8🎥

793 74 20
                                    

နားနေခန်း၏စားပွဲဝိုင်းတစ်ခုတွင်မျက်နှာချင်းဆိုင်ထိုင်နေကြသောသရုပ်ဆောင်လေးယောက်..!

Fourth Nattawat
Gemini Norawit
Satang Kittiphop
Winynny Thanawin

"ငါမေးပါအုန်းမယ် Winynny ကဘာလို့ဒီဇာတ်ကားထဲဝင်လာတာ?"

သူ့ရဲ့အမေးကို winynny ကမျက်မှောင်ကြုံ့လျက်ဖြေသည်..

"အောင်း! p'pou ကဇာတ်ဆောင်တစ်ယောက်လိုတယ်ဆိုပြီး CEOကိုလာပြောတာလေ အဲ့မှာငါကလဲ Romantic Candy ရိုက်ပြီးခါစ အားယားနေတာလေ အဲ့တာနဲ့ မင်းဝင်ဆိုပြီး ထည့်ပေးလိုက်တာ ငါ့ကို!"

"ဘယ်ဇာတ်ဆောင်လဲ?"

"Tiyanရဲ့ရည်းစား phuအနေနဲ့"

"အဲ့တော့ဇာတ်ကားထဲမှာ မင်းက satang ရဲ့ရည်းစားပေါ့!"

သူအပြောကြောင့် winynny ကခေါင်းငြိမ့်ပြသည်..ခုအခြေနေမှာတိတ်ဆိတ်နေတာက satang နဲ့ Gemini!

"ကဲကဲဒါဆိုလည်းရင်းနှီးအောင်မင်းတို့နှစ်ယောက်နေခဲ့ပါ ငါနဲ့Gemကလေ့ကျင့်စရာလေးရှိလို့သွားတော့မယ်"

ပြောကာ winynny အားမီးထွက်မတတ်စိုက်ကြည့်နေသော Gemini ၏လက်ကိုဆွဲကာ ရိုက်ကွင်းနားရှိ စားသောက်ဆိုင်ဆီသို့ခေါ်လာခဲ့ရပါတော့သည်..

*မကြာခင်ထသတ်တော့မှာငါသိတယ်!*

....................
"Gem!"

သူခေါ်လိုက်တော့ငုံ့စားနေရာမှမျက်နှာလေးမော့လာသည်..စိတ်ထဲမှာတွေးနေသည့်မေးခွန်းဟာ "မင်းwinynnyနဲ့ငါ့ကိုသဝန်တိုနေတာလား?"ဆိုသာ်ငြားလည်းထွက်သွားသည်က..

"နောက်တစ်ခန်းပြောရမဲ့စာသားတွေလေ့ကျင့်ပြီးပြီလား?"

"အွန်း!"

*ချီးဘဲ ငါဒီနေ့ဘာစိတ်တွေပေါက်နေတာလဲ!!*

စားနေသောကောင်လေးအားငေးကြည့်ရင်းခေါင်းထဲတွင်အတွေးပေါင်းစုံဟာဝင်ရောက်လို့နေသည်...ထိုစဉ်မြင်လိုက်ရသည့်ချစ်စရာအမူအယာလေးတစ်ခုကြောင့် ပြုံးမိသွားသည်...ပုစွန်ထုပ်အားအခွံခွာကာပလုတ်ပလောင်းစားနေသည့်Geminiအားကြည့်ရင်း အတွေးပေါင်းစုံဟာတစ်နေရာတည်းစုစည်းလို့သွားသည်..

*မင်းကချစ်ဖို့ကောင်းတယ် Gem!*

....................
"Khon Satang နဲ့ Khon winynny တို့ပြီးရင် Gem Gemတို့နော် Gem Gemအဆင်သင့်ဖြစ်ပြီလား?"

Actor Lover ♪Where stories live. Discover now