Gunaydin nasilsiniz ficin yaninda soru cevap yapalim diyorum nedense canim istedi hem sizin sorulariniza gore de hareket ederim. İstediğiniz soruyu sorabilirsiniz. hemde solw yapalim sorukari buraya yazin ->
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Han Jisung:
Belki de bu teklif hayatımı değiştirecekti. Neden girmeyeyim diye düşündüm. Abime sormaya karar verdim. Koşarak yanına gittim
"Abi bakar mısın" -Hanji
"Efendim" -Chan
"Bana bir grup icin teklif geldi de" -Hanj
"Bakayım" -Chan
Kağıtı eline uzattim*
"Bu benim grubum Hanji,şansa bak abinle aynı grupta olucaksin" -ChanAbimin grubu? Garip geliyordu ne ara grup kurmuştu ki? Teklifi kabul etmeye karar vermiştim. Telefonumu çıkardım. Instagram hesabına yazdım. Cok uzun sürmeden cevap gelmişti. Artık grubun üyesiydim. Kalbim çok hızlı atıyordu. Heyecanlamiştim, yarin şirkete gidecektim.
Abime sarıldım, tanıdığım birisi vardı en azindan. Saat geç olmuştu odama gittim. Kağıdı çalışma masamin uzerine koydum. Pijamalarimi giydim ve yatağıma yattim. Yattigim gibi uykuya dalmıştım.
Lee Minho:
Neden böyle bir teklif bana gelmişti ki. Sadece banamiydi acaba? İnstagram hesaplarina teklifi kabul ettiğimi yazdim. 3 gunluk hayatti neden kabul etmeyeydim ki. Telefonu bir kenara koydum. Bir den telefon çaldı arayan Hyun'du. Açtım.
"KANKA ANANİ SİKİM KANKA"
"noldu amk sakin ol"
"FYP ENT'TEN TEKLİF GELDİ FELİXTE ORDAYMIS"
"Banada geldi kanka"
"Kabul ettin mi"
"Ettim"
"Ayh ayni grupta olucaz AAAAA"
Telefonu kapadim, kapamasam felix hakkinda yarim saat konusacakti. Pijamalarimi giydim. Yatagima yattim. Biraz dusundum. Neden bendim ki grupta o kadar kisi varken benim secilmem. Garipti, Siktir edip uyudum.Telefonum caldi. Arayan Hyun'du. Sabah sabah neden aradi amk evladı diye sinirlendim. Actim.
"Kanka bisi dicem ben sana"
"De ama karsim sabah sabah aranir mi"
"Onu bunu geç Han'da ayni grupta"
"S-sen nerden biliyorsun?"
"Lix'le bunlar ark ya Hanji aramis onu demis"
"Tamam"
Kapadim. Hanji..Nasil.. Benle- ayni - grupta? Yataga dogru saldim kendimi. Teklifi iptal mi etseydim acaba? Ya o sevgili yaptıysa ya beni sevmesse? Bu soruların yeri değildi. Kalktim ve üstümü giyindim. Yanina haraketlerimin değişeceğini bildiğim icin relax'a bağladım. Hiç olmadı açılırdım.Hızlıca aşağı inip kahvaltımı yaptım. Disari ciktim. Bugun otobüsle gidecektim. Durağa gittim. Otobus gec olmadan gelmişti. Bindim. Bos koltuğa oturdum. Camdan dışarısını seyrettim.
Fyp Ent'e gelmistim. İndim, içeri girdim. Grubun tamamı ordaydı. Yanlarına gittim. O ordayı, Han jisung. Hyun'nun yanına gittim. Hanji de ordaydı, Felix ile konuşuyordu. Yanlarına oturdum.
"Hoşgeldin Min" -Lix
"Hoşbuldum" -Min
"Bak Jis'te burda konusun" -LixKafami tamam anlaminda salladim. Ne diyebilirdim ki? Han bana baktı. Nedense yüzü asıktı. Ona karşı içimde bir seyler olmaya başladı. Ellerimi birleştirdim. Sincap suratına bakmadan yapamiyordum. Lix ve Hyun kalktılar. Tek kalmıştık.
Han Jisung:
Yanina yaklaştım. Ne kadar utansamda yanına oturdum. Sadece bana bakıyordu.. Galiba ondan hoşlanıyordum. Ama onu da istemiyordum. Duygularım cok karışıktı. Elimi tuttu ve ben elimi çekmek icin ugrasmadim. Hoşuma gitmişti.
"Ee nasılsın?" -Han
"İyiyim iste sen" -Minho
"Nabiyim öyle" -Han
Sessizlik oldu. Sadece birbimize bakiyorduk."Hanji ben sana bir şey demek istiyorum" -Minho
"Ah, tabi ki" -Han
"BEN SENDEN HOŞLANIYORUM"
Sessiz kaldım. Bunca zaman bundan dolayı mi uğraşıyordu benimle? Yüzüne baktim. Kafasını eydi, utanmıştı. Ve sonra bir ses geldi..
"StrayKids odaya!"Elinden tuttum ve kalk diye işaret ettim. Halinden memnun görünüyordu. Elini tutuyordum bence cok normaldi. Odaya geçtik. Ben abimin yanına gidecekken beni kendine doğru çekti.
"Benim yanımda oturacaksın" Fisildayarak*Yanına gittim. Lix'te ordaydı. Yanına geçtim. Yanımda Minho oturuyordu, onun yanında Hyun, benim diğer yanımda da lix vardı. Abim baş koltuga geçmişti. Onun yanında sevgilisi seungmin vardı. Deli gibi asıktı ona.
Şirket başkanı yarım saatlik konuşma yaptı. Yurtta kalacağımızı söyledi. Bugünden itibaren başlayacaktık. Sirket adamları bizim için sifirdan eşya hazırlamıştı. Sadece anahtarlarımızı alip odamıza çıkmamız lazımdı. Yarın her şey belli olucaktı
____________________________________________________________________________
Bölüm bu kadardi umarim begenmissinizdir. biraz gec attjm bölümü sma olsun. neyseh her gun 1 bolum stmaya karar verdjm. neyse görüşürüzzzz