•3•

15 5 1
                                    

Afallamıştım.Normalde bu hesabımı bilen olmazdı.Önceki hesabımı sırf ablam ünlü diye takip isteği atan çok oluyordu.O yüzden hesabı kapatmıştım.

Ama bu hesabın adı "L.F." idi.Yani bence belli olmuyordu adımdan.Profliminde bir civciv resmi vardı o kadar.Zaten topu topuna 5 takipçim vardı."Suhuha,Jin,Yuqi,Kim ve Rose " hepside iş yerinden çok samimi olmadığım arkadaşlarımdı.Hesabın isteğini kabul ettim çünkü merak ettim niye istek attığını ve kim olduğunu.Ayrıca 100 gönderisi ve nerseyde bir milyona yakın takipçisi vardı.

H.H
Selam ;)

L.F
Selam?Seni tanıyor muyum?

H.H
Bilmem ¯⁠\⁠_⁠(⁠ツ⁠)⁠_⁠/⁠¯.

L.F
Adın ne?

H.H
Gerçek adımı kullanmıyorum Sam desen yeterli.

L.F
Peki.Niye istek attı?

H.H
Şey belki duymuşsundur
Güzelim resimlerimi görmemiş😭|
Ben bir ressamım ve portre tarzı çizmeyi severim ve senin resmini çizmek istiyorum 😚

L.F
Çattık yine bir deliye|
Lan bir dk bu benim tipimi nerden biliyor ki?|
Şey ayıptır sorması beni nerden gördün veya tanıyonda tipimi biliyorsun? Hesapta fotoğrafım bile yok.

H.H
Hassiktir malım ben|
Şey eee|
Dur bir dk Shuha ile bu arkadaş hehehe|
Shuha ile takılırken gördüm seni ondan Instagramını istedim.

L.F
Mantıklı ama Shuha benden gizli niye hesabımı versin neyse|
Peki yarın izinliyim nerde çizicen?

Tamam şimdi diyiceğiniz tanımadığın etmediğin adama niye resmini çizdiricen? Ölmeden önc3 bu güzelliğimin resmi çizilmeli😏.Şaka yapıyorum.Bende bilmiyorum içimden bir ses gitmemi istiyor.

H.H
Ben sana yarın konum atarım saat 12.30 gibi müsiat misin?

L.F
Müsaitim.

H.H
Peki o zaman
Öptüm|
Kendine iyi bak

L.F
Ben mümkünse bakmayım|
Sende

Bu ultra samimiyetsiz konuşmadan sonra iş yerinden çıktım.Eve vardığımda arabamdan inip eve doğru yürümeye başladım.

Acayip rahatsız hissediyordum kendimi.Sanki takip ediliyor gibi hissediyordum.Sağıma soğuma baktım kimseyi görememiştim.Ama çok tedirgin olmuştum.Adımlarımı hızlandırarak eve varmıştım.Kapıyı tümden kitlemiştim.

Biraz sakinleşince psikoloğumun önerisi üzerine yazmaya başladığım günlüğüme bu günü yazmaya başladım.

-Ertesi Gün-

Uyandığımda saat 11.10 gibi bir şeydi.Normalde bu saatlere kadar asla yatmazdım ama son sıralar şu takip olayından dolayı tedirgin oluyordum ve geceleri uyuyamıyordum.

Telefonumdan gelen mesaja baktım yine Sam yazmıştı.Ben nerden gördüğümü bilmediğim bir halde H.H yazısı tanıdık geliyordu.Adı H ile başlayan bir tanıdığım yoktu da zaten.

H.H
*Bir konum paylaşıldı*
Bekliyorum.

Konuma tıkladığımda buranın bizim eski evin orada olduğunu gördüm.Lan Sam yoksa orada mı yaşıyordu.Ve dünkü manyak orada olursa ne yapacaktık?

L.F
Burada çizmek istediğine emin misin?

H.H
Neden ki ıssız olduğu için bizi rahatsız eden olmaz?

L.F
Ne ara biz olduk|
Şey dün orada yaşayan bir deli beni rahatsız etmiştite tekrar gelirse diye.

Bunu söylemem doğru muydu?Neyse artık çoktan yazmıştım.

H.H
Deli felan ayb oluyor|
Yok yok bir şey olmaz gel sen hadi bekliyorum.

Allah'ım şimdiden pişman olmuştum ben ne boka bunu kabul etmiştim ki zaten.Odamı topalyıp üstümü giyinmeye başladım.Altıma lacivert bir kot, üstüme beyaz bir t-shirt giymiştim.Ayakkabı olarak conversemi giyip çıkmıştım.

Bu gün babamla konuşma günüm değildi o yüzden rahattım.Bir kaç lokma bir şey ağzıma tıkıştırıp evden çıkmıştım.

Eski evin oraya geldiğimde içimden bir ses arabayla geri dönmemi söylüyordu.Ama artık bir kere gelmiştim.Geri dönemezdim.

L.F
Geldim nerdesin?

H.H
Orada bir köprü var onun altına gel :)

L.F
Köprü altı felan?

H.H
Dediğim gibi niyetim asla sapıklık felan değil sadece resmini çizmek istiyorum.İstemiyorsan geri dönebilirsin
Bokunu yiyim dönme|
Lütfen dönme|
Gitme burdan sen olamdan ben asla yaşayamam|

L.F
Peki geliyorum.

Telefondan 112'yi hazırda tutarak temkinli adımlarla köprünün oraya gitmeye başladım.Ne yapıyordum? Gerçi ölmek istiyordum ama başka birinin beni öldürmesini değil.

Yavaş yavaş köprünün altına indiğimde kimse yoktu.Biri benimle dalga mı geçiyordu yoksa

L.F
Nerdesin?

H.H
Arkana bak ;)

Arkamı döndüğümde karşımdaki kişiyi görmemle ağzımım beş karış açık kalması bir oldu.Karşımdaki kişi dünkü manyaktı...
_________________________________________

Köyde internet buldum hehehe☁️

Oylayıp yorum yapmayı unutmayın 💫

Öptüm ^3^💓

•Eski Köprünün Altında•|Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin