*Minho öğleden sonraki görüşmesi için odasına gider.
Min: Hoşgeldiniz beyefendi.
X: Hoşbulduk lee bey.
Min: Evt görüşme istemişsiniz bir talebinizmi var?
X: Sizle sizin modelleriniz hakkında konuşacaktım.
Min: Tabi buyurun.
X: Şirketinizdeki modeller çok iyi ve güzel belirli bir para karşılığında modellerinizden bir kaçını alabilirmiyiz onun hakkında konuşmaya gelmiştim.
Min: Pardon beyefendide mal almıyorsunuz bir insan parayla satın alınmaz insanlığı öğrenemedinizmi?
X: Ne alaka Lee bey?
Min: Ne alakasımı var? Dediğim gibi parayla satın almaya çalıştığınız bir insan.
X: Lee bey 1.000.000.000 da anlaşalım.
Min: Siktir.
X: Pardon?
Min: Yok beyefendi modellerimizi vermiyoruz biz modellerimizi personellerimizi parayla satmıyoruz.
X: Miktar düşük geldiyse biraz daha arttırabilirim.
Min: Beyefendi anlamıyormusunuz? Ben işin parasında değilim sizin gibi insanlığı öğrenemeyen insanlar nasıl yaşıyor anlamıyorum.
X: Veriyormusunuz vermiyormusunuz beyefendi?
*Minho sinirlenir ve masaya elini vurarak.
Min: DEDİĞİM GİBİ VERMİYORUM BEYEFENDİ ŞİMDİ ODAMDAN ÇIKABİLİRSİNİZ.
*Adam odadan çıkar.
Min: Böyle insanlar bu yeryüzünde nasıl yaşıyorlar amk parayla insan satın almaya çalışıyor şerefsiz.
*Chan kapıyı tıklar.
Min: Gel.
Chan: Müsaitsiniz diğmi minho bey?
Min: Evt chan ne oldu?
Chan: Yarınki görüşmeniz iptal oldu onu söylemeye gelmiştim.
Min: Hayırdır neden?
Chan: Adam görüşmekten vazgeçti minho bey sebebini söylemedi.
Min: Tmm neyse sağol chan ve birde bundan böyle benle görüşmek isteyen insanlara neden görüşmek istediğini sorun söylemezse aksi taktirde görüşme yapamayacaklarını söyleyin mal insanlarla uğraşamam hatta insanlığı öğrenememiş insanlarla hiç uğraşamam.
Chan: Tmm minho bey siz nasıl isterseniz birde minho bey paristeki görüşmeniz ertelendi.
Min: Nedenki?
Chan: Adamın daha önemli işleri varmış o bize haber vercekmiş.
Min: Tmm chan çıkabilirsin.
Chan: Tmm minho bey.
*Chan odadan çıkar.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Love Born On Rainy Day / minsung, minbin
Fanfiction(Tamamlandı) Min: "Beni aldattın mı?" Jis: "Senle paran için oldum" ... : "Sadece seni istiyorum" Min: "Öpüşelim" (Smut,texting,düzyazı,küfür) 260823