BALO

82 6 6
                                    

X:Planın başarılı olacağı garanti mi?

Y:Garanti mi ki?

Elleri cebinde pencereye doğru yürüdü güneş tüm ışığyla içeriyi aydınlatıyordu.
Hava ne serin ne de sıcaktı. İçeriye giren rüzgar huzurlu bir hava veriyordu.

X:Neyse amacımıza ulaştığımız sürece gerisi önemli değil.

*******************************************

Sena'dan...

Evet beyaz sıvı maviye, yeşil pembeye sonra sarı siyah. Şimdi hepsini birleştir ve kaynat.
bunun için yarım saat veriyorum.Küçük ocağı biraz daha açtım. Arkamdaki masaya yöneldim. Elif'te aldığım kanı incelemeye başladım. Hergün kan değeri daha da düşüyordu. Bu ne biçim zehir böyle resmen elimi kolumu bağladı.Zehir ne kadar etkiliyor panzehiri bulmak o kadar çok zor.
Ne vardı bilindik bi zehir olsa. Eldiveni çıkartıp telefonu elime aldım. Saat 03.48 .
Ah be abla sana o kadar ihtiyacım var ki ben senin kadar başarılı değilim. Senin ismine leke sürdüm. Küçük bi zehrin panzehiri bulamıyorsam....... yazık bana. Kendimi koltuğa bıraktım.

Efe:Mal!

Ege'nin seslenmesiyle irkildim. Dur ya bu bana hakaret mi etti? Arkasını dönüp kahkaha atmaya başladı. Ayağımdaki terliği kapıp, kafasına attım. Terlik tam kafasına isabet edecekken durup yere düştü.

Alev:Küçük çocuk musunuz siz? Enerjimi boşa harcadım sizin yüzünüzden.

Efe:Hep Sena'nın suçu.

Alev:O değilde bi koku var.

Alev deyince hatırladım da ben ocağı unuttum. Hemen ocağı kapattım ve iki saat uğraşıp zar zor yaptığım sıvının berbat olmasına izledim. Gözümden bir damla yaş indi.

Efe:Aman ya ölmedik sonuçta Alev yapsın dursu-

Alev:Efe gidelim.

Alev ve Efe'nin gittiğinde kabı alıp, duvara fırlattım.

"Başarabilirsin."

Arkamı döndüm kimse yoktu ama ablamın sesini duyduğuma yemin edebilirim. Gözümün yaşını silip, gülümsedim. Ablam yokken bile varlığı yanımda hissettiriyor.

"Yapabilirim abla"

*******************************************

Efe'den

Ben ne kadar iyi bir insanım herkes teşekkür etse bile daha iyisini hakediyorum.
Bugün kahvaltı masasını ben hazırladım.
Sadece kahvaltlıklar eksik onuda başkası hazırlasın. Şuan bana sinirli sinirli bana bakıyorlar. Ne yani ben onlara kahvaltı hazır demedim sadece masa hazır dedim. Şuan Alev kesin bana "şerefsiz işi yaramaz yarım akıllı"diyecek.

Alev:Şerefsiz!işe yaramaz yarım!akıllı!

Bingo.

Sena:Efe bazen diyecek laf bırakmıyorsun insana.

Arda:Açmı kalcaz şimdi.

" Hayır Efe'yi yicez"diyecek.O kadar tatlı bir insanım. Ah çekemiyor işte beni. Ahhh....

Efe:Ahhhhh.... kolum köpek!

Alev:Kesin şimdi bu Efe'yi yicez diyeceğim sandın değil mi? Kalk şimdi kahvaltılık almaya gideceğiz.

Kafamı masaya koydum. Sanki ısırdığı için kuduzdan öldüm pozu verdim.

Alev:İskender şu Efe'ye bi el atsana

TOZKOPARAN İSKENDER  "GÖLGE"Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin