Hos geldin!!
Nasılsın?
Dayanamadım atıyım dedim ♡
Keyifli okumalar ☆
____________________________________________________________________________
İlahi Bakış Açısı
Deli gibi kıskanmıştı Mor saçlı oğlan. Sincabın başkalarıyla konuşmasını çekemiyordu. İstemiyordu biriyle konuşsun, sarılsın, öpüşsün. Sadece onun sincabı olsun, sadece onun partneri olsun istiyordu..
Kahverengi saçlı oğlan hiç niyetli değildi düşüncelerine. Oda seviyordu ama iler gitmek istemiyordu. Ailesi duysa ne diyecekti onlara? Ne hesap verecekti? Çokta umurunda değildi oğlanın ailesinin diyecekleri. Aşk için ölmeye bile hazırdı..
Lee Minho'nun Ağzından:
Çekimler vardı, Skz-Code çekilecekti. Sınıf ortamı gibi bir yerdi burası, genişti. Bana Jisung'la yaşadığımız günleri hatırlatıyordu. O günleri hatırlayınca içten içe gülümsedim. Deli gibi platoniktim o zamanlar. Düşündüm de o zaman ki Lee Minho, şuan Jisungla sevgili olduğumu görse ne derdi acaba?
Sevinir miydi yoksa ağlar mıydı? O ara aklıma o gün gelmişti..
2 yıl önce...
J- YA MİNHO UĞRAŞMA BENLE!
M- PUAHHAHAHA ÇOK EĞLENCELİOkulun kilerinde Jisung'la ikimiz duruyorduk. Onu sinir etmek için kapının ucuna oturuyordum ve kalkmıyordum. Jisung'un kapının koluna asılıp üstüme düşmesi bir olmuştu. Jisung üstümde elinde de kapı kolu vardı.
☆
"Senin yüzünden düştüğümüz hale bak" dedi kızgın bir şekilde Jisung. Minho sırıtıyordu Jisung'a bakarak. Elini Jisung'un beline koydu ve kendine çekti. Jisung elindeki kapı kolunu yere fırlattı. Ellerini Minho'nun ellerine koydu ve belinden uzaklaştırmaya çalıştı.
Minho ant biçmişti, Jisung'u bırakmayacaktı. Ellerini daha sıkı doladı Jisung'un beline. Jisung ellerini kapıya dayadı. Onun kucağında kalmak istemiyordu. Ama içindeki o his daha çok Minho'ya yapışmak istiyordu. Ortada kalmıştı..
Minho, gözlerini Jisung'un dudağına doğru sürdü. Jisung baş parmağını Minho'nun dudağına koydu. "Aklından bile geçirme" dedi katı bir sesle. Minho sırıttı, yapacaktı. Minho ayaklarını dikledi. Kaşlarını havaya kaldırdı. "Sırtını ayağıma yasla" dedi alaycı bir ses tonuyla.
Jisung kendini daha çok Minho'ya çekti. "Neden alay ediyorsun?" Kaşları havaya kalkmıştı.
"Alay etmiyorum"
"Alay ediyorsun"
"Nerden biliyorsun?"Jisung'un ağzı açık kalmıştı. Şaşırmış gözlerle ona baktı. Kafasını aşağıya doğru eğdi. Kafasını sağa sola salladı. Sesi titrer gibi "Nasıl çıkacağız burdan?" Minho elini Jisung'un yanağına koydu, gözleri dolmuştu.
"Neden ağlıyorsun?" diye sordu mor saçlı oğlan. Jisung ağlamaklı gözlerle baktı Minho'ya. Ağızından kelime çıkmıyordu. "Korkuyorum" dedi Jisung titreyen sesiyle. Minho sol elini Jisung'un beline, sağ elini Jisung'un yanağına koydu ve parmağıyla sildi Jisung'un göz yaşlarını.
☆Jisung'un beni dürtmesiyle uyandım. Dalmıştım, yanıma oturdu. daha çekimin başlamasına yarım saat vardı ve Jisung bu saatlerde telefonuna bakardı. Ona doğru yönümü değiştirdim. Telefonu elime yüzü gülüyordu, bu hâli beni mutlu etmişti.
Telefonu kapadı ve sıranın üzerine koydu. Bana doğru baktı, "Yüzük aslam takar mısın?" dedi. Yüzük takmayı sevmezdim ama konu Jisung'sa ölümü bile göze alırdım.
Kafamı evet anlamında salladım. Elini tuttum ve güldüm. "Senin için ölümü bile göze önünde alırım sevgilim" dedim. Yüzü gülmüştü bu beni mutlu etti. Sol eliyle telefonunu aldı ve açtı. Telefonu bana doğru tuttu. "İstediğim yüzük bu çift yüzüğü" Yüzükler çok güzeldi. İçime yüzük takma isteği gelmişti.Telefonu kapatıp sıranın üzerine koydu. İki elini de tuttum, "Çekimler bittikten sonra ilk isim yüzükleri almak olucak sevgilim" dedim. Hoşuna gitmiş olmalı ki gülümsedi. Tekrar aşık olmuştum.
☆
____________________________________________________________________________
Bölümü sevdiniz mi?
Uzunluğu iyi mi bilmiyorum ama ortalama diye düşündüm
Size iyi günler dilerim görüşürüz!!