Pov Vincent
Dzisiaj była terapia, wcześniej uważałem,że może mi ona pomóc, ale nie umiem tak.Nie umiem przyjąć pomocy od innych , to ja mam obowiązek pomagać mojej Rodzinie bo jestem najstarszy, to na mnie spoczywa odpowiedzialność za nich wszystkich razem i za każdego z nich z osobna. Dzisiejsza sesja dała mi do zrozumienia że nie umiem się otworzyć, nie potrafię powiedzieć jak się czuję, nie umiem ubrać tego w słowa. To wszystko co się ze mną dzieje to ,ehh tego poprostu nie da się opisać słowami. Sam nie do końca jestem pewien co się ze mną dzieje. Przyszedł czas aby odpowiedzieć wam ( czyt czytelnikom ) ale i braciom Monet dlaczego tak nie lubię dotyku ludzkiego.
Nie proszę zostawcie mnie!
Przestań nie dotykaj mnie !
Co ja ci zarobiłem?! Myślałem że się przyjaźnimy?! Zostaw Felix nie! Bolało to co się wtedy działo, jak i to wspomnienie, tak zostałem zgwałcony, w 3 klasie szkoły średniej dokładniej w swoje urodziny na własnej imprezie. Nie umiałam tego nikomu powiedzieć bo zwyczajnie uważałem to za coś wstydliwego , wstydziłem się tego,że nie umiałam się obronić. Teraz już wszystko powinniście wiedzieć. Kochałem i będę zawsze was kochał nawet patrząc na was z góry. William, Shane, Tony, Dylan ,Cam Monetowie na moim pogrzebie zasadźcie czarne róże to moja ostatnia wola.List do Willa
Williamie, nie byłeś tylko moim bratem, ani nawet wspólnikiem w interesach byłeś także moim najlepszym przyjacielem. Nigdy ci tego nie zapomnę, kocham cię mam nadzieję że pamiętasz naszą rozmowę w szpitalu, przemyślałem to , nie zostawiłem ci na głowie wszystkiego, ciebie proszę o zajęcie się wszytkimi z naszych braci, pewnie po mojej stracie będzie wam ciężko ale nie smuć się ja jestem zawsze z wami w waszych sercach. Jako,że byłeś moim najbliższym bratem ale i przyjacielem zostawiam dla ciebie specjalny podarunek który znajduje się u mnie w prawej górnej szufladzie biurka.
Jest to skromny album ze zdjęciami, naszymi z wspólnych przygód, na pierwszej stronie znajduje się moje ulubione wspomnienie, jest to wspomnienie kiedy upiłem cię na plaży w wieku 14 lat , co to była za zabawa, może i głupia ale też ważna w naszej wspólnej historii. Pół albumu jest puste , liczę,że reszta zdjęć będzie twoja i twojej przyszłej rodziny , być może nie będę na twoimi ślubie osobiście ale w twoim sercu będę zawsze i nawet w najcięższych chwilach o tym nie zapominaj . Kocham cię Will .
~twój brat i najlepszy przyjaciel VincentList do Dylana
Dylan! 3 najstarszy z braci , kocham ciebie i twoje szalone pomysły, zawszę będę cie kochał , nie zapominaj o tym na swojej nowej drodze życia. Może i bez mnie,ale za to także będzie szczęśliwa. Każdego z was zostawiam z życiową misją,że tak powiem, na twojej głowie zostawiam organizację, wierzę, że poradzisz Sobie z wyzwaniami związanymi z tą pracą. Kocham cię pamiętaj o tym, zostawiłem dla ciebie prezent znajduję się w moim biurze, dokładniej jestem to mój zestaw wraz z alkoholem do picia whiskey które tak uwielbiałem, ponieważ pomagała mi zapomnieć o moich problemach. Teraz możesz już zmienić tabliczkę na drzwiach do gabinetu i nazwać je swoim imieniem, poradzisz sobie bez ze mnie , masz jeszcze Willa , przepraszam,że nie dałem sobie rady, że się poddałam, tak byłem słaby. Ale zawsze cię wspierałem i będę cię wspierać bo mieszkam teraz w swoim sercu. Ps powodzenia z Martina mam nadzieję że będzie to coś więcej.
