tabiki karpuz.

1.3K 112 53
                                    

*Minho hala dosyaları bitirmeye çalışıyordu.

Min: Hay ben böyle dosyaların lan imzala imzala bitmiyorlar amk şimdi öğleden sonra görüşmem vardı hyunla öğlen yemeği yiycem okadardı galiba neyse zaten chan bana söylüyor hyun ne yaptı sunumu acaba?

*Chan kapıyı tıklar min "gel" der Chan içeri gelir.

Chan: Minho bey.

Min: Evt chan buyur.

Chan: Bir kişi geldi sizle özel olarak görüşmek istiyor.

Min: Özel? Kimmiş o kişi?

Chan: İsmini vermedi minho bey siz onu yakından tanıyormuşsunuz onu söyledi sadece.

Min: İşim gücüm var benim neyse tmm gelsin bakalım kimmiş.

Chan: Tmm minho bey.

*Chan adamı almaya gider.

Min: Acaba kim?

*Chan adamı minhonun yanına getirir minho şaşkın gözlerle adama bakar acaba kimdi?

Min: Sen çıkabilirsin chan.

Chan: Tmm dır minho bey.

*Chan odadan çıkar.

Min: Senle görüşmeyeli çok uzun zaman oldu hayırdır hangi rüzgar attı seni buraya?

Bin: Baya ünlenmişsin hayırlı olsun dünyanın her yerinde adın geçiyor.

Min: Eyw eee tabi ünlendik.

Bin: Eyw bizden benide şirkette bir bölüme koyarsın diğmi kaç yıllık dostunum.

Min: Tabi yavru koymazmıyım sen fotoğrafçılıkta iyiydin bizede fotoğrafçılara göz kulak olucak onlardan sorumlu olucak bir baş lazım.

Bin: Adamsın.

Min: Tabii. Changbin görüşmeyeli nasılsınnn?

Bin: İyiyim yavru senn?

Min: Bende iyi yavru öyle aynı özlemişim seni be gel sarılcam.

Bin: Bende seni özlemişim be.

*Sarılırlar.

*Minho ve changbinin tanışma hikayesi ikili ilkokulda tanışmıştı okulun ilk günü minho changbinin yanına gitmişti çünkü onu çok tatlı ve aynı zamanda çekici bulmuştu o gün tanışıp sürekli beraber oynamaya beraber takılmaya başladılar sonra ikili 4.sınıfın sonunda ailelerini tanıştırdılar aileleride onlar gibi samimi oldu ikilinin arkadaşlığı lisede 10.sınıfa kadar devam etti changbinler minholar gibi baya zengin ve varlıklıydı ama 10. sınıfta ayrılmak zorunda kaldı ikili çünkü changbinin babası başka bir ülkeye taşındı ikili üniversiteye kadar beraber konuşmaya devam ettiler ama üniversiteye geçtiklerinde çok konuşmamaya başladılar zamanla ikili hiç konuşmadılar changbin babasının holdinginde "Seo holdinginde" patron olucaktı ama holdingin borcu çoktu ve holding battı sonra uzun bir aradan sonra changbinin babası vefat etti changbinle annesi geri dönmek zorunda kaldılar eski ülkelerine changbin arkadaşı minhonun ününü heryerde duymuştu belki bir umutla arkadaşı ona iş verir diye minhonun şirketine gider bakalım ikili iş dışındada beraber takıcaklarmıydı yada hyunjin kıskançlıkmı yapicaktı? Bakalım neler olacak?

Love Born On Rainy Day / minsung, minbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin