Yazar bakış açısı ile
"Hadi ama Chang çok eğlenceli olacak! "
Jisung, Seungmin'e şaka yapmak istemişti. Yapacağı şey, hayalet kılığına girip onu korkutmaktı. Changbin ise istemiyordu;hem üşeniyordu, hem de kötü bir çocukluk geçirmiş olan Seungmin'in tramv
ası olmasından korkuyordu."Ya git işine uğraşamam ben. "
"Demek öyle. O zaman bende Jeongin ile aranızı bozarım ne de olsa aranızı düzelten benim. "
"Seni pis şeytan. Zayıf noktamdan vurdun beni!"
Jisung hafifçe güldü. Changbinin Jeongine olan zaafını bilirdi ve bunu kullanmayı severdi. Oldukça adice bir davranıştı fakat bunu önemsemiyordu.
"Peki yapacağız. "
"Evet işte bu!"
Seungmin dışarı çıkmıştı. Doğayı, sessizliği ve huzuru severdi. Herkes onu grubun en pozitif insanı olarak görürdü fakat içinde kopan fırtınlardan kimsenin haberi olmazdı. O çok zekiydi. Herşeyi çok iyi gizlerdi, çok mükemmel yalanlar söylerdi.
Jisung herkesin zayıf yönünü bilirdi. Çok kandırıkçıydı. Bir erkek olmasına rağmen güzel bir fiziği vardı. Günün çoğunu şirkette geçiridi, geri kalan vakitte ise sevgilisi ile ilgilenirdi.
Onlar Minho ile sevgiliydi.
Şakayı kararlaştırdılar ve uygulamaya koydular. Changbin Seungmini eve çağırdı ve Jisung sabırsızlıkla beklemeye başladı. Changbin kötü şeyler olacağını hissediyordu fakat Jeongin için susuyordu. Kim bilir? Belki de suçlu o idi.
Seungmin anlatımı ile
-Dm-
Binnie ✨
Seung acil eve gel çok önemliNe oldu Binnie
Yok bir şey hadi eve gel
Görüldü*telefonu kapatır*
Kahretsin ne oldu acaba?
Tek huzur bulduğum ve kendi benliğimden uzaklaştığım yer olan ormandan zoraki olarak eve doğru yol aldım. Onları seviyordum fakat ortamları hoşuma gitmiyordu. Yılların birikmişliği burda yok olurken onların yanına gittiğimde yine üstüme geliyordu yaşadıklarım. Nerdeyse her şeyimi onlardan gizlerdim... Yalnızca anlatmam gerekenleri anlatırdım. Çocukluk tramvalarımı, ailemi, içimde olup bitenleri bilmezlerdi. Gençken bir hata yapmıştım ve bu hata herşeyimi gizlememe sebep oldu.
Bu hata ise Jisung'a ilk aşkımı söylememdi.
Uzunca bir yol gittikten sonra eve vardım. O kapıdan girmek bana işkence gibi geliyordu, içeride ne ile karşılaşırım bilmiyordum. Bildiğim tek şey, o kapının ardında beni iyi şeylerin beklemediğiydi. Belki de haklıydım. Ne de olsa sevgili bir çift görünce bile gözlerim doluyor, kalbim acıyla çarpıyordu. Ve... Minho ile Jisung sevgiliydi...
Bu çok canımı yakardı.
Yazar bakış açısı ile
Seungmin, o iğrendiği kapıyı zorlukla çaldı. İlk başta açan olmadı, ikinci çalışında ise kapı hafifçe aralandı.
O sivri zekası bunu düşünememişti.
Yavaşça içeri girdi. Kimse yoktur diye düşündü ve rahatladı. Fakat beklenmedik bir şekilde şakaya yakalandı.
Changbin doğru tahmin etmişti, onun tramvası vardı.
O korkuyla bayılıp olduğu yere yıkıldı. Chang acele ile yanına gitti. İçinden Jisung'a lanet ediyordu. Jisung ise oldukça keyifli görünüyordu, sinsice gülüyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım...2min
Romanceİlk aşklar asla unutulmaz. Seungmin ilk kez aşık olmuştu... Ve bu kişi Lee Minho idi... İnanılmaz zamanlardı, ama gerçekti...