Info

63 2 0
                                    

Prázdniny skončili, dneska nám začala škola a většina z nás je z toho určitě "velice" nadšená. A jelikož od stresu neuklidňuje lépe nic jiného, než čokoláda/zmrzlina, čtení, nebo psaní, řekla jsem si, že si rozdělám tabulku čokolády a začnu pozvolna opravovat tenhle příběh. Začala jsem ho psát už před delší dobou, ale vlastně jsem ho nikdy nedokončila. Nápad nebyl tak špatný, ale předtím jsem holt ještě neuměla moc psát (ne, že by se to od té doby nějak výrazně zlepšilo). Když jsem se však včera (na pokraji zoufalství) rozhodla svůj výtvor přečíst, překvapilo mě, co se v něm ukrývá. A tak jsem dostala nápad: Přepíšu příběh a dám mu pořádný konec. Takže, tohle bude moje první a pravděpodobně i jediná marvel ff na mém profilu, kterou jsem se odvážila zveřejnit a pevně věřím, že se mi ji podaří dokončit.

Informace k příběhu:

- Příběh se odehrává po Age of Ultron a je zde má verze Civil war

- Peter Parker verze Toma Hollanda (nečekaně!)

- Peterovi je deset let, je synem Tonyho Starka a není Spider - man

- Pořád má za kamaráda Neda a zatím stále zvažuji, zda se bude bavit i s MJ

- May není Peterova teta 

- Peterova matka měla jméno  Mary Stark (Fitzpatrick); s příjmením Parker nemá nic společného

- Mary Stark je mrtvá, její smrt bude vysvětlena v příběhu

- O Peterově pravé identitě ví jen Tony, Happy, May, Rhodey, Friday a Vision (díky Jarvisovi) ale poslední uvedený má v programu nastavený zákaz zmiňovat se o něm

- Bruce se zde neobjeví

- Thor se zde objeví až ke konci příběhu (třetí čtvrtina)

_________________________


Upozorňuji, že postavy zde budou opakovaně vystavovány psychickému nátlaku a někteří budou mít deprese, či se u nich projeví PTSD. Týká se to i Petera, takže pokud vám vadí něco podobného číst, jsem ráda, že jste se dostaly až sem, ale kromě prvních pár kapitol tahle knížka není pro vás. Opusťte nás i v případě, že vám vadí popisy násilí. Nebude to nic brutálního, ale někomu vadí i minimum, takže na to raději upozorňuji. Specifické upozornění bude i přímo u dané kapitoly.

Kapitoly nebudou vycházet pravidelně, ale budu se snažit vydávat alespoň jednou za čtrnáct dní. Předem děkuji za vaši trpělivost


Jsem syn Tonyho Starka (Irondad)Kde žijí příběhy. Začni objevovat