•11•

10 4 2
                                    

Uyandığımda yanım boştu.Yataktan kalkıp etrafıma bakınmaya başladım.İçerden Hyunjin'in sesi geliyordu.

Hyunjin:Tamam tamam sakin ol.En kısa zamanda gelicem.

Felix:Hyunjin?

Hyunjin:Aa günaydın Felix.Üzgünüm sanat galerisinin müdürü aradı o yüzden biranda gittim.

Felix:Önemli değil sadece biran seni göremeyince k- öhüm merak ettim.

Hyunjin:Hadi kahvaltımızı yapalımda senin şu şerefsizi şikayet edelim.

Felix:Tamam sen geç mutfağa ben bir şeyler hazırlarım.

Mutfağa geçtiğimizde hızlıca yumurta kırdım.

Felix:Kahve mi,çay mı?

Hyunjin:Bana fark etmez.

Felix:Tamam o zaman çay yapıyorum.

Kahvaltımızı yaptıktan sonra polis karakoluna gittik.Polise dün yaşadığım her şeyi şikayetçi olduğumu söyledim.

Polis:Felix Bey durumu anlıyorum ama bize darp raporunuzu göstermeniz gerekiyor.

Felix:Buyrun.

Polis:Tamam o zaman biz sizi durumdan haberdar ediceğiz gidebilirsiniz.

Hyunjin ile karakoldan çıkınca derin bir nefes aldım.

Hyunjin:Bu gün müsait misin?

Felix:Ah bu gün babamın hastane randevusu var ve ablam ile görüşmem lazım.

Hyunjin:Peki yarın?

Felix: Yarın müsaitim.

Hyunjin:Tamam o zaman yarın sana sürprizimi göstercem ;)

Felix:Merakla bekliyor olucam :)

Hyunjin beni geri eve bıraktığımda.Üstümü daha düzgün giyinerek arabama bindim.

Felix:Alo Rachel nerdesin?

Rachel:Dizi çekimlerindeyim.

Felix:Peki o zaman rahatsız etmiyim ben seni.

Rachel:Felix dur kapatmadan.Bak babamın kontrolüne gidiceğin zaman beni aramama gerek yok.Çünkü artık o pisliğin yüzünü bile görmek istemiyorum.

Felix:Abla ne diyorsun sen?

Rachel:Felix bunu sonra konuşalım hadi kapat.

Ablam normalde babama asla pislik demez küfür dahi etmezdi.Neden böyle davrandığını merak etmeye başlamıştım.

Hastaneye vardığımda kapıda Changbin ile karşılaştım.

Changbin:Felix bizde tam seni aramak üzereydik babanı başka bir hastaneye sevk ettik.

Felix:Ne oldu babama?

Changbin:Babanızın kalbi durdu.O yüzden Seul Hastahanesine sevk ettik.Şuan yoğun bakımda.

Felix:Ne?

Ayakta zarzor duruyordum.Arabama yöneldiğimde başım deli gibi dönüyordu.Arabayı sürmeye başladım.

Bir süre sonra gözlerim kararmaya başladı ve sürüş hakimiyetimi kaybettim.

Uyandığımda başımda endişeli gözlerle bana bakan Hyunjin ve ablam vardı.Hemen hastahane yatağında doğrulmaya çalıştım.

Rachel:Felix dur kendine zarar vereceksin.

Felix:Abla babamın durumu-

Hyunjin:Felix baban vefat etti...

Felix:Ne diyorsun Hyunjin.Şaka yapıyorsun de mi?

Rachel:Felix beni dinle babam vafet etti ama o pislik ölmeyi zaten hak ediyordu.

Felix:Abla ne diyorsun?!

Rachel:Babam annemi aldatıyordu Felix!Annemi onun öldürdüğünüde biliyorsun daha o ada için neye üzülüyorsun?!

Felix:...

Hyunjin: Rachel hanım lütfen üstüne fazla gitmeyin daha yeni bir araba kazası geçirdi.

Rachel:Sen buna karışma Hyunjin!

Ablam odadan çıktı.Şuan ne diyeceğimi bilmiyordum.Aklım çok karışıktı.

Hyunjin:Felix iyi misin?

Gözlerinden yaşlar akmaya başladı.Ablam haklıydı neden o babam denen herifi bu kadar önemsemiştim ki?

Hyunjin beni ağlarken görünce yanıma oturdu ve bana sarıldı.Vücudum pek yara almamıştı.Sadece yüzümde ufak sıyrıklar vardı.
~~~
Rachel:Sen merak etme patron iş tıkırında ilerliyor.Tüm miras bizim olacak

_________________________________________

Selamlars💞

Gününüz nasıl geçiyor?

Umarım iyi geçiyordur😽

Oylayıp yorum atmayı unutmayın 💗

•Eski Köprünün Altında•|Hyunlix|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin