0.6 Final Bölümü

229 12 30
                                    

Bir süredir uyanıktı. Jungkook hâlâ uyuyordu, kolları arasında çok huzurluydu Yoongi. Özlemişti böyle yatmayı. Ama artık kararlıydı, açıklayacaktı herşeyi.

"İyi uyudun mu?" Jungkook'un pürüzlü sesini duyduğunda kalbi hızla atmaya başladı âşık olduğu ilk günde ki gibi. "Evet uyudum. Teşekkür ederim."

"Rica ederim güzellik," diyerek makas aldı Yoongi'nin yanağından. Sahte bir sinirle Jungkook'un omzuna yumruk attı ve gülümsedi. Ama bu gülüş kısa sürdü. Tam vakti diye düşündü. "Jungkook ben sana birşey anlatmak istiyorum ama benden nefret edersin diye korkuyorum."

Kaşlarını çattı. Ondan asla nefret edemezdi ki Jungkook! Ne olursa olsun aşıktı ona. "Ne yaparsan yap asla senden nefret edemem. İstediğini anlat bana." Yoongi derin bir nefes aldı ve Jungkook'un kucağında oturur pozisyona geçti. Zordu, 2 yıl önce olan şeyleri anlatmak çok zor geliyordu.

"Senden boşanmamım sebebi... Sebebi babandı," dediğinde şaşkınca ona baktı Jungkook. Babasının iğrenç bir insan olduğunu biliyordu, herşeyi beklerdi ondan.

Yoongi kafasını Jungkook'un boyun girintisine yasladı gözyaşları akarken. "Eğer senden boşanmazsan sana ve bebeğimize zarar vereceğini söylüyordu. İlk başta umursamadım çünkü bunu yapacak kadar iğrençleşeceğini bilmiyordum. Sonra birgün abin Hyunjoon'u eve getirdiğinde yüzünde yaralar vardı. Gerçekten zarar vermişti ona. Sana söylemeye çalıştım. Yemin ederim denedim! Ama yine tehtid etti. Bende çareyi boşanmakta buldum. Çok özür dilerim Jungkook. Hayatını mahvettim belki de ama ben çok korktum. Hâlâ rüyalarıma giriyor o suratı. Çok korkuyorum. Lütfen benden nefret etme."

Kafasını kaldırıp Jungkook'a baktığında ağladığını fark etti. Yüzünde pek bir mimik yoktu ama gözlerinden yaşlar akıyordu. İyi bir eş olamadım diye geçiriyordu içinden, onları babasından koruyamadığı için. Daha çok ilgilenmeliydi onlarla.

"Yoongi, bebeğim ben senden asla nefret etmem. Babamın bu kadar ileri gideceğini bilseydim korurdum sizi. Çok kötü bir eş oldum sana. Ama söz, bundan sonra ne sana, ne de oğlumuza hiçbir şey yapamayacak," dedi ve Yoongi'nin dudaklarını öpmeye başladı. İtmesini bekledi ama anında karşılık alacağını beklemiyordu.

💒💍

1 Hafta Sonra

Erkenden kalkmış ve hazırlanmıştı Yoongi ve Jungkook. Yoongi'nin herşeyi Jungkook'a anlattığı gün tekrar evlenmeye karar vermişlerdi ve düğün hazırlıkları yapmaya başlamışlardı 1 hafta boyunca
"Bebeğim hazır mısın?" Jungkook içeri girerken sorduğunda beyaz bir damatlık giymiş Yoongi görüş açısına girdi. Tıpkı bir melek gibiydi.

 Tıpkı bir melek gibiydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Yoongi'nin takımı)

(Jungkook'un takımı)

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

(Jungkook'un takımı)

"Hazırım! Nasıl olmuş?" dedi gülümseyerek. Jungkook'da gülümsedi ve yanına giderek kollarını beline doladı. Yoongi'de kollarını Jungkook'un boynuna doladığında dudakları özlemle buluştu. Jungkook Yoongi'nin alt dudağını yavaşça emerken Yoongi'de Jungkook'un üst dudağını emdi. "Herkes sizi bekliyor siz burada yiyişiyorsunuz!" Hoseok bağırarak içeri girdiğinde birbirlerinden ayrıldılar. Jungkook kolunu uzattığında gülümseyerek koluna girdi Yoongi.

Beraber salona ilerlediklerinde alkışlamaya başladılar. Hyunjoon Yoongi babasının kucağına gittiğinde yanaklarına bir sürü öpücük bıraktılar. Babaları gidibi onda takım elbise giymişti.

Yoongi'nin anne ve babası, Hoseok ve sevgilisi Yugyeom ve Hoseok'un arkadaşı Jimin'le sevgilisi Taehyung vardı sadece konuk olarak.

💍💍

Herşey tamamdı. Tekrar evlilerdi artık. Yeniden mutlu bir aileydiler. Tabii evlendikten sonra babasının yanına gidip hesap sormuştu Jungkook. Zaten sevmezdi onu, artık iğrenmeye bile başlamıştı bu kadar iğrenç bir insan olduğu için. Şimdide hep beraber evlerine dönüyorlardı. Eve vardıklarında arabadan inip Hyunjoon'u kucağına aldı Yoongi. Jungkook'da inip yanlarına gitti ve eve girdiler. "Evimize hoşgeldin bebeğim," dedi Jungkook Yoongi'nin alnına minik bir öpücük bırakırken.

Sonrası hızlı gelişti. Üstlerini değiştirdiler. Hyunjoon mamasını yedi ve uyudu. Ardından yatak odasına gidip yatağa oturdu Yoongi. Ev hâlâ bıraktığı gibiydi. Kendi dekore etmişti yatak odalarını. Jungkook'da gelip yatağın başlığına sırtını yasladı ve Yoongi'yi kucağına aldı. Ellerini beline dolayıp yüzünü boynuna gömdü. Yoongi'de kollarını Jungkook'un boynuna sarıp gülümsedi. "Seni seviyorum Kook, hep seveceğim.

"Seni seviyorum Yoongi, hep seveceğim."

-Bölüm Sonu-

Bir ficin daha sonuna geldik :")
Bilmiyorum fic saçma ve kısa gibi geldi bana, sizin fikriniz ne yorumlara yazar mısınız?
Oy ve yorumlarınızı bekliyorum
Diğer ficlerde görüşürüz ^^


Old Memories | YoonkookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin