**
"Vay vay Taehyung bey!"
"Uf kes şamatayı Jimin"
Gün yine gece saatlerine yaklaşıyordu ülkenin sakinleri için.
"Baya iyi yazmış ama"
"Dili harika"
"Onu deneyerek görürsün"
Jimin'in bakışlarını boş alana çevirip arsızca sırıtması ile Taehyung'un gergin gözleri bu durumun kısa sürmesine neden olmuştu
"Aklın fesatlıkta"
İkiside dolu dolu gülerken Taehyung'un telefonuna düşen çalma bildirimi dikkatlerini telefona çekmişti.
"Kim bu bu saate?"
Eline aldığında Jungkook yazısını görür görmez tereddüt etmeden açtı telefonu.
"Jung-"
"Bay Kim- Öhö-"
Kesik kesik gelen nefes sesleri ile çaresizce ayağa kalktı Taehyung. Hani anlarsınız ya, bir şey yapacağını sanar ama içgüdüsüdür o sadece
"Nerdesin?!"
İyi misin diye sormak kadar büyük bir vakit kaybı olamazdı şuan onun için.
"Ünlü pirinç- Öhö-"
Nefessiz gelen konuşma sesi ile korkudan kalbi ağzına gelen Taehyung cümlenin Devamını bekliyordu soğukkanlılıkla.
"Tamam dükkanın sokağında kal oraya geleceğim"
Telefonu kapatıp Jimin'in sorularını duymadan paltosunu alarak evden ayrıldı.
Kafasındaki gereksiz düşünceleri atarak sadece Jungkook'u düşündü koştuğu yol boyunca
**
Sokağın köşesini aştıktan sonra karşı caddede duvar kenarında perişan halde duran Jungkook'u fark etti.
Karşıya geçmek için ilerledigi sırada jungkook'un bedeninden ayırmadığı gözleri yüzünden karşısına çıkan maskeli siyah giyimli, ondan 5-6 santim kısa olan kadını fark edemedi.
Kafası eğik konumdaki kadın ile çarpışmaları olduğu sırada kadın Taehyung'un kolundan geçerek elini pardon anlamında kaldırmıştı.
Umursamadan caddeye geçerek kaldırımda bulunan Jungkook'un yanına geldi.
Kirli ve pislik içinde oturan Jungkook'un yanına hiç düşünmeden çömelip neyi olduğuna bakdı.
Eli kalbinde zorlanan Jungkook göz kapaklarını Zar zor ayakta tutuyor Taehyung ile göz göze gelmeye çalışıyordu.
"Jungkook neyin var? Neren ağrıyor?"
Ağzı açık nefes alarak duvarla bütünleşecek üzere olan Jungkook'un yanaklarından tutarak yüzlerini karşı karşıya getirdi.
Kışa atılan adımdan ötürü yoldan geçen esintiler acı tatlı her anıyla yüzlerine vururdu. Soğuk ve esintili havaya hakimdi sokaklar
"Neyin var hadi söyle bana"
"K-kalbim"
Sızlaması ile jungkook'un kalbinin üstüne elini koydu Taehyung.
"Tamam..Şimdi doktora gidicez...ve her şey geçecek"
Yüzünden akan inci tanelerini sildi Taehyung.
"Tamam bak ağlama şimdi gidicez"
Paltosunun iç cebine elini atıp telefonu yokladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Touching Love |Taekook
Fiksi PenggemarKalbi hasarlı olan birinin kalbini ancak kalbine aldığı kişi onarabilirdi.