"Touching Love"

1.2K 108 86
                                    

Eline ajandasını alarak koltuğuna oturdu.

Derim bir nefes vererek hocasının yazmasını istediği en iyi olduğu konuyu yazmaya başladı.

Aslında yazdığı roman da içi rahat da değildi. Yazarken aklı sürekli hocasına kaçıyordu.

Kalbinde olan hareketlenmeler duygularının önüne geçiyor düşüncelerine yansıyordu

Bu sefer kesinlikle hocasını dinleyerek en iyi olduğu konuyu yazmakta kararlıydı.

Bu büyük bir tehlike de olsa içinden bu geçiyordu. Taehyung'un tepkisi önemli bile değildi onun için

Onu gördüğünde hissettiği şeyler ve aklındaki düşünceler ile birlikte yazısını yazmaya koyuldu.

**

Elindeki viski Bardağını yine aynı şekilde her gece değişmeyen rutinini tekrarlamak üzere oturdu.

Jimin'in de yerleşmesi üzerine saat kulesi ile karşılıklı kadehini yudumladı.

Gözlerinden düşen her endişe ve değişik duygular sonucunu ona bağlıyordu, Jungkook'a.

"Ne diyorsun?"

"Ne diyeceğim?"

Gözlerini devirerek uzaklaştırdı kuleden. Jimin'e çevirerek kaşlarını havalandırdı.

"Jungkook için" dudaklarını kapatıp kaşlarını indirdi ve cevabı dinlemek istedigini belirtti.

Derin bir nefes aldı göğsünü doldurarak, Taehyung'un aksine başka yana kaçtı gözleri.

"Çocuk...Ne denebilir?"

"Çocuk? Her ne kadar ruhu küçük bile olsa erişkin"

"18 yaşını geçmiş olması, onun yetişkin olduğu anlamına gelmez Taehyung. O ile sen....Sakıncalı"

"İlk düşündüğüm gibi düşünmüyorum"

Taehyung'un cümlesi üzerine gülümseyerek genç adamın kaçırdığı gözlere baktı

"Aynı fikirde olmamız-"

"Sanırım daha da yaklaşıcaz. Akışına bırakıyorum"

**

Elindeki defteri de sıkıca tutarak bu sefer hiç tıklatmadan girmişti.

İçinden çıkardığı kağıdı Hocaya uzatıp koltuğa oturdu.

"Bakalım"

Kağıdın ilk katını açıp okumaya başladıktan sonra şaşırmaktan alamadığı gözlerini büyüterek okuyordu

En son cümlesini de okuyup öksürük krizine girince masadaki suyunu içerek Kağıdı kapadı.

"Bu ne Jungkook?"

"En iyi olduğum konuyu istediniz"

"Senin en iyi olduğun konu sevişme sahnesi yazmak mı?"

Cevapsız kalan Jungkook başı eğik utançla durması gerekirken kafası dik ozguvenli cevaplar vererek şaşırtıyordu.

"Bence benden en iyi olduğum konuyu yazmamı isteyerek her şeyi göze almalıydınız"

"Bir sevişme sahnesi beklemiyo-"

Kapıya doğru koşup kaçan Jungkook'un ardından bakmak ile yetindi Taehyung. Bunun acısını çıkaracaktı. Kağıdı da alarak odadan ayrıldı.

**

"Oha- KKKKK~"

"Yeter Jimin"

Kafede karşılıklı oturuyor önündeki sevişme metnini okuyorlardı.

I Touching Love |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin