus
sangyeonun huzurunu bozmaeric00
OZUR DILERIM HYUNG
JUYEON HYUNG AVIZEYI
DUSURDU (SADECE VOLEYBOL
OYNAMAK ISTEMISTIK)
görüldü +5 kişi☆⋆。𖦹°‧★
yujin kulaklıklarını takıp dinlediği müziği tam anlamıyla içinde yaşarken kaldırımın üstünde zıplıyordu sanki. içi içine sığmıyordu, bu sefer hem sağır hem kör olma fikrinden vazgeçip sadece sağır olmaya karar vermişti.
en yakın arkadaşı jooyoung evinin kapısını tıklatmak üzereyken eski moda olsa da hâlâ dikkatle kullandığı kablolu kulaklığını çıkararak çantasına koydu ve kapıyı çaldı.
bir süre ses gelmeyen evden changmin'in çığlıklarını duymuştu, sonra da kapı açıldığında geniş eve doğru adımını atmıştı.
evin içinde tam bir kaos vardı, yujin içeri girdiği an yerinde çakılı kalmıştı ve ağzı şaşkınlıktan hafifçe açılmıştı.
jooyoung abisi changmin'in elinden zorla kurtulmuş ama elindeki ısırık izlerine bakıp ağlamaya başlamıştı, jaehyun evin içine futbol topu sokmuş ve utanmadan sektiriyordu, haknyeon sanırım pizza yapmaya çalışmıştı ama yüzü gözü un içinde kalmıştı, amerikan tarzı mutfak olduğu için her şeye bir anda şahit olmuştu yujin, hyunjun televizyondan dvd oyunu oynuyor bu sırada chanhee ise hepsine yargılayıcı bakışlarını atıyordu.
yujin'in kafasına jaehyun'un sektirdiği top gelince kendine gelmişti ama burnundan akan kanla kafasını aşağı eğmiş bembeyaz parkelerin üzerinde iki üç damla kan bulaşmasına neden olmuştu.
"ÖZÜR DİLERİM. YUJİN, İYİ MİSİN? TANRI AŞKINA BURNUN KANIYOR."
etrafı sessizlik kaplayınca jooyoung koşarak buz kabı ve peçete alıp gelmişti, arkadaşının burnu ile düzgünce ilgilenmesi gerekirdi.
chanhee gözlerini devirdi, "kaç kere dedim kapalı yerde top sektirilmez diye. aptal mısın sen?" jaehyun elindeki futbol topuna sarılırken zaten üzgün hissediyordu, bir de chanhee'nin dediklerine üzülmüştü.
yujin kanaması durunca başını sonunda kaldırmayı başarmıştı, "bu kargaşa ne?"
"annemler balayına çıktı da eğlenelim demiştik."
"annenler kaçıncı kez balayına çıkıyor?"
"her sene çıkıyorlar." yujin sessizce arkadaşına baktı, artık sorgulamayı bırakmıştı. ne dese kabulleniyordu artık, annem erkek dese bile inanırdı.
changmin gülümseyerek yujin'e baktı, "sen niye geldin buraya?" yujin gözlerini devirdi, "senin için olmadığı kesin."
chanhee kızın sırtını patpatladı, insanlarla uğraşmaktan bıkmış olmalıydı, yujin'i en iyi anlayan oydu.
"yanınızdaki binanın yanındaki binadaki insanlar tamamen taşındı mı?" diye sorduğunda bütün bakışlar yujin'e dönmüştü.
"yandaki binanın yanındaki bina seni ne ilgilendiriyor?"
"oranın oğlu yakışıklıymış da." dediğinde hepsi bir anda ilgisini kaybetmişti ve başka şeylerle ilgilenmeye başlamıştı.
"dinlemeyin zaten beni." diyerek elindeki buz kabını tekrar donması için buzdolabına yerleştirdi ve somurtarak yerine oturdu yujin.
☆⋆。𖦹°‧★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jacob bae | i belong
Fanfictionhiçbir şey hakkında fazla düşünüyorum. - jacob bae, ff ( b x g ) i belong by jacob !