1.bölüm

124 21 180
                                    

İlk olarak okumaya başlamadan önce yıldıza basarsanız sevinirim sizden ricam emegimi hiçe saymayın ve kitabı oylayın.

Keyifli okumalar.

☆☆☆

David laboratuvarında çalışırken çalan telefonla yerinden kalkıp masasına gidip telefonunu aldı.

Arayanın babasının ikinci eşinden olan kardeşi olduğunu gören David ofladı. Ne kadar telefonu kapatmak istesede daha sonra lidyanın buraya gelmesini istemedigi için telefonu açıp kulağına götürdü.

"Ne istiyorsun?"

Telefonun diğer tarafından oflama sesi duymasıyla gözlerini devirdi.

"Hadi ama abi böyle yapma biricik kardeşin seni arıyor ve sen bu şekilde mi davranıyorsun?"

David soğuk bir sesle karşısındaki kıza bana abi demeye hakkın yok dedi.

"Bazen gerçekten fazla dramatik oluyorsun."

"Sana daha öncede defalarca kez söyledim bana abi deme."

"Neden abim değil misin?"

"Sen abigal dean ve o kadının kızısın babamız aynı diye kardeşim olduğunu sanma. Amacını biliyorum lidya bana yaranma çabaların bir halta yaramayacak projemi çalmana asla izin vermem."

Telefonun diğer tarafından duyduğu kahkaha sesiyle sırıttı.

"Sonunda gerçek yüzünü ortaya çıkarmaya karar verdin ha."

"Senin projenin peşinde değilim boris hadi ama seninki bir hayalden ibaret bunu asla başaramazsın."

"Görücez lidya ayrıca geçen sefer benden çalmaya çalistigin projeyi unutmadım."

Adam yere fırlatılan eşyaların sesiyle sırıttı.

"Sakin ol lidya foyan ortaya çıktığı veya istediklerini elde edemediğin her zaman bir şeyleri kırıp dokemezsin ya da yap umurumda değil."

David kahkaha atıp telefonu kızın yüzüne kapattı.

David koltuğuna oturup babasının bu aptalları ona nasıl tercih ettiğini anlamıyordu o aptalların yaptığı tek şey insanların projesini çalmak ve babası bunu bildiği halde görmezden geliyor.

David ilerideki kasada saklı olan gazeteleri hatırlayinca ayaklanip kasaya ilerledi. Kasanın şifresini girip eski gazeteleri eline alıp kendisi ve annesi hakkında yazanlara baktı.

David boris dean 2 temmuz 1993 doğumlu 15 yaşında liseden okulun 1.si olarak mezun oldu annesi yeşim Yıldırım gibi tam bir dahi annesi ünlü bir biyolog ve ***** şirketinde çalışıyordu o sırada David borisin babasıyla tanışıp aşık oldular ve evlendiler 2 yıl sonra David dünyaya geldi uzun süre işinden uzaklaşan yeşim Yıldırım eşinden ayrıldıktan 1 sene sonra kendi ülkesine geri dönüp orda en iyi şirketlerden birinde çalışmaya başladı bu sırada David 5 yaşındaydı.

David eğitiminde ve işinde çok güzel başarılar gösterdi. Davidin babasi bay abiel dean 6 ay sonra ünlü bir oyuncuyla evlendi 1 sene sonrasında bir oğlu iki sene sonra da bir kızı oldu.

David her zaman iki kardeşinden başarılıydı bu durum kardeşler arasındaki rekabeti arttırdı.

Şimdi asıl merak ettigimiz şey bay abielin şirketi kime emanet edicegi.

Bugünlük yazımız bu kadar iyi günler.

David babasının iki sene önce erkek kardeşi ve kız kardeşine devrettiği günü hatırladı sanki o hiç yokmuş gibi davranması canını yapmıştı. Ama bu onun daha çok hirslanmasına daha çok çalışmasına sebep olmuştu.

Dark Formation Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin