2 Yıl Önce
Yatağından kalkıp banyoya gitti sarı saçlı genç. Kocasıyla dün boşanmışlardı ama ortada bir çocuk olduğu için velayet davası vardı bugün. Kısa bir duş aldıktan sonra odasına geri döndü. Eski eşi Jungkook beşiğin başında oğlu Hyunjoon'u seviyordu. Oğlunu Jungkook'a bırakmaya niyeti yoktu Yoongi'nin. Biliyordu, Hyunjoon'a Jungkook değil evdeki hizmetliler ve tuttuğu bakıcılar bakacaktı. Belki de evlenir başka bir kadına anne dedirtirdi. Mutlaka kazanmalıydı bu davayı.
Kötü düşünceleri bir kenara bırakıp dolabına ilerledi ve birkaç parça aldı içinden. "Çıkar mısın odadan?" diye konuştuğunda kaşlarını çattı Jungkook. "Sanki hiç görmediğim şey Yoongi. Değiştir işte bakmam sana." "O evliykendi. Ayrıca rahatsız oluyorum," dediğinde yüzü düştü Jungkook'un. Boşanmayı Yoongi istemişti, Jungkook istemiyordu ama Yoongi böyle üzgünken onu zorla tutamazdı. Son kez oğlunun alnına minik bir öpücük bırakıp odadan çıktı. Üstünü değiştirdikten sonra kuzeni Hoseok'u aradı Hyunjoon'a gelip bakmadı için.
"Korkma oğlum. Seni bırakmayacağım."
***
Mahkemeden çıkarken çok mutluydu Yoongi. Velayeti ona vermişlerdi. Jungkook'a da ayda 2 gün görüşme hakkı verilmişti. "Yoongi, rica etsem her gün bana Hyunjoon'un fotoğrafını atar mısın? Görmediğim zamanlar hasret kalmak istemiyorum. Lütfen," dediğinde onayladı ve arabasına binip evine sürmeye başladı. Oğlu onda kaldığı için mutluydu. Bakıcılarla büyümesini istemiyordu, kim isterdi ki?
Eve vardığında hızlıca girip salona yöneldi. Hoseok Hyunjoon'u oyun alanında önüne oturtmuş arkadan destek verirken oyuncaklarla oynuyorlardı. "Ben geldim!" Hyunjoon babasının sesini duyduğu an gülerek kafasını çevirmiş ve gitmeye çalışmıştı. Yoongi üstündeki kabanı çıkarıp koltuğa fırlattı ve oyun alanında oturan bebeğini kucağına aldı. Yanaklarına bir sürü öpücük bırakırken ağlıyordu.
"Hyung sende kalıcak yeğenim değil mi?" "Evet Hoseok! O kadar mutluyum ki anlatamam..." dedi ve oğlunu omzuna yatırıp poposunu hafifçe pışpışladı. "Mamasını yedirdin mi?" Hoseok evet deyince saate baktı. Hyunjoon'un uyku saati gelmişti. Yatak odasına ilerleyip hemen mayışıp uyuyan bebeğini beşiğe yatırdı ve biraz izledi. Alnına minik bir öpücük bıraktı ve telefonunu çıkarıp fotoğrafını çekti Jungkook'a atmak için. Gönderdikten sonra üstünü değiştirdi ve bunu kutlamak için atıştırmalıklar çıkarıp kuzeniyle beraber film izlediler.
-Bölüm Sonu-
Selam
Yeni fice hoşgeldiniz☺️
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum💜
Bu bölüm 2 yıl önce olduğu için Hyunjoon'un 2 yıl sonraki fotoğrafını koyucam burayaİşte miniğimiz🥺
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Old Memories | Yoonkook
FanfictionBiraz fazla kısa fic Min Yoongi ve Jeon Jungkook 2 sene önce boşanmışlardır ama arada minik bebekleri Hyunjoon olduğu için görüşmeye devam ederler