Naruto , Menma'yı bulmak için Konaha köyüne doğru gitmeye başlar. Ancak karşısına büyük bir engel çıkacağından habersizdir.
Sasuke , Sakura ve Hinata ise tam hapishaneden karşılarını çıkan sürpriz kişi , bunu kısa bir süreliğine engellemiştir.
Sasuke'den :
Sakura , Hinata ve ben karşımızda duran sürpriz kişiye bakıyorduk. Aynı şekilde o da bize bakıyordu. Ancak bakışlarında ki soğukluk bana kendimi hatırlatmıştı.
Gaara "Hokage-sama haklıymış. Gerçekten de Sasuke gibi bir haini kaçırmaya çalışıyormuşsunuz." dedi.
Sakura "Hokage-sama nereden anlamış ki ?" diye sordu.
Gaara , Sakura'ya bakarak "Çünkü senin garip davranışların Hokage-sama'yı şüphelendirmiş. Görüyorum ki şüphelenmekte de oldukça haklıymış." dedi.
Umursamaz bir ifadeyle "Bize sen mi engel mi olacaksın ?" diye sordum.
Gaara bu sefer bana dönerek "Aynen" dedi ve kumlarını yavaş yavaş gün yüzüne çıkarmaya başladı. Durum böyle olunca Sakura ile aynı anda savaş pozizyonu aldık. Hinata ise savaş pozizyonu almak yerine Gaara'ya doğru bir adım attı.
Hinata "Sasuke'yi neden hapishaneden çıkardığımızı öğrenmek ister misin Gaara ?" diye sordu.
Gaara "İnan böyle bir haini neden özgür bıraktığınız zerre umrumda değil !" dedi ve kumlarını Hinata'ya doğru yönlendirdi.
Hinata yüksek sesle "Naruto'nun nerede olduğunu biliyoruz desem. Yine de umrunda olmaz mıydı ?" diye sordu. Hinata böyle sorunca üzerine doğru gelen kumlar bir anda duruverdi.
Gaara "Ne dedin sen ?" diye sordu.
Hinata "Naruto'nun nerede olduğunu biliyoruz." dedi.
Gaara "Yalan söylemediğini nereden bileceğim ?" diye sorunca Sakura , Gaara'nın yanına gidip cebinde taşıdığı evrakları Gaara'ya verdi. Gaara hızlıca evrakları okuduktan sonra bize döndü.
Gaara "Hokage-sama'nın mührü var. Demek oluyor ki bu evraklar sahte değil." dedi.
Kılıcımı Gaara'ya doğru tutarak "Daha fazla zaman kaybedemeyiz. Sen önümüzden çekiliyor musun ? Yoksa kılıcımı kullanmak zorunda mı kalayım ?" diye sordum.
Gaara "önünüzden çekileceğim. Ama..." dedi.
Sakura "Ama ?" diye sordu.
Gaara "Ama bende sizinle geleceğim. Takdir edersiniz ki Naruto'yu bende görmek istiyorum." dedi. Böyle söyleyince hepimizin suratı düşmüştü. Çünkü biz Naruto'yu intikam almak için öldürmeye gidiyorduk.
Gaara , Naruto'nun arkadaşı olduğu için muhtemelen bize engel olmaya çalışacak. Böyle bir durumda Gaara'yı yanımıza almamız lazımdı. Ancak şimdi Gaara'yı yanımıza almazsak bize yine engel olmaya çalışır. Bu da bize gereğinden fazla zaman kaybetmemize sebep olur. Bu yüzden en iyi karar Gaara'yı şimdilik yanımıza almamız gerektiğiydi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Uchiha Naruto
FanficAlternatif Naruto hikayesidir... Konaha'da her zamanki gibi her şey yolunda gidiyordu. Tâ ki sarı saçlı çocuk Konaha'ya ayak basana kadar... Kim bilebilirdi ki küçük bir çocuğun yıllar sonra intikam almak için Konaha'ya geleceğini ? Artık Konaha'da...