Varlıklar ve Özellikleri | Zaman'ın Vurgusu

404 277 135
                                    

-Stileonlar (Allie Stein); Quiruni evreninin sakinleri olarak varlıklarını sürdürmektedirler. Bu muhteşem dünya, onlar için sadece bir yer değil, aynı zamanda bir evdir - doğal yaşamlarını idame ettikleri kutsal bir alan. Stileonlar, cinsiyetlerinden bağımsız olarak genellikle orta boylu olup, dikkat çekici sivri ve uzun kulaklara sahiptirler. Bu kulaklar, etraflarındaki bitki ve hayvanların ürettikleri en küçük sesleri bile kolayca algılamalarını sağlar. Beslenme alışkanlıkları diğer türlerden farklıdır; genellikle insanlara benzer şekilde çeşitli normal yiyeceklerle beslenirler. Ancak bu beslenme alışkanlıklarının ötesinde, Stileonların duygusal dünyaları da oldukça karmaşıktır.

 Ancak bu beslenme alışkanlıklarının ötesinde, Stileonların duygusal dünyaları da oldukça karmaşıktır

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aslında, duygusal yoğunlukları anlık olarak değişkenlik gösterebilir. Aynı anda hem öfke ve neşe duygularını, hem de üzüntü ve tiksinti duygularını içlerinde hissedebilirler. Bu derin duygusal zenginlikleriyle, Stileonlar çevrelerine olağanüstü bir bağlılıkla yaklaşırlar ve etraflarında yaşanan her olayı derinden hissedebilirler. Stileonlar, sessizlik içinde bile çevrelerindeki dünyaya karşı olağanüstü bir hassasiyet ve duyarlılık sergilerler. İnce ruh halleri ve duygusal karmaşıklıklarıyla, bir anda hem içsel huzursuzluk hem de büyük bir coşku hissedebilirler. Bu duygusal denizlerde yüzerken, Stileonlar ruhlarını sakinleştirmek ve dengeli bir denge sağlamak için içsel bir yolculuğa çıkarlar.

-Siexliler (Chris Coffey); Wosarth evrenine ait canlılardır ve belirgin cinsiyet farklılıklarıyla dikkat çekerler. Erkek Siexliler, dişilerinden gözle görülür bir şekilde daha uzun ve kaslı bir vücuda sahiptir. Dişi Siexlilerin ise genellikle orta ya da kısa boylu olmalarıyla tanınırlar. Ancak bu canlıların dış görünüşü sizi yanıltmasın. Masum ve şirin bir izlenim veren bu varlıkların aslında derinlerinde büyük bir güç ve potansiyel kriz yatmaktadır. Sinirlendiklerinde ise başka bir boyuta geçerler, gözleri ve duyguları anında değişir ve büyük bir fırtına kopar. Bu fırtına, etraflarındaki her şeyi adeta yutacak kadar güçlüdür; canlı, cansız, bitki hiç fark etmez, karşılarına ne gelirse alıp götürürler. Ayrıca, Siexlilerin belki de pek bilinmeyen bir özelliği ise Stileonlar kadar olmasa da oldukça güçlü bir işitme duyusuna sahip olmalarıdır. Zeki ve çekici bir görünüme sahip olsalar da, bu varlıkların potansiyel tehlikesi göz ardı edilmemelidir. 

 

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
Zaman'ın VurgusuHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin