Lan amk mantığın yokmu?

658 67 36
                                    

*Jisung yürümeye devam eder bir yandan kendi kendine konuşuyordu.

Jis: Havada soğukmuş ah salak jisung üstünde ne mont ne birşey var neden yanına birşey almadımki?

Jis: Yağmurlu havaları seviyorum ya ağlamak için çok uygun bir an.

Jis: Şuraya kaldırıma oturayim.

*Jis kaldırıma oturur ve aklına ailesi gelir jisungun gözünden bir damla yaş düşer ve sessizce ağlamaya başlar.

*O sırada minho.

Min: Yağmurlu havalar çok güzel hele o yağmurun altında yürümek daha güzel.

Min: Benimde bu pezevenkler ne bok yaptılar acaba gerçi yanlarından yeni ayrıldım sayılır daya yoldadırlar.

Min: Havada soğukmuş en azından üstümde kaban var.

*Minho kaldırıma oturmuş ağlayan jisungu görür.

Min: Şu kaldırımda oturup ağlayan bir çocuk var neden ağlıyorki?

*Minho jisungun yanına gider ve başına şemsiye tutar.

Min: İyimisin küçük neyin var?

*Jisung cevap vermedi ağlamaya devam etti minho dayanamayıp jisungu yanına aldı ve bir taksi çağırıp evine götürdü.

Min: Küçük çok üşümüssün buz gibisin.

*Jisung birşey söylemedi jisung minhonun omzunda uyuya kalmıştı bir yandanda titriyordu.

Min: Ah be küçüğüm çok titriyorsun.

*Minho üstündeki kabanı çıkardı jisungun üstüne örttü.

Min: Şöför bey biraz daha hızlı olabilirmisiniz?

X: Elimden geldiği kadar hızlı olmaya çalışıcam efendim.

*Minho ve jisung sonunda eve gelirler jisung hala uyuyordu minho jisungu kucağına alır ve eve çıkarır jisungu koltuğa yatırır ve ona sıcak birşeyler hazırlamak için mutfağa gider.

Min: Bir sıcak çikolata içini ısıtıcaktır.

*O sırada jisung uyanır ilk başta neden evinde olmadığını sorguladı ama sonra bir adamın onu yanına aldığı aklına geldi.

Jis: İsminide bilmiyomki nasıl hitap etsem beni yanına alan bey burdamısınız?

Jis: Jisung senin hitap etme şekline ediyim lan düz beyefendi burdamısınız desene amk.

*Bunları duyan minho sırıtır ve jisungun yanına gelir.

Min: Al bakalım küçük için sıcaklasın ve hitap şeklinin birşeyi yok adımı bilmediğin için normal.

Love Born On Rainy Day / minsung, minbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin