☆⋆。𖦹°‧★
yujin sınıfının olduğu tarafa yürürken ne yapacağını kendine tekrar edip duruyordu, ilk önce akademisyenin odasına gidip raporlar hakkında bilgi verecekti, daha sonra da aldığı belgeleri diğer üniversiteden gelen birkaç öğrenciye teslim edecekti.
sınıf temsilcisi olmak çok yorucu, diye mırıldandığında elinden geldiğince çabucak halletmeye çalışmıştı işlerini.
sınıftaki herkesi tanıyordu resmen ama bir de kendine ayrı bir zorluk çıkarmak için üstten ders almıştı. bir de onunla uğraşmak zorundaydı.
kendini sürekli çalıştırmaktan zevk alıyormuş gibi davranıyordu hep. seneye rahat edeceğini söyleyerek kendini teselli etmeye çalışıyordu.
"raporları getirdim, izninizle." elindeki kahverengi kağıtlarla kaplanmış belgeleri akademisyenin masasına bırakırken biraz ara verebilmek için dışarı çıkıp otomatın önünde durmuş ve üzümlü fantayı seçmişti.
normalde pek tercih etmese de bugün farklılık yapmak istemişti.
ikinci kattan bahçedeki dolaşan öğrencileri, çiftleri, hocaları inceledi sakince. chanhee'yi de görmüştü, pembe saçı hemen fark ediliyordu. fakülteleri ayrı olduğu için hep uzak kalıyordu, eğer yakın olabilseler en yakını kesinlikle chanhee olurdu.
daha sonra insanlara bakındı tekrardan, gözüne biri ilişti.
melek olan komşu oğlu,
yanında uzun saçlı kıza gözlerini dikti, arkadan sevgili gibi göründükleri kesindi, aşırı yakın yürüyorlardı. aşkının başlamadan bittiğini düşündü ve acı içinde gülümsedi, zaten bir kez gördüğü biri için ağlayamazdı ya, sadece gülmüştü.
yanındaki kız gamzeleri gözükecek şekilde gülümsediğinde yujin'in gözleri sonuna kadar açıldı, ji jooyoung'du. en yakın arkadaşıydı, oradaydı.
arkadaşının güzelliğine mi takılı kalsa yoksa cennetten düşmüş melek görüntüsü veren oğlana mı takılsa merak etti.
elindeki fantasıni içerken gülümsedi, "demiştim sana jooyoung, sen görsen sen de aşık olursun demiştim."
☆⋆。𖦹°‧★
jijooyoung
kafeteryada degil misin
YUJIINNNNkangyujin
efendimjijooyoung
yemek yemedin mikangyujin
diger universiteden ogrencilerle
konusmam birkac sey var canim
sen once ye olur mu???jijooyoung
cok calisiyosun ya
kiyamiyorum sanakangyujin
bugunluk boyle oldu
yarin seninle yerim canim
seviyorum senijijooyoung
yemiyceksin biliyorum
yarin farkli isin olucak
ama yemegini aksatma lutfenkangyujin
tamam jooyoung😓😓
hallederim benjijooyoung
hyunjun'unu sana yollayacagim
en azindan pogaca falan yekangyujin
YA COK SEKERSIN BUGUNjijooyoung
SUS SU AN KONUMUZ
SENIN AC OLMAN
APTAL SALAK BI KIZ OLSAN DA
AC KALMAMALISINkangyujin
cok sag ol💀jijooyoung
hyunjun geliyor yakinda canim🥰☆⋆。𖦹°‧★
ŞİMDİ OKUDUĞUN
jacob bae | i belong
Fanfictionhiçbir şey hakkında fazla düşünüyorum. - jacob bae, ff ( b x g ) i belong by jacob !