Elif'ten...
Yatağın üzerinde uzanıyorum ve tavana bakıyorum. 2 gün oldu. Beynimde sesler yankılanıyor ve, ve sonrasını hatırlamıyorum ama kendime geldiğimde can yakmış oluyorum. Bu iş canımı sıkmaya başladı. Gözümden bir damla yaş geldi. Neden benim başıma böyle şeyler geliyor. Herkesi üzüyorum. Keşke, keşke.....
Yataktan fırladım. Başın yine aynı şekilde ağrımaya başladı. Sesler başımı delecekmiş gibi yankı yapıyordu.iki elimle başımı sıkmaya başladım. Ne olursun tekrar olmasın kimseyi üzmek ve kırmak istemiyorum.
Başımı gittikçe ağrımaya başladı. Binlerce ses kafamın içinden konuşuyordu yavaş yavaş benliğimi kaybederken Arda'nın sesini duydum.
Arda:Başarabilirsin Elif!
Çok geçti. Ben çok zayıftım hemde çok. Daha kendi beynini yönetemeyen biri nasıl bunu yapabilirdi. Üzgünüm çocuklar.
Yazardan...
Elif ellerini başından çekip, birden kahkaha attı. Arda ekrandan umutlu gözlerle Elif'e bakıyordu.Arda kendi kendine "başaracak" diye motive ederken Elif'in kahkahası duyuldu. Başını kameranın olduğu yere çevirdi. Gözlerindeki bakış dönük ve nefret doluydu. Bu bile Arda'nın canını acıtmasına yetiyordu. Arda'nın gözünden bir damla yaş geldi.
Elif:Başarmak ha! Bu zayıfın başarması mümkün olabilir mi? Ardacık?
Arda ekrandan uzaklaştı. Bunu izlemeye ve dinlemeye daha fazla gücü yetmeyecekti.
Elif'in kahkahaları Arda'nın kulaklarını çınlatıyordu. Odadan tam çıkacakken Elif'in ağlama sesi duyuldu.*******************************************
Sena:Alev!
Sena birden çalışma odasına daldı. İki gündür Alev Kara'nın annesini arıyordu ama birşey bulamamıştı. Sena'nın seslenmesiyle gözlerini Sena'ya çevirdi. Sena'nın gözleri parlıyordu. Sanki uzun zamandır aradığı birşeyi bulmuş gibi ışık saçıyordu.
Alev:Ne oldu?
Sena:Buldum! Kara'nın annesini buldum.
Alev olduğu yerden kalktı. Gerçekten bu mümkünmüydü?
Ya da tuzak olabilir miydi?
Tuzaktı.
Bunda şüphe yoktu. Ama...
Ya tuzak değilse.
Böyle birşey olabilir mi?
Alev:Nasıl?
Sena:Nasılı boşver. Bir pl-
Alev:Tuzaktır.
Sena:Tuzak ama orda
Efe yattığı yerden doğrulup Sena'ya bakmaya başladı.
Sena:Ben 6 ay önce araştırmaya başlamıştım.
Alev:Oha! bize neden söylemedin?
Sena:Bulunca söyleyecektim.
Kimse birşey söylemeden birbirlerine bakıyordu.Sena cebindeki kağıdı çıkardı. Üstünde adres yazılıydı.
*******************************************
Kaldıkları evin güvenlik önlemlerini arttırmışlardı. Adres doğruydu ama tuzaktı.
Bunu biliyorlardı. Annesi ordaydı.Sena
evde kalacaktı Alev, Efe ve İskender gidecekti.Efe:Bugün aksiyonlu geçecek belli oldu.
İskender:O doktoru görürseniz bana haber verin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
TOZKOPARAN İSKENDER "GÖLGE"
FanficBu kurgum da olacak karakterler Teşkilatta olan Alev, Efe ve Sena. Kişlikleri aynı sadece Alev ve Efe sevgili değiller.