Kesinlikle yazdığım en en en en uzun bölüm şimdiden haberiniz olsun (uzun olduğu için okunmuyo olabilir) her neyse iyi okumalar o zamann~~
Bu sesin kime ait olduğunu tahmin etmiştim. Yattığım yerden yavaşça kafamı çevirdim. Evet kesinlikle oydu, Chuuya Nakahara.
Kendimi bir ünlüyle konuşuyormuş gibi hissettim.C-Seni neden kaçırdığımızı bilmek istiyorsundu-
A-Beni de mafyadan yapmak istiyorsunuz değil mi?
Garip bir şekilde bana baktı.
C-Onu tam bilmiyorum belki Mori-Sensei'nin öyle bir planı vardır. Ancak seni kaçırma sebebimiz biraz daha farklı.
A-Ne demek farklı? Başka niye beni kaçırasınız ki?
C-Ajans hakkında çok şey bildiğini öğrenince, Mori-Sensei işimize yarayacağını düşündü.
A-Ne? Ben asla ajansı satmam haberiniz olsun.
C-Bunu Mori-Sensei'ye de söylersin. Benim çokta umrumda değilsin şuan.
Bi dk wtf hiçbirşey mantıklı değil.
A-O ZAMAN NİYE BURADASIN GERİZEKALI
C-SENCE NEDEN OLABİLİR
Derin bir iç çektim.
A-Sizin şu ajansla alıp vermediğiniz ne...
O da derin bir iç çekti.
C-Neyse, gidiyorum şimdi birazdan seni konuşturmak için gelecekler haberin olsun.
Derken kapıya doğru ilerledi.
A-Bekle, Chuuya!
Dediğim şeyi fark ettim ama bu sefer bilerek demiştim.
C-Haaa? Nerden biliyorsun lan ismimi?
A-Sadece ajans hakkında birşeyler bilmiyorum Mafya hakkında da çok şey biliyorum Chuuya. Beni bırakın lütfen...
C-Bu yaptığın sadece ölümünü kesinleştirmekti. Mori-sensei bizi dinliyor büyük ihtimal ve artık kaçma şansın da yok.
A-Ya kaçarsam? O zaman gerçekten kötü olmaz mı sizin için?
C-Yalan söylemediğin ne malum? Belki de mafya hakkında hiçbirşey bilmiyorsundur?
Aslında az da olsa haklıydı mafya hakkında bildiğim çok birşey yoktu.
A-Mori-sensei nin eski mafya liderini neşterle öldürdüğünü biliyorum. Dazainin bundan önce sizinle hatta seninle çalıştığınıda biliyorum. Ve daha birçok şey biliyorum.
Şaşırdığını mimik yapmasada anlayabiliyordum.
C-Yine de dediğim gibi, bu senin sadece ölümünü kesinleştirir.
Dedi ve odadan çıktı.
Biraz sinirlenmiştim açıkçası buraya gelmeden önce çok sevdiğim karakterlerin bana böyle davranması çok sinir bozucu. Belki de bende sorun vardır.
Bir yarım saat sonra sıkılmaya başladığım için söylenmeye başladım.
A-Kimse yok mu? Sıkılmaya başladım artık.
Çok geçmeden kapı açıldı ve içeri Mori geldi. Açıkçası şaşırdım, "geleceği kadar önemli birimiyim?" Diye düşünmeye başladım.
M-Merhaba küçük kız. Buraya neden geldiğini biliyorsundur heralde.
A-Evet ama tek kelime etmeyeceğim haberiniz olsun!
Söylemeyi unuttum ama ellerim bağlıydı ve duvara yaslanmış bir vaziyetteydim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
shifthing'i başarsaydım?
Adventurebsd evrenine gittiğinizi hayal edin, bu hikayede gitseydim neler olacağı hakkında birşeyler yazmak istedim!