Kim ışıklarla oynuyor!?

315 33 20
                                    

*Adamı incelemeye devam ederken kapı çalar herkes şaşırır çünkü kimseyi beklemiyorlardı

(Fısıltı ile)
Min: Sessiz konuşun.

Jis: Sevgilim bu kim?

Hyun: Misafir beklemiyorduk diğmi yavrum?

Min: Sevgilim bu kim hiçbir fikrim yok ve hyun tabiki beklemiyorduk amına koyayim.

Bin: Yavrum, park'ın olma olasılığı kaç?

Min: Kameralara bakalım.

*Kameralara bakarlar ve park'ın olduğunu görürler tam kaçıcakken park kapıyı kırarak içeri girer ve işler hiç yolunda gitmez.

Park: Suprayz motherfucker!

Bin: Orospu çocuğu geldi min gitmeliyiz.

Min: Şu arka kapıdan çıkalım hemen silahlar yanınızda diğmi?

Chan: Herzaman min.

Min: Hadi ozaman.

*Minholar arka kapıdan kaçmaya çalışırken park onları görür ve onların peşinden gider taki minhoları yakalayana kadar.

Park: LEE BURAYA GELİCEKSİN İNTİKAMIMI SENDEN ÇOK GÜZEL ALICAM!

Min: KOŞUN KOŞUN!

Park: Bakalım şimdide kaçabilcek misiniz?

Bin: Has siktir amına koyayim ya!

Park: Artık hiç bir yere kaçamiycaksın Lee.

Min: Şuan benim arkadaşlarımdan birine dokunursan ve sevgilime dokunursan ölümün benim elimden olucak park!

Park: Çok komiksin Lee sen bana hiçbirşey yapamazsın.

Min: Okadar emin olma.

Park: Şuan kim kimin elinde Lee?

Min: Şu durumdan kurtulacağımız zaman kim kimin elinde olucak görücez!

Park: Bla bla bukadar boş konuşma yeter Lee minho namı değer Lee holdinginin sahibi tek gerçek dostun Seo changbin ve Sevgilin Han Jisung.

Min: Onların tek bir saç teline dokunursan seni bu dünyayı sana dar ederim orospu çocuğu!

Park: Hep böyle derler Lee, changbin ile jisungu alın onlar bize lazım.

X: Tamam bay park.

Min: Dokunma lan onlara!

*Adamlar jisung ile changbini alırlar minho tam hamle yapacakken kafasına silah dayanır.

Park: Sen okadar emin olma Lee.

Min: Tam bir orospusun.

Love Born On Rainy Day / minsung, minbinHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin