"Kıskanmadım!"

919 86 33
                                    

Elimdeki telefonu avucuma sabitleyip öğretmen masasında oturan Kim'e yaklaştım

Önüne bırakarak geri çekildim.

"Bugün ihtiyacın olur, unutmuşsun"

Yalan bol bi gülümseme ile hoşça süsleyip sırama ilerledim beyninde bıraktığım kuşkuyla.

Bugün rahat yoktu ona.

Şu halim nerden çıktı da geldi bir fikrim yok ama.

"Defterleriniz açık olsun, notlar tutun"

Gözlerimi kapatarak hiç aksatmadığım o edebiyat dersini aksatarak gözlerimi kapatmıştım.

**

Aralık gözlerimin arasından süzülen bir bedenin görüş açıma ulaşması ile gözlerimi tamamen açıp sıradan kaldırdım kafamı.

"Bay Kim"

Arkasını dönmesi ile yalandan şaşırmış bir nida ile kaşlarını kaldırıp masamın üstüne yasladığı kalçası ile oturur pozisyona geçip kafasını sağa eğmişti.

"Günaydın efendim, uykunuzu alabildiniz mi?"

"Ah içim geçmiş üzgünüm"

Gözüm ondan ayrılarak sınıf kapısına kaydığında kapalı olduğunu fark ettim.

"Kitledim, korkma"

Bu beni daha da korkuturken gözlerim tekrardan yerini bulmuştu.

"Benim dersimde niye uyudun?"

"Başım ağrıyordu, cidden"

"Bir daha olursa cezanı vermek zorunda olucam"

"Ne cezası?"

"En iyi olduğun bir konu daha yazdırırım. Daha önceki vukuatımız nasıl başlayıp nasıl bittiyse aynen aynısı yaşanır"

Masadan kalkarak kilitli kapıya yürüdüğünde onu taklit ederek kalkmış ve sözlerime başlamıştım.

"Nereye?!"

"Bir işim var, okuldan gidiyorum. Yarın akşamki yemekte görüşürüz"

"Ama bugün dü"

"Dedim ya işim çıktı diye"

Kapının kilidini çevirip açtıktan sonra arkasına dahi bakmadan çıkıp gitmişti.

Er mi yaman bey mi yaman görelim Kim.

**

Saat akşam 9'a yaklaşırken ben çoktan barın kapısında Taehyung'un gelmesini bekliyordum.

Büyük iri bir bedenin giriş yapması ile yüzünün hafif bir kısmının gözükmesi onun Taehyung olduğunun kanıtıydı.

Telefonumu cebime sokarak girdiğim bar kapısında korumalar tarafından tutulmam ile neye uğradığımı şaşırmışa benziyordum.

Sol kolumu etkisi altına alan korumaya karşı uyguladığım dik bakışlar yönünü şaşırmadan gözlerine ulaşırken kolumu sertçe çekip içeri girmiştim.

Oturdukları bar masasının arkasına geniş koltukların yerine otururken bir kokteyl söyleyip en azından ağzımın tadını çıkarmayı istedim.

Kadın ile Taehyung'un keskin kahkaları kulaklarımı doldururken yüzümü ekşitip başımdaki garson tarzda bekleyen adama döndüm

"Pişt bana bak!"

"Bunun daha ekşisi yok muydu?"

Kafasını hayır niyetinde salladığına cevabını geciktirmedi.

I Touching Love |TaekookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin