Yeni bölümm sonda oylayan kişilerin isimlerini yazdım çok teşekkür ediyorum hikaye 25 oylama almış hepinizi çok seviyorumm 😭😭
D-Hadi sana ajansı gösterelim.
Yukarı ajansın olduğu yere çıktık. İceri girdiğimde herkes birşeylerle uğraşıyordu.
Benim geldiğimi görünce işleini bırakıp bu tarafa döndüler.Yosano- Mizuno-sun! Hoş geldin.
Naomi-Bu da kim?
Y-Doğru ya size anlatmadık.
N-Neyi?
Aya-Ben Aya Mizuno dün buradaki bazı kişilerle tesadüfen tanıştık.
D-Daha doğrusu biz seninle tanıştık.
Ay-Sırasımı şimdi. Sinirli bir bakış attım.
N-O zaman tanıştığımıza memnun oldum.
Ay-Bende Naomi-sun! Dedim gülümseyerek ama tekrar dediğim şeyi yeni fark etmiştim.
N-Ne? Sen nasıl?
Kenji-Vayyy! Bu harika senin özel gücün falan mı?
Ay- Sa-Sayılır diyelim.
R-Hoş geldin, Mizuno-sun.
Ay-hoş buldum! A buarada sana bikaç birşey getirmiştim seversin diye düşünüyorum.
Cebimdeki şekerleri Ranpo'ya uzattım.
Y-Bu kız beni gitgide daha da çok korkutuyor.
Söylediği şeyle yıkıldım. Amacım korkutmak değil ki...
R-Teşekkür ederim.
Aldı! Şekerlerimi aldı! Her ne kadar şuan yabancı olsakda bu karakterleri bir ara izliyordum ve seviyordum şuan bir ünlüyle konuşmuş gibi hissettim.
R-Rica ederim. Ayrıca hepinize birşeyler aldım.
Aldığım şeyleri onalara dağıttım.K-teşekkür ederiz Mizuno-sun!
Ay-Rica ederim! Ayrıca hepiniz bana Aya diyin lütfen.
Ve son olarak Dazaiye hediye verecektim. Ona aldığım şey biraz tuhaftı.
Ay-Bu da senin hediyen. Göz teması kurmadan tuhafsar şekilde hediyeyi ona uzattım.
A-Bandaj mı?
Ay-Biraz tuhaf bir hediye ama bandajları sevdiğini biliyorum bu yüzden-
D-Teşekkür... ederim. Artık o da gözlerini kaçırıyordu.
Napıyorum ben ya buraya geldiğimdeki amaç bu değildi. Hayatımın en tuhaf dakikalarıydı.
Daha sonra herkes işine döndü. Dazaide biryerlere gitti. Kesin yine intihar etmeye çalışıcaj diye düşünmeye başladım. Bende bulduğum sandalyelerden birinde oturup telefonla uğraşıyordum. Aklıma bir fikir geldi!
Ay-Atsushi! Bana telefon numaralarınızı versenize!
A-Aya-sun.. tamam bir dakika geliyorum.
Elindeki eşyaları bırakıp geldi.
A-Neden telefon numaralırımızı istiyorsun ki?
Ay-Grup kurmak istiyorum eğlenceli olur bence! Böylece uzakta da olsak konuşabileceğiz.
A-Bende sadece Dazainin, Kunikidanın, kenjinin ve Yosana-sun'ın numarası var.
Ay-Ranpo-sun?
A-Herkese numarasını vermiyor da.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifthing'i başarsaydım?
Adventurebsd evrenine gittiğinizi hayal edin, bu hikayede gitseydim neler olacağı hakkında birşeyler yazmak istedim!