"ရောက်လာကြပြီလား"
ထုံးစံအတိုင်းခပ်အေးအေးအသံဖြင့် ပြေး၍ဖက်လာသောအကိုဖြစ်သူအား ပြန်လည်ဖက်တွယ်လိုက်သည်...
"အဆင်မှပြေပါ့မလားလို့ စိတ်ပူနေတာ~"
"ပြေတာပေါ့ဗျ ဘယ်သူမို့လဲလဲ စတန်ပါ စတန်"
ပြောင်ချော်ချော်မျက်နှာဘေးနှင့်ပြောလိုက်တော့ အကိုကသဘောကျစွာရီသည်...ထို့နောက်ဘေးနားတွင်အူကြောင်ကြားပုံစံလေးဖြင့်သူတို့ကိုကြည့်နေသာကောင်ငယ်လေးအားဆွဲခေါ်ကာ...
"ဒါကကျတော့်သူငယ်ချင်းလေ p' "
"အော်...ဆာဝါဒီခ Nong p'က Earth Pirapat Watthanasetsiri ပါ"
လက်ဆွဲရင်းနှုတ်ဆက်လိုက်သော ခရက်လေး၏အကိုဆိုသည့် သူကြောင့် Winynny တစ်ယောက်ဘုမသိဘမသိနှင့်ပင်ပြန်နှုတ်ဆက်လိုက်ရသည်...
"Ka p'ကျတော်က Winny Thanawin Pholcharoenratပါ Winynny လို့ခေါ်လဲရပါတယ်ဗျ"
"ဟုတ်ပြီ ဟုတ်ပြီ လာကြလေကလေးတို့"
ဦးဆောင်ကာခေါ်သွားသော P'Earth နောက်သို့လိုက်သွားခဲ့ကြသည်...
"ရောက်လာကြပြီလား"
အိမ်လေးထဲမှထွက်လာသည့် လူတစ်ယောက်ကြောင့်သူကြောင်ကြည့်နေမိသည်....ဒီလူကတအားချောတာဘဲ~
"Win"
"ဟင်"
ရုတ်တရက်ပုခုံးမှဆွဲဖက်သွားသည့် လူသားကြောင့်ရင်ခုန်သံတွေမြန်လာခဲ့သည်....နားနားသို့ကပ်ရင်းတီးတိုးဆိုလာသည့်စကားကြောင့် ပါးပြင်တွေဟာနွေးခနဲ....
"ဒီရောက်နေတဲ့အချိန်ငါနဲ့နီးနီးကပ်ကပ်နေပေးနိုင်မလားWin"
"Omm"
ဒီအဖြေဟာသူတောင်မသိလိုက်ဘဲထွက်သွားခဲ့တဲ့အဖြေ....!
ခပ်ဟဟရီသံနှင့်အတူနားနားမှခွာသွားကာရှေ့ကလူအားမိတ်ဆက်ပေးလေသည်..
"Win ဒါကမင်းဖတ်တဲ့စာတွေရဲ့ စာရေးဆရာMixလေ ဆာဝါဒီခ p'Mix"
"အာ~ဆာဝါဒီခ ကျတော်က Winynny ပါဗျ"
"ဆာဝါဒီခ Nong Satang,,Nong Winynny "
"ရင်းရင်းနှီးနှီးပေါ့ကွာ ဟုတ်လား ေပါ့ပေါ့ပါးပါးဘဲနေ"
YOU ARE READING
Actor Lover ♪
FanficGemini x Fourth Satang x Winynny ကဲကဲ နှစ်တွဲလုံးကိုဖတ်ချင်တဲ့အသဲအသက်တွေများနေလို့ ပေါင်းရေးပေးလိုက်ပါတယ် အရေးအသားမှားရင်ခွေးလွှတ်ပေးကြပါ🐭💓