Yazar anlatımı ile
Seungmin'in sesi gittikçe kısıldı ve duyulmaz hale geldi. Jisung, onun yeni dikiş atılmış bileklerinin dikişini patlatmıştı, bütün oda Seungmin'in kanı ile dolmuştu. Çok kan vardı.
Chang ile Minho, o sırada ayrı bir odadaydılar. Minho verdiği kanın etkisi ile bayılmıştı ve yeni ayılmıştı. Chang ise yanında duymaktaydı. Kendine zarar vermesinden korktuğundan onu tek bırakmıyordu. Seungmin'in sesini duymasıyla irkilen Minho şaşkınlıkla:
"Chang noluyor, NOLUYOR LAN! "
"Bir şey oldu Minho bir şey oldu! Bakmam lazım bekle burda! "
"Bende gelicem Chang korkuyorum. "
"SANA BURDA DUR DEDİM GERİ KAFALI ANLAMIYOR MUSUN! "
"CHANG O JİSUNGA BİR ŞEY YAPTI EMİNİM BUNDAN! "
"BENİ KURTAR NİYE DİYOR O ZAMAN SALAK BEKLE BENİ BURDA! "
Changbin bunu dedikten sonra hızla odadan çıktı ve Seungmin'in odasına gitti.
Kan, kan, kan...
Gözlerinden ateş fışkıran ve her yeri kırmızı kana bulanmış Jisung'a baktı, ve ölümün kıyısında kalmış olan Seungmin'e baktı. Acele ile doktor çağırdı.
Doktor gelmişti. Bu sırada yatağından zorlukla kalkmış Minho olanları anlamaya çalışıyordu. Her yeri kana bulanmış ve öfke dolu sevgilisini gördü. O anda ne olduğunu anladı.
Jisung, katil olmuştu.
Ardından da hızla odadan çıkarılan bedeni gördü. Görmesiyle gözlerini kapattı. Uzun bir süre açmadı. Sonra tekrar açmaya karar verdi. Gördüğü manzara iğrenmesine neden oldu.
Kendinden çok sevdiği sevgilisi, eline bulaşmış kanın tadına bakıyordu ve bu, oldukça çirkindi.
"Jisung ne yaptın sen! "
"Lezzetliymiş, daha önce tatsaydım keşke. "
"JİSUNG! "
"Ne var be. Mmmh"
"Şunu yapmayı kes. İğrenç görünüyorsun! " Chang:
"Tamam sakin olun. "
Ayak sesini duymasıyla irkildi Jisung. Tahmin ettiği gerçek mi olmuştu yoksa, polisler mi gelmişti?
Tam olarak öyle olmuştu. Bir katili yakalamak için gelen hastane polisiydi onlar. Katil de tam karşılarında duruyordu. Jisung bitmişti.Minho ise duygularına engel olamadı. Ona odaya saklanmasını işaret etti. Jisung anlamıştı ve odaya koşmuştu. Bütün bu olanlara şahit olan Changbin ise, sahi o ne yapıyor?
Changbin ise Minho'yu gizlemeye çalışıyordu. Yoksa ikisi de suçlu olarak gözaltına alınacaklardı.
Changbin, çok saftı. Tıpkı Minho gibi.
Polisler onlara aldırış etmeden olay yeri incelemeye başladılar. Onlarda saftı demek ki.
...........
Bir süre sonra
Seungmin'e yeniden dikiş atıldı. Minho tekrar kan verdi. Seungmin, şuan bir ölü gibi idi. Rengi mor, vücudu soğuk, gözleri kapalı idi. O, yok gibiydi...
Diğerlerine bakalım şimdi de, neler olmuş onlara, ne yapmışlar?
Jisung, utanmazca kanın tadına bakmaya devam ediyordu. Aslında iğreniyordu, yalnızca onlara inat olsun diye yapıyordu. Ve bunu başarıyordu. O, çok kötü idi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlk Aşkım...2min
Roman d'amourİlk aşklar asla unutulmaz. Seungmin ilk kez aşık olmuştu... Ve bu kişi Lee Minho idi... İnanılmaz zamanlardı, ama gerçekti...