•8•

11 4 1
                                    

Hyunjin:Ne oluyor burda?

Minjun Hyunjin'i görünce durdu.Hyunjin ise yanıma gelmiş açıklama bekliyor gibiydi.

Felix:Minjun Bey yeni patronum beni bırakmak istedi bende seni beklediğim anlatmaya çalışıyorudum.

Minjun yüzünde yine o piç gülümsemesiyle Hyunjin'i süzüyordu.

Minjun:Peki Felix Bey size iyi günler dilerim ;)

Orada ona dalmamak için zor duruyordum.Hyunjin'e baktı sinirli duruyordu.

Hyunjin:Gel Felix.

Hyunjin'in arabasına doğru yürümeye başladık.Arabaya vardığımızda hâlâ sesizdik.

Hyunjin:Felix o adam seni rahatsız mı ediyor?

Felix:Hayır Hyunjin endişelenme hem daha bu gün tanıştım o adamla.

Hyunjin:Pekala ama o adam sana bir şey yaparsa felan hemen gel bana söyle.

Bu konuşmadan sonra uzun süre sessizce yolu izlemeye başladım.Sonunda varmıştık.Birileri kapıda bekliyordu.Aralarında Minho ve Han'da vardı.Hatta Jeongin,Changbin, Tanımadığım biri ve Seugmin'de.İyi de onlar ne alakaydı şimdi.

Arabadan inip yanlarına gittiğimizde herkes şaşkınlıkla bana bakıyordu.

Seugmin:Felix Bey ile tanışıyor muydunuz?

Hyunjin:Evet siz nerden tanışıyorsunuz ki?

Jeongin:Aklım çok karıştı.

Hyunjin:İçeri geçelim konuşuruz.

İçeri girdiğimizde hâlâ çok şaşkındım.Meraktan çatlamak üzereydim.

Felix:Öncelikle ben başlıyorum o zaman.Han benim çocukluk arkadaşım,Minho'yu da zaten onun sayesinde tanıdım.Jeongin,Changbin babamı götürdüğüm hastahanesi danışman,Seugmin ise yine aynı hastanede babamın doktoru.

Hyunjin:Oa

Seugmin:Cidden oa.

Changbin:Ben,Jeongin,Seugmin aynı okulda okuduğumuz için tanışıyoruz.Bir gün bir sanat galerisinde Hyunjin ve Minho ile tanıştık.

Felix:Şimdi raylar yerine oturyor.Peki bu kim?

Hyunjin:O Chan.Ben,Minho ve Chan çocukluk arkadaşlarıyız.

Felix:Anladım.

Seugmin:Peki Hyunjin sen Felix ile nasıl tanıştın?

Hyunjin: Şey-

Hyunjin yardım et dercesine bana bakıyordu.Bendd olayı toparlamak için bahane bulmaya çalıştım.

Felix:Bizde Hyunjin ile sosyal medya da tanıştık.

Seugmin:Anladım.

Changbin:Üf tanışma merasimi yeter pastayı kesek artık.

Han:Bence de Yeonjin bile pasta istiyor şuna baksana.

Yeonjin:Bastaaa

Jeongin: Çocuğu yememe az kaldı.

Minho:Önce pastanı ye çocuğumu sana bırakmam.

Jeongin:Üzdün.

Herkes masaya geçmişti.Masada üstünde "İyi ki doğdun Kiralll" yazan çikolatalı pasta vardı.Hyunjin tam mumu üfliyecekken

Jeongin:Dur dilek tutup öyle üfle.

Minho:Sanırsın hâlâ çocuğuz.

Han:Sus Minho.

•Eski Köprünün Altında•|Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin