Elini alnına koyarak yavaş parmak hareketleri ile ovmuştu.
"Başım-" sızlanmaya başlayarak kafasını sınıfa giren hocaya çevirdi.
Herkesin saygı üslubuyla ayaklanmasını seyrettikten sonra kılını bile kıpırdatmadan olduğu yerde başını ovmayı tercih etti.
Bunu fark eden öğretmen bakışlarını gencin üstüne çevirip anlamaz bakışlar ile kaşlarını çattı.
"Jungkook?" seslemesine rağmen onu duymayan ve gözleri kapalı başını ovmaya devam eden Jungkook, sadece ağrısının derdine uğraşıyordu.
"Jeon Jungkook?"
Öğretmen elini beline yaslayıp diğer elini de kendi masasına koyarak yaslandı ve rahatını belli etti.
"JEON JUNGKOOK!"
Elini kafasından çekerek uyanan Jungkook boşluğa düşme hissi yaratan kafasını ayakta tutarak sersemce öğretmene baktı ve kendince süzdü
Kimse fark etmiyordu çünkü gözlerinin hocasında yarattığı şeyleri
"Hocam?"
"Niye oturuyorsun herkes ayakta"
"Dalmışım, üzgünüm" Ayağa kalkarak diğer öğrencilere katıldığında öğretmen için çok geçti.
"Oturun"
Jungkook'un da oturması ile Hoca elini masadan çekmiş kafasını Jungkook'a doğrultmuştu.
"Jungkook ayakta dur"
Sandalyesini çekerek umursamadan oturması ile ilginç tepkisini göz önüne sunarak ayağa kalktı Jungkook.
"Neden?"
"Benim dersimde dalmaman gerek" öğrencisi ile göz teması kurmadan sınıf defterini doldurmaya başladı
"Peki hocam"
Defteri doldurduktan sonra kapağını iki parmağı ile kapatıp kenara ittirmişti.
İçeriyi dolduran nem ve sıcaklık etkisi ile terlemeye başlayan hoca Sağ eli ile kravatını gömleğinin üstünden çekiştirip alan açmıştı boğazına.
"Kompozisyon ödevleriniz hazırsa sol sıradan başlayın okumaya"
Sol sırada ilk duvar kenarında oturan öğrenci elindeki defteri alarak ayağa kalktı ve tahtanın önünde dikildi.
Elindeki kompozisyonu okuyup yerine geçen öğrencilerden sonra hoca elindeki deftere bir şeyler yazıyor ve sıradaki öğrenciyi çağırıyordu.
Çıkan genç kız öğrenci yüzünü diğerlerinin aksine öğretmene dönerek cilveli ve bi o kadar flörtöz konuşmuştu
"Peki hocam başlıyorum"
Bu yakışıklı ve çekici öğretmenin dikkatini çekmeye çalıştım bariz ortadaydı herkes için
Herkese olduğu gibi ona da tek söz söylemeden kompisozyonun notunu girerek devam etmişti.
Sıra tam öğretmen masasının karşısında oturan ve haliyle son öğrenci olan Jungkook'a gelince elindeki kompozisyonu alarak tahtaya çıktı.
Genç ve deneyimsiz olmasına karşın yazmaya ve edebiyata olan ilgisi hocanın dikkatini çekiyordu.
Ayrıca bu konuda da baya yetenekli ve azimli olduğunu hissediyordu
Hatta bu yüzden daha bir gün önce öğrencisi ile konuşup eğer isterse onunla birlikte yazma hakkında ilerlemesine yardım edeceğini bile dile getirmişti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Touching Love |Taekook
FanfictionKalbi hasarlı olan birinin kalbini ancak kalbine aldığı kişi onarabilirdi.