Hyunjin'e sarıldığımda şok olmuştu.Ona el sallayıp evinden ayrıldım.Son bir kez arkamı dönüp baktığımda yanakları kızarmıştı.Ve çok komik gözüküyordu.
Taksi tam evin önünde durmamıştı bir tık uzağında durmuştu.Parasını ödeyip indim.Tam kulaklığımı çıkaracakken arkamdan bir adım sesi duydum.Arkamı döndüğümde biranda ses gitti ve sadece çalı hışırtısı geldi.
İzleniyormuş veya takip ediliyormuşum gibi hissediyordum.Adımlarımı hızlandırarak binaya girdim.Asansöre binene kadar çok tedirgin olmuştum.Çok mu paranoyak davranıyordum yoksa cidden biri beni takip mi ediyordu.
Dairenin olduğu kata varınca indim.Kapıyı direk arkamdan kapayıp kitledim.Camdan dışarı biri var mı diye bakıyordum.Cidden çok paranoyaya bağalmıştım.Derin bir nefes alıp sakinleşmeye çalışıyordum.
Bu akşam uyuyacağımı hiç sanmıyordum.Uykum gelir diye bir bardak sütlü kahve yaptım.Bana huzur veren bir şarkı ve küçüklüğümden beri neden var olduğunu bilmediğim beyaz gelincik peluşunu aldım.
Kahvemden yudumlarken hâlâ tedirgindim.Sanırım olayları çok abartıyordum.Kahvemi bitirdiğimde yavaştan uykum gelmeye başlamıştı.Gözlerimi kapatıp kendimi yavaşça uykunun huzur dolu ellerine bıraktım.
~Ertesi gün~
Sabah alarm sesiyle uyanıp klasik sabah rutinimi gerçekleştirip direk iş yerine gittim.
Dün evet uyuyabilmiştim ama hâlâ uykumu tam olarak almış hissetmiyordum.Uykumu tam alamadığım zamanlar normalden daha huzursuz ve agresif olabiliyorum, umarım bugün öyle bir durum yaşanmaz.
Minjun: Günaydın Felix yardımcım
Yüzünde ultra samimiyetsiz bir gülümseme ile bana bakıyordu.
Felix: Günaydın Minjun bey.
Dedim soğuk bir tavırla.Şuan kimseyle uğraşacak zamanım yoktu.Mimjun bir şeyler daha demek üzereyken ordan uzaklaştım.
Üst kattaki masama oturup işimin başına geçtim.İmzalanması gereken kağıtlar,onaylanması gereken dosyalar.Bu gün işim dün yaptığımdan fazla duruyordu.
~Yaklaşık 7-8 saat sonra~
Sonunda işim bitmişti saate baktığımda 20.10'du normalde çıkamam gereken saatten 3 saat sonra çıkacaktım.Ayağa kalktığımda dengemi kaybeder gibi oldum.Minjun biranda yanıma geldi ve beni tuttu.Sanırsın Hint dizisi nerden çıktı bu dangalak diye geçiriyordum içimden.
Minjun:İyi misin?
Masaya ellerimi dayıyarak ayakta kalmaya çalışıyordum.Sabahtan beri bir şey yemediğinden büyük ihtimalle bu haldeydim.
Felix:Ara sıra açlıktan oluyor.Ben bir şeyler alıp yerim.Tutuğunuz için teşekk-
Minjun:Olur mu öyle şey Felix Bey ben hemen bir şeyler getiririm siz burda bekleyin.
Minjun giderken arkasından bakakalmıştım.O gittikten sonra telefonuma girdiğimde Hyunjin'den gelen mesajları görmüştüm.
_________________________________________H.H/L.F
H.H
Şey naber
14.44H.H
Sanırım müsait değilsin kusura bakma sadece endişeleniyorum
15.10H.H
Hâlâ aktif değilsin gelip almamı ister misin?
17.29H.H
Felix lütfen tek kelimede olsa bir şey yaz bir yaşam belirtisi göster
18.59H.H
Arabam bozuldu seni almaya gelicektim ;(
19.00L.F
Hyunjin ben iyiyim merak etme,bu gün işim o kadar yoğundu ki telefonu elime almaya vaktim olmadı.
Meraklandırdıysam özür dilerim
20.20H.H
Allah'a şükür yaşam belirtisi gösterdin ya.
İstersen abimin motoru var onunla alayım seni veya bilmiyorum.L.F
Merak etme ben kendim giderim ama zaten hâlâ iş yerindeyim bir iki dk ya çıkıcam merak etme sen.H.H
Tamam ama bak iş yerinden çıkınca mesaj at.
Eğer mesaj atmadan iş yerine gelicem.L.F
Tamam tamam hadi kendine iyi bakH.H
Sende Felix
İlerdeki kocam :-)|
Lan yanlışlıkla atıyrodum|
Aaa|
Çillerine gurbaney|L.F
Hyunjin neyi yazıp yazıp siliyon?H.H
Hiç canım sen işine bak
_________________________________________Minjun:Bende biraz sandviç ve meyve suyu olacaktı al bari biraz kendine gelirsin.
Felix: Teşekkürler Minjun Bey.
İki yardım etti diye hemen güvenmek istemiyordum bu adama.Sandviçten yemeye başladım.
Minjun:Kendini bu kadar yorma Felix.
Felix:İşim bunu gerektiriyor Minjun Bey.Bazen zamanın nasıl geçtiğini bile anlayamıyorum.
Sandviçi bitirmiş meyvesuyunu içiyordum o sıradada bir yandan ne yapıp edip burdan gitmeliyim diye düşünüyordum.
Meyvesuyuda bitince artık gitme zamanım geldi diye düşünmeye başlamıştım.Dışarda yağmur atıştırmaya başlamıştı.
Felix: Yardımınız için teşekkürler Minjun bey ben artık gidiyon hem yağmurda yağmaya başlamış.
Tam arkamı dönmüş giderken Minjun beni kendisiyle duvarın arasına almıştı...
_________________________________________Naber sevgili okuyucularım💞
Umarım iyisinizdir
Geceleri camınızı açık bırakmayın 😏
Hskshdkdjjd oylayıp yorum yapmayı unutmayın 💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
•Eski Köprünün Altında•|Hyunlix|
Romance~Hyunjin ve Felix birbirinlerinden tamamen farklı iki kişiydi.Tek ortak yanları bu hayattan bıkmış olmalarıydı... •Angst• •Argo/Küfür• •Düzyazı/Azıcık texting• •Yan çiftler• -Minsung -Jeongbin -Chanmin