Kocham cię
~twój najstarszy bratList do Shena
Shene ! Mój ty kochany starszy bliźniaku, może i mnie tam z tobą nie ma,ale wierzę że uda ci się ułożyć sobie życie. Pewnego dnia znajdziesz swoją prawdziwą miłość i będziesz mieć rodzinę, wtedy zrozumiesz jak bardzo jest ona ważna. Dbaj o siebie, skończ szkołę, znajdź wymarzoną pracę. Każdemu z was zostawiam zadanie specjalne, twoim jest opieka prawna nad Hailie , pewnie zastanawiasz się dlaczego nie Will, Will dostał inne zadanie , również ważne, wiem,że Hailie lubi cię najbardziej zaraz po Willu,więc właśnie dlatego to jest zadanie dla ciebie. Poradzisz sobie, jesteś Twardy i mądry. Prezent dla ciebie to moje auto, mamy podobny gust do wozów więc uważam,że ten prezent jest odpowiedni dla ciebie. Kluczyki znajdziesz na biurku w moim gabinecie, właściwie teraz już Dylana. Zawszę będę w twoim sercu...
~Twój ukochany dziadek Vinc❤️List do Tonego
Tony! Mój najmłodszy braciszku, kocham cię chodź wiem,że nie lubisz kiedy mówię ci to wprost, ale uważam,że to odpowiednia pora i mogę pozwolić sobie na takie słowa. Kocham twoje szalone pomysły i twój temperament, ale i twój buntowniczy charakter, twoim zadaniem jest zajęcie się Shainem i Willem bo wiem,że ta dwójka będzie dbać o wszystkich z wyjątkiem siebie. Życzę ci powodzenia w życiu miłosnym, mam nadzieje,że znajdziesz wymarzoną pracę i skończysz najlepsze studia jakie tylko sobie wymarzysz. Wiem,że jesteś najbardziej cichym ze wszystkich braci i,że nie lubisz okazywać uczuć. Ale dam ci taką radę jeśli chcesz mieć udany związek, pokazuj je , pokazuj że ci zależy. Prezent dla ciebie to moje cygara bo wiem,że lubiesz palić, wiem,że czasem mi je podbierałeś ale nie mam o to do ciebie żalu, kocham cię i jestem zawsze w twoim sercu. Umówiłem ci termin do tatuażysty, zamówiłem już wzór, nie powiem ci co to jest. Sam się przekonasz gdy tatuażysta skończy. Rozwijaj swoją sztukę i pasję do rysunku bo jesteś w tym cholernie dobry .
~Kocham cię VincentList do Hailie
Hailie! Moja najmłodsza siostrzyczko, mimo że spędziliśmy ze sobą nie długi
czas to wiedz,że zawszę cię kochałam tak samo jak całą resztę rodzenstwa. Jesteś piękna, inteligenta młodą kobietą, i mimo że to słowa które wypowiedziałem ci na początku naszej wspólnej historii to mam nadzieję,że zawsze będziesz o tym pamiętać. Twoim nowym opiekunem prawnym będzie Shane bo wiem,że to twój drugi ulubiony brat. Will dostał inne zadanie , każdy z was jakieś dostanie. Twoim jest zadbanie o tą gromadę dzikich zwierząt bo nie wiem czy sobie poradzą, liczę na ciebie moja księżniczko. Prezenty dla ciebie to pianino i biblioteka bo wiem że lubiesz czytać. Zaglądaj tam czasem i powspominaj mnie , kocham cię droga Hailie.Zawsze i wszędzie kochać cię mała Hailie będę.
~Twój Vincuś
Ps. Przezwisko bardzo oryginalne , pokochałem je tak samo mocno jak jego autorkę ❤️🙃List to Cama
Ojcze! Mnie już nie ma,ale wiedz, że cie kocham, i zawsze będę, musisz zadbać o rodzinę, wiem,że zawsze o tym wspomniałeś bo miałeś rację Rodzina jest najważniejsza, dlatego proszę nie smuć się z powodu mojej straty, dołączę do mamy i będę patrzeć na was z góry razem z nią.
-Twój syn VincentKochani!
Przedostatni rozdział, ostatni będzie o pogrzebie, mam nadzieję że właśnie na takie zakończenia liczyliście , że chodź w małym stopniu oddałam wasze fantazje. Kończymy tę książkę, dziękuję za taką aktywność pod nią. Pamiętajcie Rodzina najważniejsza.
CZYTASZ
Niewidoczna depresja czyli życie Vincenta Moneta ( Zakończona)
RandomŻycie z czwórką braci nie jest łatwe, śmieć bliskiej osoby też nie , ale kiedy jesteś najstarszy z rodzeństwa musisz dać sobie radę......