2. BÖLÜM

32 2 3
                                    




Ölüler, aldatılmaz!

Rüzgar genç kadının yüzünü yalayıp geçerken duyduğu kadının sesi kanını dondurdu. Şuan bu durumda olduğuna hiçbir anlam veremiyordu. Bu adam kimdi? Bu kadın sesi kime aitti bilmiyordu.

Atakan arkasını dönerek sesin geldiği yöne bakarken Azrem'de sesin geldiği tarafa gözlerini çevirdi.

Kaşları havalandı genç kadının. Karşısında bir değil 5 tane kadım vardı. Azrem yaşlı kadının Atakan'ın annesi olduğunu anlamıştı. Gerisinde kalan kadınlar kimdi? Azrem merak ediyordu.

Boğazını temizleyerek duruşunu dikleştirdi. "O...benim sevgilim anne."

Yüzü kasılmaya başladı yaşlı kadının teyid etmek için bir kere daha sordu. "Atakan kim bu kadın?"

"Sana sevgilim olduğunu söyledim anne!"

Derin bir nefes alıp vererek köşkün içine doğru yürüdü yaşlı kadın. Bu kadın kimdi neyin nesiydi bilmiyordu. Atakan yıllar sonra ilk defa evine bir kız getirip annesine göstermişti.

Atakan giden annesiyle gözünü kırpıştırdı. Haber daha gelmemişti. Telefonunu çıkartıp Abisine bir mesaj çekti.

Atakan -Köşke babamın haberi neden gelmedi?

Yaman -Onlara bizim söylememiz daha iyi olur. Verecekleri tepkiyi kestiremiyorum. Birazdan geleceğim.

Atakan -Peki babam?

Yaman -Cesedini morga gönderdiler, eve geldikten sonra oraya gideceğiz.

Genç adam bir kaç saniye telefonuna bakarak telefonunu kapatarak cebine koydu.

Yanında ki kadına baktığında karşısına baktığını gördü. Genç adam baktığı yere doğru döndü.

Nefesi kesildi genç adamın. Kuzeni İclal ile bakışıyordu yanında ki kadın. Tuttuğu nefesi onlara yaklaşan kuzeni ile verdi.

İclal ağır adımlarıyla yürüyordu. İçinde kırıklar göğüsüne batıyor, İclal'i katlanılmaz bir acı esir alıyordu.

Bir kaç adım mesafe bırakarak kuzenini -sevdiği adamı- süzüyordu. "Sevgilin...demek..."

Belirtisiz gözleriyle baştan aşağı süzdü kuzenini Atakan. Karşısında ki kıza hiçbir zaman umut vermemiş, aksine kendisine olan aşk itiraf edildiğinde bu durumu kabul etmemiş kuzenini kırmadan reddetmişti.

"İclal..."

Kafasını ağır ağır salladı İclal... "Sus... bu kız için mi istemiyordun beni... Bu kız için mi?" Gözleri dolan kadın bir saniyeliğine Azrem'e bakmış daha sonra tekrar Atakan'a çevirdi. "Hani sen ölene kadar tek bir kadını sevecektin? Bu nerden çıktı?"

"Seni ilgilendirmeyen konulara burnunu sokma İclal!"

"Ben bana tek bir kadını seveceğim, dedin sen bana. Ben sana, aşkına saygı duyduğum için teyzem gelip bana nişan yapalım, dediğinde kabul etmemiş, senin aşkına saygı duyduğumu söylemiştim!"

Sinirle dudaklarını ısırdı genç adam. Daha sonra bakışlarını önüne ki kadınlara çevirdi. "Yenge, İclal'i hemen buradan götürüm!"

İclal acı içinde sevdiği adama bakarak arkasını dönerek hızlı adımlarla köşke girdi. Peşinden kadınlarda girmişti.

Azrem anlamaz gözlerle arkası dönük olam adama baktı? "Neyin kafasını yaşıyorsun sen? Bu insanlara beni neden sevgilin olarak tanıttın?"

KEFENSİZ CESETLLERWhere stories live. Discover now