•Sarhoştum!?•

440 42 34
                                    

Selam nasılsınız?

İyisinizdir umarim

İyi Okumalar^^

____________________________________________________________________________

  Lee Minho

  O gece biraz fazla içmiştim galiba. Hyun ve Chan'la bardaydık, Ah neden böyle bir şey yapmıştım ki. Hepimiz biraz fazla içmiştik ve ben galiba biraz fazla kaçırmıştım

  Başım hayvan gibi ağrıyordu. Bir yandan dönüyordu, ayakta duracak halim yoktu. Yurda girmeye çalıştık. Chan kendindeydi bizi odalarımıza götürmüştü.

   Han Jisung:

   Minho odaya aniden giriş yaptı. Getiren abimdi, geldiği gibi yere düştü. Koşarak yanına gittim. Saat kaçtı farkında mıydı bu? Saat 1 ve yeni yurda geliyor.

    Yerden kaldırdım, yatağına otutturdum. "İçtin mi sen?" dediklerimi duymuyordu. Kafasını bir oraya bir buraya çeviriyordu. Ellerimi yanağına koydum ve kafasını bana doğru çevirdim. "Bir şey desene içtin mi sen?"

     Konuşmuyor sadece bana bakıp sırıtıyordu. Elimle hafif bir şekilde yanağına vurdum. "Hey lee orda mısın?" Ne yaparsam yapayım ses vermiyor sadece sırıtıyordu.

    Ve bir anda dudağıma yapıştı. Yatağa düşüşümle beni öpmesi bir olmuştu. Bırakmaya niyeti yoktu.

    Belimi sıkı sıkı tutuyordu, canımı yakiyordu. Ellerimle itmeye çalıştım ne yaparsam yapayım izin vermiyordu. "Niye kaçıyorsun be güzelim daha sexs yapıcaz ya" Ciddi miydi bu? Daha reşit bile değildim.

    Elleri eşofmanıma doğru gitti. Elini tuttum, hala bana bakıp sırıtıyordu.
Ellerimi ani bir refleksle tuttu. Eşofmanımı indirdi, ben bunun için hazır değildim..

    Lee Minho

    Ayağa kalktım ve pantolonumu çıkardım.(malum sahneyi atlıyorum)Birden gözüm açıldı, ne yapıyordum ben? Han neden ağlıyordu?
Ayağa kalktım yerden eşyalarını aldım. Üstünü giydirdim, pantolonumu
yerden aldım ve giydim. Han'a elimle destek verdim.

     Neler olduğu hakkında en ufak fikrim yoktu. Han'in elini tuttum. Birden elini çekti. Gözlerinin altı şişmiş elleri titriyordu. "O-ozur dilerim hanji" Ne yaptığımı bilmeden özür diliyordum.

    Ona sarılmak istiyordum ama benden tırsıyordu."Sakinleş Hanji bir şey yapmayacağım". Elini tuttum, bu sefer tutmama izin verdi. "Sakin ol, nefes al ve ver." Ilk önce onu rahatlatacak, sonra da olanları öğrenecektim.

   Han sakinleşmeye başladı. Iki elini sıkı sıkı tuttum. "Anlat Hanji noldu?".
Han'ın anlattıkları, Han'la seks mi yapmıştım ben? Aman Tanrım ahh! naptım? Hıçkıra hıçkıra ağlıyordu. Sarıldım, sarılmaktan başka bir sey yapamazdım. Yüzlerce kere özür diledim.

   Han kucağımda uyuya kalmıştı. Yatırdım, onu rahatsız etmeden çarşafları değiştirdim. Han'ı yatırdım ve duşa girdim.

   Duştan çıktım. Han çok tatlı uyuyordu. Pijamalarimi giydim. Yanına yattım, o kadar tatlıydı ki bakmadan yapamiyordum. Belinden tuttum. Gözlerimi kapadim.

   Han Jisung:

   Uyandım, Minho elinde telefon yatakta oturuyordu. Oturdum, "Günaydın Hanji!" "Günaydın Min". Basım dönüyordu. Kolunu omzuma koydu. "Nasılsın?" "Başım dönüyor" "Dün akşam fazla yoruldun, biraz daha uyunak ister misin?" "Gerek yok sağ ol".

    Telefonum çaldı, arayan abimdi. Açtım. "Naber jis" "Iyiyim abi sen" "Bende iyiyim dün gece minho rahat durdu mu?" "Evet! evet durdu" "Bir şey yapmadı değil mi sana?" Minho'ya baktım. "Hayır yapmadı." "Tamamdır, kahvaltıya dışarı gidecez gelicek misiniz?" "Olur" "Tamam 9:30'da bulusalim" "Tamam gorusuruuzzz"

    Telefonu kapadım. Minho'ya bulusacagimiz söyledim. Kafasını salladi, yataktan kalktım. Duşa girdim.

    Çıktığımda minho ayakta dolabımdan kiyafet bakiyordu. "Çıkmışsın Hayatım, bugün yaptığım kombini giymeye ne dersin?" Kafamı salladim. Kombin yapmakta iyiydi, güzel bir kombin yapmıştı. Telefonumu çantamın içine attım. Çıktık. 

    Abimler yurdun onundeydi. Araba bizi bekliyordu, abim gene seung'a yavşıyordu. Binelim diye işaret yaptım, herkes koyun sürüsü gibi arabaya bindi.

    Mekanı ilk kez güzel seçmişlerdi. Rezerve ettikleri masaya oturdum, minho gene yanıma oturmuştu.

    Yarım saat sonra..

    Birden basım dönmeye başlamıştı, Midem bulanıyordu. Ayağa kalktım lavaboya gideceğimi söyledim. Koşarak lavaboya gittim. Hızlıca kapıyı kitledim ve kustum. Yedigim her şeyi kusmuştum.

    Telefonumu çıkardım ve abimi aradım, sesi ona kustuğumu söyledikten sonra telaşlı gelmeye başlamıştı. Telefonu kapattığımda abim gelmisti. Dışarı çıktım.

   "iyi misin şuan?" -Chan
   "Iyiyim" -Hanji
   "Çok telaşlandim Han" -Chan
   "Özür dilerim, başka çarem yoktu" -Hanji
   "Sorun değil daha kusacak mısın?" -Chan
   "Kusucam galiba" -Hanji

     Hızlıca tuvalete girdim ve kustum. Midem o kadar çok bulaniyordu ki nefes almakta bile zorluk çekiyordum. Peçete aldim ve ağzımı sildim. Dışarı çıktım. "Hastaneye gidelim ne olur olmaz" Başımı salladim.

     Bizimkilerin yanına gittik, abim kalkalım manasında işaret yaptı. Minho ayağa kalktı, belimden tuttu. Arabaya doğru gittik. Çok geçmeden araç gelmişti. Abim hastaneye gideceğimizi söyledi.

     "Noldu neden hastaneye gidiyoruz?" -Seung
     "Sen hamile misin ona bakicaz" -Hyun
     "Ya askm bir yerinde dur ya" -Lix
     "Ya Chan bisi de ya" -Seung
     "Ne diyim aşk bahcem" -Chan

     Minho'ya doğru baktım, sarılmak istiyorum manasında kollarımı açtım. Sarıldık. Ona sarılmak bana iyi geliyordu. Dudağıma bir öpücük kondurdu. Onunla mutluydum.

____________________________________________________________________________

Umarım yeni bölümü beğenmişsinizdir

Kendinize iyi bakın!

Görüşürüz ≧≦

Enemy / MinsungHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin