Lütfen yazım yanlışlarını yüzüme vurmayın
Çok utanıyorum
Taehyung aslında iyi kalpli biri gibi olucak ama.
Bir dahaki ficim de şerefsiz yapmak istiyorum izninizle
burda mutlu olsunlar. Sonra bencil yaparım
İşaret parmağını başına dayamış olan Taehyung gözlerini Jungkook'un üstüne dikerek cevap verdi.
"Bu nasıl soru?"
"Özür dilerim"
Gozleri tekrar telefona indiğinde ekledi
"Eğer benimsen bu geçerli bir soru olmamalı. İstediğim an sana dokunur ve hissederim"
"Sence öğrencisinin evinde olan bir öğretmene göre fazla rahat değil misin?"
"Sence aramızda şuan bir öğrenci-öğretmen ilişkisi mi var?"
"Sen ne isterdin? Ya da ne ilişkisi var aramızda?"
"Aramızda bir ilişki yok"
Kaşlarını çatan Jungkook sıktığı ellerini ve dizlerini serbest bırakmıştı.
"Yani henüz adını koyamadık"
"Ne zaman koyucaz?"
"Ne zaman istersin"
"Şuan dışında her an"
"Giyinip eve gidecegim Jungkook, okulda görüşürüz"
**
Gözleri duvarda asılı büyük saatte kayarken saniyeler sonra bitecek olan ders ile kendini mutluluk içinde hissediyordu.
Çünkü bir ders önce edebiyat hocasını onu bir kağıt ve kalem alarak odasına çağırmış ve çalışma yapacaklarını söylemişti.
Artık ona karşı neler hissettiğini biliyordu.
Ondan hoşlandığını kabul ediyordu.
Belki sevgisi karşılık bulmazdı ama yinede seviyordu.
Zilin çalması ile gözlerini gezdirdigi boş alandan alıp eline aldığı defter ve kalem ile odaya doğru adımlamıştı.
Çalışmaları normal mi yoksa farklı mı olucak aklında merak konusuyken bekletmeden kapısını tıklatıp girmişti.
"Hoşgeldin Jungkook"
Eğilerek kendi her zaman oturduğu koltuğa oturan Jungkook kalemi ile kağıdı büyük bir yük edasıyla masaya bırakmış arkasına yaslanmıştı.
"Yaz bakalım"
"Neyi?"
"Kısa bir roman girişi yaz"
**
Çalışmalarının saatlerce sürmesi Jungkook'u derslerden uzak tutarken 17.45'e yaklaşan yelkovan saniyelerdir durmaksızın ilerliyordu.
"Geç oldu"
"Eğer bugün benimle güzel bir yemek istiyorsan kaliteli bir yazı çıkarman gerekir"
"Dün kaynadı yemek"
"Acele et de bitsin"
Kalemini önündeki sehpaya bırakıp kağıdı sallayarak Taehyung'a uzatmış ve rahatlığını boşaltarak arkasına yaslanmıştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
I Touching Love |Taekook
FanfictionKalbi hasarlı olan birinin kalbini ancak kalbine aldığı kişi onarabilirdi.